Haii haii.. Graag zou ik van jullie willen weten of jullie gelijk na de pil zijn gaan proberen om zwanger te worden of dat jullie nog hebben gewacht. Ik ga donderdag me laatste pil slikken en dan gaan we ervoor (of toch nog even niet) .. Toen we voor de 1e gingen zijn we er wel gelijk voor gegaan toen was ik ook heel snel zwanger alleen dat liep uit in een miskraam en toen na 7 maanden werd ik zwanger van onze dochter die nu alweer 15 maanden is. Heel graag hoor ik wat jullie (zouden) doen Liefs Xx
ik geloof dat de meeste ook stoppen met de pil om zo snel mogelijk zwanger te worden, het ligt er maar net aan of je lichaam wil meewerken... als je natuurlijk meteen regelmatig bent wordt het vaak wel een stuk makkelijker om meteen zwanger te worden, helaas is dat niet voor ons allemaal zo weggelegt... succes
Wij zijn er destijds gewoon meteen voor gegaan. Ik had geen zin om eerst mijn cyclus te gaan afwachten, want voor hetzelfde geld zou die nooit regelmatig worden en wanneer kies je dan het moment om ervoor te gaan...? Daarbij was er een kans dat het sowieso niet zou lukken, dus was het hier 'verstand op nul en gaan met die banaan' Gelukkig voor ons de 3e ronde al raak toen. Als we ooit voor een tweede zouden gaan (=niet erg waarschijnlijk) dan zou ik het precies zo doen...
Gewoon gelijk proberen, elke kans proberen te benutten Als je er klaar voor bent zou ik het zeker wel doen!
Ik zou het ook gewoon gelijk doen. Misschien gaat het de eerste keer wel goed terwijl je cyclus daarna pas van slag raakt. Mijn dochtertje was ook in de eerste keer na de pil 'raak'. Good luck!!
Slik je al foliumzuur? Is wel beter om dit een maand van tevoren te gaan slikken zodat het voldoende in je lichaam zit voor de baby. Zo ja: er gewoon voor gaan. Succes!
Gewoon meteen proberen, het kan absoluut geen kwaad. Het enige is dan dat je je eigen cyclus niet kent, maar goed, dat is op zich geen probleem. Ik ben meteen zwanger geraakt na het stoppen met de pil.
Bedankt voor de reacties... 100% zegt ervoor gaan. Het is waarschijnlijk toch niet in 1x raak dus voordat ik zwanger ben heb ik me cyclus wel aardig door hoop ik.. Xx
Achteraf had ik liever een jaar eerder gestopt en er dan pas echt voor gegaan maar toen mijn vriend eindelijk groen licht gaf wilde ik het natuurlijk zo snel mogelijk . Het is toch rommel in je lijf....
Gewoon er voor gaan! Mijn eerste cyclus na de pil was perfect 29 dagen en op dag 16 ei, toen ook eerst gewacht helaas want daarna werd het een zootje qua cyclus! en nog 1,5 jaar moeten wachten op ons zoontje!
Ik ben met de pil gestopt, maar het wachten was van moeten. Mijn man zat toen 6 maanden in het buitenland...
Heel veel succes meid! Maar hoe weet je eigenlijk wat je vruchtbare dagen zijn als je net met de pil bent gestopt? want je weet dat nog niet hoelang je cyclus is en kan je het dus niet uitrekenen?
Ik zou cyclus wachten zodat je misschien wat meer inzicht heb in hoelang je cyclus is, aan de andere kant wordt ik ook nog steeds niet wijs uit mijn cyclus dus.. Doe wat je gevoel je ingeeft zeg ik dan maar!