hoi meiden, wij gaan over 1,5 week voor ons 1e beebje Bekijk bijlage 88243 Mijn gevoel zegt dat ik in november zwanger zal raken hadden jullie ook zo'n gevoel en is je gevoel uitgekomen?!
We hebben vijf jaar op onze meid moeten wachten. Maar toen we wisten dat we in juni '07 met ICSI zouden beginnen, heb ik daar van tevoren constant een goed gevoel over gehad. En dat bleef zo toen we met de behandeling bezig waren. Uiteindelijk is die behandeling ook gelukt. Op 9 juli '07 werden er twee prachtige embryootjes teruggeplaatst en op 23 juli hadden we een positieve test. Inmiddels is onze meid alweer bijna 2,5!
Mijn gevoel zei dat t heel lang zou gaan duren en t niet makkelijk zou zijn... Zie hier, ruim een jaar verder en nog met lege handen... vol in de MMM bezig, elke maand wel een tegenslag zoals slechte uitslagen qua zaad, cyste, operatie verzin t maar :S Het gevoel van een klein wondertje komt steeds verder weg te staan voor mijn gevoel. Ik hoop voor je dat jou gevoel uit gaat komen En je dan ook een mooie test in handen mag hebben!
wat fijn dat jullie meisje zo'n sterke doordrukker was! had jij een gevoel wanneer het raak zou zijn toen jullie in juni '07 met ICSI begonnen?!
dank je wel! ik hoop en duim voor jullie dat het bij jullie ook snel raak is, jullie wachten immers al lang genoeg...
We zijn in maart '07 met IVF begonnen, deze behandeling is helaas afgebroken omdat er geen bevruchting was. Daarna zijn we overgestapt op ICSI en werd die behandeling ingepland in juni '07. Dat wisten we 3-4 maanden van tevoren. Vanaf het begin heb ik daar een goed gevoel over gehad, ik had heel sterk het gevoel dat dat zou lukken. En dat was ook zo! Maar in totaal zijn we vijf jaar bezig geweest met zwanger worden, dus we hebben heel lang geduld moeten hebben.
ik heb juist heel sterk het idee (al van het begin van de cylus) dat het deze maand bij ons raak is.. maar goed.. ik weet nog niks tot eind volgende week..
thanks!! ik hoop het zo erg!! zal een enorme tegenvaller zijn als de test do-dag of vrijdag nega is.. maar goed, nu is het wel leuk!
Ik had het gevoel dat het ons niet zo via de gewone weg zou lukken, en dat lijkt waarheid te worden. Maar dat gevoel komt denk ik uit angst, omdat ik dit altijd al zo graag wilde.Ik heb wel altijd het gevoel gehad dat ik mama zou zijn, dus daar hou ik me maar aan vast
Ik heb al tig keer een maand gehad waarbij ik dacht dit gaat hem worden......zie we zijn al bijna 1,5 jaar bezig en ik ben nog niet zwanger Dus tja dat zegt wel iets over mijn voorgevoel Ik denk nu september. Dus dat is nog even afwachten. Ik ben nog steeds positief dat het ons ooit gaat lukken, geduld is een schone zaak! Succes allemaal!
Ik had steeds een vaag gevoel bij de maand oktober en eerst dacht ik dat ik zwanger zou raken in oktober (2007) en dat was uiteindelijk niet zo. Wel bleek ik in januari zwanger en was ik uitgerekend/bevallen in oktober 2008.
Ik had toentertijd een gevoel dat het de eerste maand raak was, ik was er zo zeker van dat bijna verbaasd was dat het niet zo was!
mijn gevoel zei dat als ik met de clomid zou beginnen dat het goed zou komen. En dat is inderdaad ook gebeurd. De ronde dat het raak was had ik ook vanaf mijn eisprong een megagoed gevoel.
nou bij mij was het dus helemaal mis het gevoel. Gister een test gedaan, echt mega negatief, en vandaag ben ik begonnen met mijn menstruatie.. Iig wel weer een kortere cyclus, dus dat is wel weer fijn..