Hallo! Volgens mijn berekening zou ik zo rond 11 mei de innesteling moeten hebben gehad. 10 mei was ik savonds heel erg koud lag op de bank onder een dekentje te trillen. En vanaf 11 mei kwamen de kwaaltjes. Maar kan dat gelijk al zo vroeg? Heb sinds 11 mei echt menstruatie kramp zowel in buik en onderrug. Onderrug heb ik normaal gesproken nooit. Het komt en het gaat Ook steken onder in m'n buik bij hoesten kreeg ik een enorme steek rechts in m'n onderbuik. Het stomme is heb nu een aantal keel last van m'n stuitje gehad en dat gevoel herken ik alleen van mijn vorige zwangerschappen. Maar pas in een veel later stadium. Ook sinds 2 dagen behoorlijk misselijk gister erg misselijk geweest in de middag en vanochtend even. Nu net weer even met vlagen dan weer wel en dan weer niet. Heb ook al dagen een heel erg zenuwachtig gevoel ik word er niet goed van! En zo nu en dan vreemde jeukende droge ogen. Heb ik ook nog nooit gehad. En voor de rest zit ik extreem lekker in m'n vel. Maar toch heb ik het idee dat het vandaag toch iets minder is als de afgelopen dagen. Kun je als zo snel symptomen hebben en is het dan normaal dat het op en neer gaat dat je dan wel wat voelt en dan weer niets? Vanmorgen getest is denk ik nog wel heeel vroeg maar kon het niet laten... Negatief uiteraard. Kan me ook niet voorstellen dat ie volgende week wel positief zou kunnen zijn. Maar op de een of andere manier voelt het oke Iemand met de zelfde ervaring?
Het kan zeker wel. Al gelijk vanaf de innesteling maak je hcg aan waar de kwaaltjes vandaan komen. Het klinkt wel als een zwangerschap maar je lichaam kan je goed voor de gek houden. Zou lekker wat afleiding zoeken. Meestal als ik kwaaltjes dacht te hebben dan ging ik me bezig houden met iets anders en dan merkte ik dat veel kwaaltjes weg waren en dus allemaal in je hoofd zitten. Zo kwam ik erachter. Het is en blijft afwachten. Spannend meid!
Ik wist het ook direct, voelde het aan mijn lijf en wist het gewoon zeker. En ik had ook out of the blue ineens dat gejaagde gevoel in mijn lijf! Alsof ik tien koppen koffie op had. Maar als je erover gaat lezen hoeft het allemaal niks te betekenen, aangezien de symptomen ook kunnen komen door progesteron en niet door hcg stijging. Dus dan zou het een opmaat kunnen zijn naar je menstruatie. Als het je innesteling is geweest, zou je misschien zondag al kunnen testen. Spannend!
Nou het heeft me wel vaker tussen de oren gezeten maar zo erg?? Haha. Ik ruik ook meer maar dan denk ik ineens misschien was dat altijd al zo en denk ik het nu alleen maar haha echt erg dit. Ik heb echt zo een gevoel van ik weet het bijna wel zeker.. Vooral om die zere ogen en dat stuitje dat heb ik werkelijk nog nooit gehad behalve bij mijn vorige zwangerschappen.
Nog een paar daagjes dan! Spannend wanneer ga je weer testen? En wanneer testte je positief bij je vorige?
Nu net een paar flinke steekjes rechts onder in mn buik. Gelijk een vlaag misselijkheid dr achteraan en rommelende darmen maar ook honger hebben. Pfff
Klinkt als zwanger meid! Kan goed zijn dat het vruchtje nu pas echt goed is ingenesteld. Dan zou je overmorgen wel kunnen testen!
Gisteravond nog flink misselijk. Vanochtend door de trek echt misselijk geweest heb ik anders nooit last van. Voor de rest vandaag nergens last van. Is het normaal dat je de ene dag kwaaltjes hebt en de andere dag niet? Kan me dat niet goed meer herinneren van de vorige keren. Wil nog niet weer testen ben te bang dat ik alsnog weer te vroeg test. Vind dat zenuwslopend
Ja tuurlijk. Volgens mij hebben alle vrouwen dat. Geloof niet dat je alle klachten elke dag de hele dag door hebt. Zou morgenvroeg lekker een testje doen. Sommige vrouwen testen smiddags wel positief en sochtends niet.
Vanochtend toch een testje gedaan en waar ik al bang voor was harstikke negatief ik kan me niet voorstellen dat dat volgende week alsnog positief zou kunnen zijn. Nog steeds met vlagen misselijk en erg honger gevoel vanochtend weer misselijk van de honger. Sinds gister ook erg moe borsten doen af en toe wat zeer voornamelijk wanneer ik op mn buik lig. En elke dag wat menstruatie pijn en steekjes etc. De ene keer meer dan.de ander keer Zou mn lichaam me nu zo erg voor de gek houden?
Ik had het helaas vorige maand ook.. En ik was niet zwanger.. Je lichaam kan je idd voor de gek houden