2de keer zwanger :D

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Sabine1305, 27 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Vanaf 6 juli wat misselijk en overgegeven dus op 11 juli maar eens een test gedaan. En ja hoor! Positief!!
    Meteen in de vroege ochtend en mijn man sliep nog half :p
    Als eerste verkleurde het streepje dat de test positief was maar het controle streepje bleef nog even uit, dus had eigenlijk zoiets van die moet overnieuw. Zegt mijn man ineens: die andere verkleurd ook, dus hij is niet goed hij moet overnieuw. Haha ik schoot in de lag en zei: Nee dan zijn we dus zwanger!!! Hihi hij was echt nog niet wakker geloof ik :p Was toch niet de eerste keer dat ik een test deed aangezien we al een prachtige dochter hebben.
    Op 3 augustus de eerste echo en ben zoooo benieuwd. Ik heb namelijk op hele lichtelijke misselijkheid na bijna nergens last van terwijl het bij de zwangerschap van mijn dochtertje echt overduidelijk was dat ik zwanger was... misselijk, gevoelige borsten, last van mijn bekken, maagzuur. En nu alleen af en toe een wat rommelend gevoel in mijn buik en soms dus lichtelijk misselijk, minder eetlust over het algemeen maar niet zo beroerd als bij de eerste. Echt bijzonder hoe verschillend iedere zwangerschap weer is. We hebben nog geen idee hoe ver we zijn, was nog maar 1 keer ongesteld geweest en heb altijd al een onregelmatige cyclus gehad. Nu waarschijnlijk ongeveer 9 weken of minder.
    7 augustus intake gesprek bij de vk :)

2. Liefje13

Liefje13 Actief lid

26 feb 2015
    373
    17
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! :)

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    van harte

4. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Gefeliciteerd! Fijne zwangerschap gewenst!

5. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Leuk! Proficiat en n fijne tijd gewenst!

6. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Wat super! Van harte en geniet van je zwangerschap

7. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Dankjulliewel :) Maandag de eerste echo, ben zo benieuwd :)

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!En hoe was de echo gisteren?

9. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    De echo is goed gegaan! Alles ziet er goed uit en er was een kloppend hartje te zien. Volgens de meting waren we 10 weken en 1 dag, dus nu inmiddels 10 weken en 3 dagen :p
    Alleen vraag ik me af hoe dat precies werkt met die metingen, als ik namelijk die weken terug tel dan kom ik uit in de week waarin ik nog ongesteld was. Dat was bij mijn dochtertje ook zo. Dus vrijdag maar even navragen bij het intake gesprek hoe dat nu precies zit. We zijn 28 februari uitgerekend, wel spannend hoor aangezien het volgend jaar schrikkeljaar is :p

10. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    gefeliciteerd! En wat fijn dat het zo goed gaat.

Ze tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, dus je bent altijd al " zwanger" terwijl je eigenlijk nog ongesteld bent.
    je krijgt 4 weekjes cadeau als je op je NOD een test hebt gedaan. Dus eigenlijk is iedere vrouw voordat ze haar menstruatie krijgt altijd 3 of 4 weken zwanger zonder dat er daadwerkelijk een zwangerschap is ;) Dus je bent vanaf de conceptie 8 weken zwanger, maar vanaf je laatste NOD 10 weken.

11. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Gefeliciteerd!

12. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Ok vandaar, dat verklaard een hoop :)
    We staan nu op een zondag en de eerste dag van mijn ongesteldheid was de woensdag ervoor, dus het is wel iets bijgesteld.
    Ja het is nu echt genieten! Ben zo blij dat ik nu niet zo beroerd ben als de eerste keer, het kan natuurlijk nog omslaan maar voorlopig is het puur genieten van het kleine wondertje dat nu in mijn buik groeit.

Deel Deze Pagina