hallo dames, hopelijk kunnen jullie me helpen met jullie wijsheid. as zaterdag 3 wk geleden kreeg ik ineens tijden een bioscoop bezoek ontzettende kramp in mijn buik met steken.ik kon de film wel afkijken maar het gevoel was irritant. de zondag erna ging het wel, maar de maandag erna kreeg ik het heel heftig sávonds, gemene steken in mijn onderbuik-voelde heel koud aan maar had het gevoel dat ik zwete- maar totaal geen koorts.ben naar de huisartenpost gegaan waar ze dachten aan blaasontsteking, nee dus. de donderdag erna (want het ging niet over) toch maar naar huisarts gegaan ondertussen viel het me op dat ik ook vaker moest plassen (wel normale hoeveelheid,geen pijn) ook hij dacht eerst aan blaasontsteking, weer een nee bevestiging. hij heeft me verder onderzocht en kon niets vinden. volgende dag dus terugkomen voor bloedtest. deze uitslag was ook weer normaal(geen schildklier afwijking,rode bloedcellen normaal,of bloedarmoede) ondertussen ben ik vaak ook misselijk s'morgens en heb waterige/witte afscheiding. ik heb hem als eens gevraagd of ik ook zwanger kon zijn want dat is mogelijk aangezien ik eind dec 5 dagen eerder met de pil ben gestopt.een soort van ongesteld ben geworden. en de 3de dag van de strip weer een pil ben vergeten, heel stom natuurlijk maar hij wil me er niet op testen (moet 26 jan orgi worden) moet me van hem 4 februari testen.maar nu heeft hij me woensdag alweer terug laten komen voor een soa test want dan denkt hij dat het dat is. ik ben de 26 ongesteld geworden. 1-2de dag alleen bruine 'prut' en vanmorgen heel heftig,had toen ook weer steken. later gewoon rood en nu alweer stukken minder maar nog wel rood,geen steken meer. toen ik de 26 sávonds de zwangerschapstest deed was hij negatief. mijn vraag aan jullie is: wat kan dit zijn, mijn symtomen zijn in vele punten hetzelfde als toen mijn vriendin net zwanger was, alleen gebruikt zij de pil al een maand niet meer. ook zij rijd net als ik intensief paard en bij haar begon het ook ongeveer zo en ook haar testen waren met 4 wk negatief en ander halve week later bleek ze toch zwanger te zijn :
Hoihoi, Tja lastig... maar omdat je bloedverlies hebt gehad denk ik niet dat je zwanger bent. En de test negatief..... Je kan over een week nog eens testen en ik zou toch voor de soa test gaan het kan maar uitgesloten zijn! Imke
die test heb ik vorige week al gedaan. dus wacht nu op uitslag. volgens mijn dokter kan ik wel gewoon ongesteld worden omdat ik de pil gewoon af heb gemaakt. tenminste dat zei hij tegen mij.