37 weken zwangerschap placentaloslanting kindje overleden

Discussie in 'Miskraam' gestart door jeannet, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    hallo allemaal

ik ben jeannet en ik ben met 37 weken zwangerschap onze zoon verloren
    door een placentaloslanting johfaany is 24 juli 2006 geboren
    ik ebn gewoon natuurlijkbevallen 12 uur na dat wij in het ziekenhuis hadden gehoord dat hij overleden was ben ik bevallen van een pracht zoon!
    toch hebben wij besloten om door te gaan nadat ik 1 keer ongesteld was geweest was ik weer zwanger echt heel snel dus
    nu ben ik vandaga precies 28 weken ik heb goeden controlen en veel echo 1 keer in de 14 dagen
    ondanks alles wil ik wel genieten van deze zwangerschap
    het is ondanks alles toch een nieuwe zwangerschap we krijgen nu een meid en wij gaan er van uit dat alles gewoon goed gaat ookal is het moeilijk de laate paar weken helemaal maar we redden het wel !
    wij heheb neen site voor johfaany gemaakt de link is maar let op
    er hoeft geen www voor johfaany.vlindersite.nl daar staat alles op groeten jeannet

2. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Goh Jeannet, wat vreselijk, wat afschuwelijk dat je vorig jaar je zoontje hebt verloren, ik heb er echt geen woorden voor.

Wat lijkt het me moeilijk om te moeten bevallen, terwijl je weet dat je kindje is overleden.

Verdriet en blijdschap liggen volgens mij met je nieuwe zwangerschap wel heel dicht bij elkaar: fijn dat je zo enorm snel weer zwanger bent geworden, ook al zul je Johfaany voor de rest van je leven niet meer vergeten. Hij is en blijf jullie eerste kindje.

Hij zal vast over je dochtertje waken en ervoor zorgen dat zij helemaal gezond geboren wordt.
    Ik vind het heel knap van je dat je er vanuit gaat dat alles goed gaat, want ik kan me erg goed voorstellen dat het heel moeilijk is.

Wist je trouwens dat er ook een vlindertuin op deze site is: misschien is het wel heel fijn voor je om daar je verhaal nog eens te doen (dat is een soort condoleanceregister voor overleden babys en vruchtjes).

Heel erg veel geluk toegewenst met je nieuwe zwangerschap: en ik hoop met mijn hele hart dat je over 13 weken een prachtige dochter in je armen zult houden en dat gebeurt vast en zeker!

Liefs,
    Marla

3. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
    lieve meid
    ik he 15 augustus 2006 onze eerste dochter ook verloren door een loslating
    ook ik ben nu terug zwanger wel nog maar pril 8 weken
    als je er graag eens over wilt praten stiir me dan een mailtje of laat iets horen

veel moed nog met deze zwangerschap
    xxxxxxxxxx

4. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
    lieve meid
    ik he 15 augustus 2006 onze eerste dochter ook verloren door een loslating
    ook ik ben nu terug zwanger wel nog maar pril 8 weken
    als je er graag eens over wilt praten stiir me dan een mailtje of laat iets horen

veel moed nog met deze zwangerschap
    xxxxxxxxxx

5. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik heb net even op de site van Johfaany gekeken.. wat een mooi kereltje! Daar mag je zeker trots op zijn.

Ik hoop dat deze zwangerschap goed zal aflopen, ga hier ook vanuit. Kan me voorstellen dat je onzeker bent maar ik ga ervan uit dat je onder controle staat!

Heel veel sterkte en hou je taai!

Deel Deze Pagina