gefeliciteerd!!! gewoon een dikke streep had je na je mk nog wel een negatieve test gehad? (anders is het misschien nog hcg van je mk?)
hoi lievefamke, goeie! maar dat heb ik inderdaad gedaan, een week na mijn miskraam heb ik test gedaan en die wasnegatief..de ovu testen werden toen wel posi dus denk dat het toen gebeurd is... als ik binnen 6wkn niet ongi zou worden moest ik terug komen, dus dat ga ik dan maar ook doen.. wel dubbel gevoel hoor...ben niet zo blij als de eerste keer misschien kom dat omdat ik het niet geloof....
Ook hier zit de hoop er weer goed in. Alleen voelt het allemaal wel heel dubbel. Ik had altijd wel vrij duidelijke temperatuurkaartjes, deze keer is het onduidelijk of ik wel een ovulatie heb gehad. Soms denk ik weer klachten te voelen, net als toen ik zwanger bleek te zijn... De kinderwens is groter dan ooit, maar het verheugen op de test is er een beetje af... omdat ik mezelf de teleurstelling wil besparen.
hoi mm1982, ik begrijp je , het is heel eng om blij te zijn omdat de teleurstelling groot is als blijkt dat het niet zo is. maar hou hoop! ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!! ik heb vandaag de gyn gebeld, ik werd alleen doorverwezen naar de VK helaas,maar wel begrijpelijk. Ik moest terugkomen wanneer ik na 6wkn nog niet ongi was, dat ben ik maar heb een posi test dus kan de VK dat ook verder helpen... ik denk zelf dat me eisprong rond 5mei heeft plaatsgevonden, 9dagen na de curettage dat is wel erg snel toch??? maarja dan zou ik nu dus volgens berekening internet in de 7de zwangerschapsweek zitten...ik vraag me af of dat allemaal klopt. Ik ga volgende week gewoon pas even bellen met VK zodat ik weer een week verder ben en niet teleurgesteld wordt bij de echo omdat er dan misschien niets te zien is.... zucht...konden we de tijd maar een paar weekjes opschuiven he.... het duurt zo lang..
Ik ben het eens met de reactie die eerder is geplaatst. Gewoon volle kracht vooruit en even niet denken aan eisprongen en meest vruchtbare dagen. Ik denk dat het dan met iedereen van ons helemaal goed gaat komen. Je moet tenslotte ook genieten. Ik weet inmiddels uit ervaring dat het ontzettend moeilijk is na een miskraam, maar ik denk dat het wel helpt. Gewoon lekker genieten en wat is gebeurd laten rusten, hoe moeilijk ook. Mijn motto... Alles komt goed. Als het nog niet goed is, is het nog niet afgelopen!!!
hallo dames ik heb gister ook helaas een mk gehad het bloeden was nog niet zoveel vandaag is het vies bruin ik was dolblij toen ik positief testen maar helaas is het hartje gestopt met 7 weken en 1 dag ik ben gister bij de verloskundige geweest voor nog een echo en daarna begon het bloeden helaas ik was precies 8 weken zwanger maar het embryo'tje was niet meer te zien dus die is opgelost ik wil ook weer heel graag zwanger worden dit kindje was geplant en heb niet teveel ongezonde dingen gegeten gedronken heb geen allchol gedronken en slikte elke dag netjes de foliumzuur tabletten ik wacht rustig mn menstruatie af en vanaf dan ga ik tellen hoelang mn cyclus is en probeer ik gewoon weer om zwanger te worden wij zijn erg teleurgesteld ik en mijn vriend zijn 3 maanden bezig geweest om weer zwanger te worden maar helaas mocht dit niet veder groeien
Ook ik weet helaas hoe het is om een miskraam (ma) te hebben. Verschrikkelijk,......... 20 maart heb ik een carettage moeten ondergaan omdat het hartje niet meer klopte en het niet van zelf op gang wilde komen het vruchtje was nog net geen negen weken toen we de eerste echo kregen en we zagen dat het niet goed zat. Geen hartactie,....... Voelde me als verdoofd. Het doet pijn en het maakt je erg onzeker. Wij hebben een gezond kindje waar we zielsveel van houden en willen niets liever dan een broertje of zusje voor onze kleine man. En zodra je besluit om zwanger te worden wil je dat natuurlijk ook zo snel mogelijk, want wachten duurt zo ontzettend lang als je iets zo graag wil! Onze wens op een tweede kindje is alleen maar groter geworden na de ma. en hij groeit met de minuut! Kan niet wachten tot het zo ver is en we weer zwanger mogen zijn van een gezond tweede kindje! We gaan er gewoon weer helemaal voor! Hoop dat het voor ons ook weer snel raak mag zijn! Gaan nu de derde ronde in, het is echt weer ontzettend spannend 