Mirre's laptop stuk

Discussion in 'De lounge' started by Mirre, Oct 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Mocht iemand me missen dan komt het omdat de laptop thuis kapot is gegaan helaas.
    M'n vriend krijg waarschijnlijk ff een leen laptop vd zaak mee, maar dat moet ik afwachten ff, maar dan weten jullie waarom het misschien ff stil is rond Mirre (had het ook wel druk met klussen hoor ;) )

Tot snel!

Mirre

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hoi Mirre, ik hoop dat het probleem snel opgelost is en dat je weer dagelijks kan meebeppen...

Succes (ook met klussen)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Wat erg,

Ik moet er niet aan denken dat mijn laptop stuk gaat. We hebben ook nog wel een pc, maar laptop is overal mee naartoe te slepen( slaapkamer etc..)

Ik hoop voor je dat je er snel weer eentje hebt, ;)

4. kyra75

kyra75 Actief lid

Aug 14, 2006
    391
    0
    0
    boehoe de mijne is ook stuk ik moet nu steeds naar zolder voor de pc ppppffff en dan zit je zo alleen vind ik vandaar dat ik er savonds bijna niet ben ;)

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Brrrrrrr ben er ook helemaal niet blij mee!
    Zit nu ff snel (tussen 2 afspraken in) bij m'n ouders, 35 km van m'n woonplaats achter de computer om ff mail etc te checken.
    Ik hoop echt snel weer te kunnen computeren, het voelt een beetje alleen zo zonder jullie.

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hoi Mirren, ik herken de ellende hoor. Maar wij zijn inmiddels goed geholpen.

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Het is echt onwijs balen.
    De gewone computer die boven stond hebben we een paar mnd geleden weg gedaan, want ik zat toch alleen in de woonkamer gezellie.
    Maar nu zitten we (nou ja ikke...)
    Het is een laptop vd zaak van m'n vriend, maar waar ik het meeste gebruik van maak.
    Zo ff een nwe kopen is ook zonde, want hij heeft er eentje nodig voor z'n werk.
    Afwachten maar...misschien dat ik er snel weer ben.

Share This Page