Gelijkmatige temp

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mieks, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Het maakt het wel spannend he, die zakkers! Ik ben ook best bang voor de teleurstelling. Het is wel heel langzaam dat ie zakt en ik zit nog steeds op de 37,0 maar toch!
    Zal mij benieuwen wat ie morgen gaat doen! *blaast heel hard te temp naar hogere waardes*:D

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Wannebemum, oei ik zie dat je temp verder begint te dalen :( Hopelijk betekent het niet dat de ongi er aan komt!!

3. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Hey Mieks! Tsja, mijn slijm is ineens ook geen creme meer...En erg raar: Vanmorgen temp gemeten in mijn bed 'n uurtje vroeger dan anders:36.8,
    toen op normale tijdstip in bed een paar keer achter elkaar gemeten in een paar minuten tijd: 37.1, 37.0, 36.9, 36.8, 36.8, 36.8. Ik kan toch niet acuut 3 tiende afkoelen?
    Volgens mij spoort mijn digitale thermometer ook van geen kant, er zit zelfs een gloednieuwe batterij in...
    Ik heb maar de laagste temperatuur gekozen voor FF, eerlijk is eerlijk, ik ga mezelf niet blij maken met een dooie mus. Ik zal wel ongi worden...:( Ach, het is ronde 2 maar de eerste ronde dat we echt ons best gedaan hebben.
    Maareh... voor jou heb ik nog heel goeie hoop!! Blijft lekker hoog hangen in verhouding met jouw temp vóór de eisprong, top!! Spannend voor je!!! Ik hoop het echt voor jullie, ik zal duimen :D Over 1,5 dag weten we meer! Poeh dat wachten :cool: valt niet mee...

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hmm apart dan ja! Heb je de thermometer wel goed genoeg ingebracht (lekkere details haha), want anders heeft ie misschien op die manier niet goed je temp kunnen meten? (Of temp je niet rectaal?)
    Spannend hoor, die onzekerheid is niet leuk eigenlijk he?!

Idd is mijn temp vandaag gelijk gebleven, maar ergens heb ik toch de angst dat ie morgen naar beneden gaat. Had afgelopen week en vorige week een erg goed gevoel, maar nu vooral onzekerheid.
    Had woensdag (11 dpo) toch een testje gewaagd smorgens maar die was negatief... Hopelijk was het dus te vroeg.
    Zaterdag testen met manlief als temp hoog blijft en ongi weg blijft. Ik duim voor ons allebei dus! ;)

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Wordt voor mij in elk geval een nieuwe ronde :( temp is keihard naar beneden en gelijk een hoop bruin al gespot :(
    Lichaam heeft me weer mooi in de maling lopen nemen!

6. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Ja die lichamen dat zijn rare dingen! ;)
    Ik heb wel goed gemeten, vaginaal, steeds op dezelfde manier.
    Ach het is maar een beetje een leidraad, het draait er alleen om: word je uiteindelijk ongesteld of niet... Dat is de enige zekerheid van wel/niet zwanger. Dit zeg ik nou wel maar ik ga er vanwege mijn lagere temp wél vanuit dat ik ongi word! ;)

7. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    En daar issie: ongi, nog geen uur na mijn berichtje... :(

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Balen meid :( Ook weer op naar een nieuwe ronde dus.
    Hier is ie vanmiddag ook echt overgegaan op rood verlies dus ik kan ook weer met een nieuw tempkaartje beginnen.
    Wie weet lopen we weer gelijk dan ;)

9. Cilnia

Cilnia Lid

7 dec 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh balen meiden.. had zo gehoopt voor jullie :( Heel veel succes bij de volgende ronde!!!

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Thnx Cilnia, jij veel klusplezier aan je banner te zien :p

11. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Hoi! Vol frisse moed gaan we weer verder met de nieuwe cyclus! Ik had deze maand gelukkig dezelfde cyclus als voorgaande maand: Op dag 16 de eisprong, en een luteale fase van 11 dagen, dus 27 dgn.
    @Mieks: T kan dus goed dat we niet gelijk gaan lopen in de volgende ronde, maar wie weet, jij bent onregelmatiger dus alles is mogelijk ;)
    Wel leuk om elkaar in de gaten te houden...
    @Cilnia: Thanx!! :D U 2! We doen ons best!

Deel Deze Pagina