Innesteling dipje?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Moefoe, Feb 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moefoe

Moefoe Actief lid

Jul 7, 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    Hoi meiden,

Ik wist niet dat het bestond; een innestelings dipje. Dat heb ik gister ergens gelezen op zp. Maar vanaf welke dag is dat een goed teken?
    Of valt daar vandaag nog niets van te zeggen?
    Kan iemand daar iets meer over vertellen?

Oja en ik had gister kramp als of ik ongi zou worden. Vandaag niet meer; alleen dat mijn bm voor mijn gevoel is opgezet.

Verdere klachten zijn duizelig en tender brests

My Ovulation Chart

Ik hoop dat het goed is gegaan met het kaartje want dat had ik nog nooit gedaan.;)
    Super als jullie me kunnen helpen!

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi Moefoe, ik zou even het onderwerp spannend van Zilla lezen. Hierin was zij ook benieuwd. Bij haar was het achteraf helaas niet raak. Maar soms kan het hoor op jouw aantal dpo.

3. Moefoe

Moefoe Actief lid

Jul 7, 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    Dank je wel Babke,

Ja ik zag inderdaad het onderwerp spannend van Zilla net te laat. Die heb ik meegelezen. Hier is het trouwens ook loos alarm en ben ik net om 5 uur ongesteld geworden.:(

Nu kan ik wel het weer even loslaten. Ik kan er nu toch niets meer aan doen. Maar bedankt voor je reactie.;)

4. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Balen joh! Jij hebt ook een korte lf zie ik. Ik begin altijd met bruinverlies op 9 dpo. Weet je wel snel waar je aan toe bent.

5. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Zie ik nou goed dat je op 5 dpo zit? Dat lijkt me wel heeeeel erg snel om nu ongesteld te worden.. Misschien is het een innestelingsbloeding?

6. Moefoe

Moefoe Actief lid

Jul 7, 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    Nee hoor vandaag is het echt doorgezet, en ik zit in de MMM dus aan die LF/dpo fase word aan gewerkt:D
    Maar bedankt voor jullie reacties

Share This Page