gelijkvloers wonen overal zelfde laminaat ?

Discussie in 'De lounge' gestart door shiirley, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wat zouden jullie doen

1. overal het zelfde laminaat

2. anders in hal keuken en woonkamer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.805
    781
    113
    Wat is er mis met laminaat in de keuken? Wij hebben een open keuken en dus laminaat, maar dat heb ik dus nooit als nadeel gezien. Lekker snel schoon juist!

2. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    om die reden zou ik ook overal hetzelfde neerleggen bij een gelijkvloerse woning.
    Als je een open keuken hebt zou je mss een aluminium strip als afscheiding kunnen gebruiken als je in de keuken liever tegels of zeil wilt hebben.

3. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Dit.
    Laminaat kan krom trekken door heet water als je een pan laat vallen bijvoorbeeld, of de waterkoker.
    En ik laat in de keuken vaak wat vallen, en dan krijg je er snel deuken en krassen in het laminaat, wat ik zonde vindt.

4. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Hangt er vanaf wat het mooist staat bij je meubels. Ik vind hetzelfde ook wel mooi maar je kan prima ook ander laminaat doen

5. Luja

Luja Niet meer actief

Ohhh gatver vloerbedekking in de keuken:p
    Ik mors best vaak, zowel behoorlijke plonzen water als bijvoorbeeld een kwak zelfgemaakte tomatensaus.
    Laminaat trekt gauw krom door zo'n hoeveelheid kokend water die er redelijk vaak overheen valt. Dat hadden wij in mijn vorige huurwoning namelijk, echt heel lelijk. En tomatensaus bijvoorbeeld is veel moeilijker van laminaat te verwijderen dan van een vinyl'tje. Doekje erover en hup weg is het. Bij laminaat trekt het in alle kiertjes en groefjes, nee dankjewel.
    Grote lichte tegels lijken me voor de keuken ook heel mooi trouwens, dat is echt een optie voor als ik weer eens een koophuis heb :)

6. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Nou, de poll is duidelijk TS: 74 tegen 2 :D
    Zwangerschapspagina heeft gesproken ;)

Ik vind ook ABSOLUUT overal hetzelfde. Vind het een rommeltje worden als het geen eenheid is.

7. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wij wonen niet gelijksvloers maar hebben wel overal het zelfde.

8. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou overal het zelfde kiezen. Lijkt ruimer en oogt Rustiger. Ik heb geen open keuken maar wel in de gang en keuken het zelfde liggen als in de woonkamer deuren naar de keuken en gang geen dorpel laten plaatsen. ik heb trouwens nog nooit wat laten vallen in de keuken van heet water ofzo. En als ik een mes laat vallen ofzo zie je dat ook niet gelijk. Heb een goede vloer wat nu bijna 3 jaar ligt en zit nog geen dutje of krasje in.

Deel Deze Pagina