Sinds vanmorgen toen me dochtertje wakker werdt heeft ze dit op haar mond is er bij gekomen herkent iemand dit ..
Onder der lip ziet eruit als koortslip. Ik zou even voor de zekerheid een afspraak maken, want zo te zien besmet ze zichzelf dus en kan het ook besmettelijk zijn voor anderen.
Het lijkt op krentenbaard maar natuurlijj is niks zeker te zeggen. Daar zou ik maandag wel mee naar de dokter gaan. Behandel het als erg besmettelijk want zo ziet het eruit. Succes en hoop dat ze niet veel pijn heeft.
oor lijkt een schimmel volgens mij maar kan ook i.d. krentenbaard zijn. Zou even laten kijken ernaar hoor !
Krentenbaard is veel roder en worden snel open natte plekken. Dat is dit niet. Achter de oren is een schimmel, kan ook veroorzaakt worden door niet goed shampoo en zeepresten wegspoelen. Even schoonmaken met watje en water en dan miconazol er op smeren. Dat kan je morgen gewoon bij Kruitvat kopen. Wat om de mond zit weet ik niet maar lijkt op hetzelfde. Maandag even laten nakijken door de dokter.