Ik heb een box gekregen van mijn tante. Heel lief...maar het is een tweelingbox. ( ik heb maar een beebje in mijn buik hoor) nou is hij wel lekker groot..maar ik kan nergens boxkleden vinden in zo'n maat. Er zijn er maar een paar en die zijn zo saai! Heeft iemand een idee waar ik nog meer kan kijken?? Het lieftste met boerderij-dieren erop... gr. debby
Hmmm lastig! Als er echt niets te vinden is, kun je altijd nog overwegen om er zelf een te maken! Leuke stof uitkiezen, bijpassende klos garen, fiberfill (vullingsmateriaal) kopen, en aan de gang gaan.. Liefs Sinnamon
Welke maat is dat dan? Want op www.zemma.nl kun je ze zelf ontwerpen.(zowel vierkant,rechthoek als andere vormen.) Ben er alleen nog niet uit wat het kost
Hier kun je ook boxkleden in afwijkende maten bestellen... http://www.baby-s.nl/index.html?lang=nl&target=d123.html Heb er eigenlijk nog geen voor een 2ling gevonden...
Een boxkleed van 1,50 bij 2,00 = 74,95 Als je zelf begint met ontwerpen moet je een maat opgeven en dan kan je de prijs al zien als je een soort aanklikt.
Zelf maken lijkt me voordeliger, en nog leuk ook. Je neemt gewoon een (oud) dekbed en maakt er een mooie hoes omheen. In hobbyzaken kun je opstrijkdieren ed vinden. Kun je helemaal los gaan.
Goeie ideen!! Ik neig toch het meeste naar zelf knutselen. (lees..spulletjes kopen en mijn moeder lief aan kijken...) Maar thanks anyway..ga wel ff naar de markt om te kijken naar leuke stofjes. Zit nu te denken dat ik dan ook wel ff bijpassende lakentjes kan (laten) maken. gr. debby
Je kunt er dan ook van die ringen aan maken en andere speeldingen op en in doen, rammelaars, knisperstof enz enz... sky's the limit.