Babyspullen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Aquarius, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Wie van jullie, die weet wat voor geslacht het wordt, komt in de verleiding om bv bij een meisje allemaal jurkjes en roze spullen te kopen of bij een jongen echte stoere binken dingen?
    Dit bedoel ik dan alleen als jullie familie en vrienden het niet weten wat het wordt.

Mij lijkt het ontzettend moeilijk om jezelf niet te verraden door zo'n dingen te kopen. En al zeker omdat er velen naar de babykamer e.d. zullen komen kijken en de kasten worden dan natuurlijk open gemaakt.
    Of je hebt de babykamer in roze ingericht!

Groetjes,
    Aquarius

2. Niet meer actief

ik was toevallig vanmiddag met mijn schoonmoeder en vriend ( wonen daar nog tijdelijk ) aan het boodschappen, daar was een marktje, en ik zeg tegen haar wil je ff doorlopen wil wat kijken haha, maar mag je niet zien haha, ze zei zoiets dacht ik al haha, ik zou het dan bv ergens anders neer leggen waar men dan niet komt....
    ik heb bv veel kleertjes gehad van een vriendin enz, deze uitgezocht voor bv jongen en dat meisje en dat allebei, hetgene wat ik dan koop wat echt jongensachtig is (word een kereltje) houd ik gewoon apart, ergens neerleggen waar men niet kijkt.

3. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Wij weten ook wat het wordt en moet zeggen de kledingkast ligt helemaal vol met kleertjes voor dat geslacht.
    Als iemand komt kijken zeggen we altijd sorry maar de kast blijft dicht :)

4. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Maar het punt is waar ik normaal ga winkelen kom je altijd bekende tegen.
    Dus als je pech hebt sta je daar met spullen aan de kassa komt er ineens een kennis bij je staan.
    Niet echt handig natuurlijk.
    Als je in een grote stad woont heb je dit probleem niet zo gauw.

5. Niet meer actief

voortaan dan ergens anders winkelen.. !

6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Sja onze babykamer is oranje, dus dat verraad niet wat het is. Ik wilde het in eerste instantie geheim houden, maar ik ben toch niet zo'n goede geheimhouder als ik van te voren dacht geloof ik :( ... Wel heb ik alleen jongensspulletjes gekocht, wat kleertjes betreft dan. Ik had ze in het begin gewoon in de kast liggen, tot mijn vriendinnen die kast in hun enthousiasme over de babykamer opentrokken :rolleyes: ... DAAR GING MIJN GEHEIM :) !

Dus als je het weet en je wil het echt geheim houden, dan kan je nog niet je kast al inrichten denk ik dan...

7. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Ik heb bewust nog niet veel kleertjes gekocht want over 3 weken krijgen we te horen wat het geslacht is...
    Als andere mensen het willen weten dan mag dat van mij en dat zal ook wel blijken uit de kleertjes die ik dan ga kopen...

8. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik heb zo wie zo een hekel aan winkelen, dan moet ik al toevallig bij hema o.i.d. in de buurt komen en gewoon f binnen wippen wil ik iets kopen.
    Mij doe je met winkelen echt geen plezier, shop het liefst op internet maar vindt die kleren vaak niet zo leuk als in de winkels.

Ik heb voor zaterdag met een vriendin afgesproken om naar een babywinkel te gaan, maar ik ben bang dat ik naar bepaalde kleertjes wordt toe getrokken terwijl ik aan niemand bekend zal maken wat het is.
    Nog niet eens dat ik weet wat het wordt.

9. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Verleiding? :D Ik kon het niet laten meteen tegen iedereen te zeggen die het maar wilde horen ;)

10. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Maar stel dat ze het toch fout hebben.
    Ik heb het in mijn omgeving al een paar keer meegemaakt.
    Lijkt mij erg l*llig.

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja zou kunnen gebeuren. Ik heb meerdere keren middels een echo ernaar laten kijken, en alle keren was de uitslag 100% en geen twijfel mogelijk, dus ik vertrouw erop. Ik heb het zelf ook gezien, en hoewel ik er de ballen verstand van heb, heb zelfs ik gezien dat het niet kan missen dat we een zoon krijgen :)

12. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Of ik krijg een meisje met een heel lange klit... kan ook ;)

13. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    haha 8)

Ik weet zelf mnog niet wat het word.. Mijn gevoel zegt een meisje, maar toch wil ik op een 1 of andere manier geen roze kleertjes kopen/naar kijken. Ik heb iets met de kleur blauw joh.. Snap er helemaal niks van

14. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    ja ook hier allemaal jongenskleertjes in de kast.....en ook hier een aantal malen 1000% zekerheid.... ;)

Deel Deze Pagina