gellak soak off

Discussion in 'De lounge' started by anniek, Dec 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Hallo Dames,

Wie gebruikt er de gellak??
    Ik wil graag een set aanschaffen, acryl nagels blijven niet goed zitten maar heb geen mooie nagels, zijn ook heel slap...

Maarrr ik zat te kijken naar een pakket, prijzen verschillen nogal.
    Zag ook verschillen in lampen, van 9 watt en 36 wat en prijzen van 15 tot 50 euro

Vertellll bevalt het en wat heb ik nodig?

2. pinguin

pinguin Bekend lid

Apr 8, 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    mijn nagelstyliste gebruikt het!
    ze doet het wel eens bij mij op mijn gelnagels
    ik vind het heel mooi! blijft super mooi, beschadigt niet en is vrij makkelijk aan te brengen omdat het een soort nagellak is!
    lampen etc kan ik je niets over vertellen! hahahaha!
    als je er echt meer info over wilt, kan ik mijn nagelstyliste eens vragen? zij heeft een groothandel en doet in dit soort spulletjes!

3. bereke

bereke Niet meer actief

Ik heb dit een tijdje laten doen en was heel tevreden. Ben uiteindelijk gestopt omdat mijn nagels te zwak waren. Telkens ik ze stootte, scheurde dit ver in.

4. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik ben nagelstyliste en ik heb gellak in mijn assortiment. Maar ik ben bang dat de gellak gaat afbladderen als je het niet professioneel laat zetten. Ook omdat acryl loslaat bij je.
    Maar je moet het natuurlijk zelf weten ;)
    Wat je nodig hebt, 100/180 vijlen, UV-lamp en een bonder.

5. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @marleen
    Het is heel gek maar niks houd langer dan 2 weken bij mij, ook geen gel. heb het al door verschillende mensen laten doen...
    Gekke is dat als ik het zelf deed met zo'n set bij de drogist wat je ook zelf moet opbouwen dus {acryl} bleef het nog het beste zitten maja bijwerken kan ik zelf niet :)

Maar ik dacht als ik dit nu dan elke 2 weken losweek en opnieuw doe, dan kunnen mijn nagels wel langer groeien en ziet het er netter uit. Maar om de 2 weken naar een nagelstyliste vind ik een beetje een te dure aangelegenheid worden :)

6. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @pinguin
    heb je toevallig een naam of site?

ik had deze site gezien:
    claudianails

startpakket koste 65 euro.
    Kan het ook zelf samen stellen en dan met de lamp van 15 euro. Ben ik goedkoper uit {of kan ik nog een kleur lak erbij kopen hihi}

7. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Wat balen dat niks blijft zitten bij je! Kan aan je hormoonhuishouding liggen (bij zwangere vrouwen laat het ook sneller los)
    Elke 2 weken kan duur worden inderdaad. Je zou het zelf kunnen proberen, genoeg online te koop en te vinden. Succes! Mocht je raad nodig hebben mag je me altijd pb'en :)

8. pinguin

pinguin Bekend lid

Apr 8, 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    heb mn styliste ff een mail gestuurd voor een link
    zodra ik hem heb, laat ik je het weten!

9. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @ marleen
    bedankt voor het aanbod, lief!
    zou een 9 watt ook goed genoeg zijn?

@pinguin
    Jij ook bedankt.

10. bereke

bereke Niet meer actief

Anniek, ik zou het toch eerst een paar keer laten doen hoor. Kan je goed kijken hoe ze het doen, hoe het je bevalt en of jouw nagels ook niet gaan scheuren als je ze stoot (aangezien ik lees in je post dat ze slap zijn).

11. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    het is toch niet toevallig claudianails?

@bereke
    Heb al vanalles op youtube bekeken, hier in de buurt zit ook een groothandel waar ik evt advies zopu kunnen vragen idd, tnx

Share This Page