Hoi dames, ik zag bij de kv dat essence ook gellak verkoopt, (oa)in een startersset. De revieuws op internet zijn positief. Ik vind de prijs positief vooral omdat ik niet van plan ben om het elke week te doen. Wat zijn jullie ervaringen? Bedankt!
Ik heb die van kruidvat nog nooit geprobeerd maar heb wel begrepen dat je als kleur gewone nagellak gebruikt die je ook gewoon moet laten drogen. Lijkt me erg onhandig want dan ben je alsnog lang bezig. Ik heb gellak waarvan de kleur ook onder de lamp kan en dat is wel heel handig vind ik. Maar 2 weken blijft het niet zitten bij mij. Met geluk 1 week.
Smnee, heb jij het al wat langer? Ben wel benieuwd hoe lang het houdt? Vagans, het is een lak die eruit ziet als gelnagels, ook dikker is en die moet drogen onder een lamp. Dan blijft het ook langer mooi dan gewone lak (hoop ik )
Ik doe er een weekje mee. Moet zeggen dat ik in de huishouding werk, dus mijn nagels krijgen nog wel eens een optater.
Hier ook de gellak van essence. Ook erg tevreden over. Zit ongeveer een week ben kapster dus veel met mijn handen bezig.
O okeey Ik vind nep nagels er juist niet mooi uitzien... Juist dat dikke niet... Dus voor mij zal t niks zijn
Die van mij zijn erg dun, niemand ziet dat ze nep zijn. Ik vind dat dikke ook lelijk. Gewoon even oefenen.
Ohhh dit is interessant.. Ik had een potje gellak gekregen, maar vond dat t zo lang duurde voor hij droog is. Nu snap ik waarom, ik heb dus een lamp nodig.. Wat kunnen jullie mij aanraden?
Ik krijg er steeds meer zin in!! Denk niet dat ik ga wachten tot mn verjaardag bedankt voor de reacties tot dusver dames!