Zwijmeltopic

Discussie in 'De lounge' gestart door Imona, 27 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoi dames.

Gewoon omdat t leuk is en on dat ik even een klankbord nodig heb om van me af te schrijven: een lekker zwijmeltopic.

Begrijp me niet verkeerd. Ik ben gelukkig getrouwd met 2 prachtige kinderen.
    Grootste gedeelte van de tijd denk ik er niet aan, maar van de week had ik een droom en BAM daar is ie weer. Een beetje beschamend maar echt waar.

Ik ben op mijn 17e enorm maar dan ook echt stapel tot over mijn oren verliefd geweest op mijn mentor op school.
    Ik heb het moeilijk gehad met mijn gezondheid. Kon lichamelijk vaak niet meekomen door motorische aanvallen die bij mijn stoornis hoorde.
    Deze docent heeft mij daar enorm doorheen gesleept en we kregen echt wel een goede band samen. Er is niks gebeurd in seksuele zin ofzo. Maar ik weet bijna zeker dat hij het wel wist dat ik verliefd op hem was. En niet zo'n klein beetje ook. Hij lag toen in scheiding met zijn vrouw. En deed wel dingen voor me die een andere docent nooit gedaan zou hebben.
    Enkele voorbeelden:
    -schaatsen op natuurijs. Alle geblesseerde leerlingen moesten op school blijven, maar ik mocht mee en kreeg ook nog eens zijn jas zodat ik het niet koud kreeg. Kwam ook een aantal keren praatje maken.
    - moeder van een vriendin die al van school was, was overleden. Ik mocht van mijn ouders niet alleen naar de begrafenis. Op een gegeven moment zat ik in een andere les. Hij kwam binnen om iets te bespreken met de lesgevende docent. Ik riep hem, maar hij negeerde me. Vervolgens 20 minuten later was die les afgelopen, en toen ik naar buiten liep, trok hij me de gang op om te vragen wat er was. Hij had me dus wel gehoord en is dus blijven wachten, of terug gekomen. Toen ij hem vertelde wat er was zei hij direct dat hij met me mee ging. Bloemen gekocht, troostende hand op mijn knie en schouders etc.
    - op werkweek in t buitenland zat ik in een rolstoel en hij heeft me letterlijk de hele week rondgereden en 1 dag bleef hij samen met mij in het hotel.
    - ik moest voor mijn vervolg opleiding een fysieke toelatingstest doen. En hij gaf me privé les om me daar voor te trainen. Andere leerlingen moesten het maar zelf uitzoeken. Maar 3x in de week bleef hij langer op school om mij te helpen (toen was hij mijn mentor al niet meer trouwens.)

Dat soort dingen. En tegen andere leerlingen was hij heel koel en afstandelijk en streng, maar tegen mij niet.
    Hij had echt ogen die dwars door je heen leken te kijken. Alsof hij je gedachten kon lezen..

Nou goed. Ik was dus over hem heen (oppervlakkig. Diep van binnen ga ik nooit meer over hem heen komen vrees ik) afgelopen dagen heeft hij af en toe eens gereageerd op mijn Facebook berichten (heb hem al jaren op facebook) en ineens droomde ik over hem. Phoe. Heb nu echt een paar dagen nodig om die droom weer te verwerken en te proberen hem weer een beetje achter me te laten hoor.

Mijn man weet het niet. Hoeft ook nietm want heeft totaal geen waarde. En wat ik zei: ik ben gelukkig getrouwd en het beheerst mijn leven verder niet. Zolang hij maar wegblijft uit mijn dromen :roflmao:.

Zijn er meer dames die zo'n crush hebben gehad en er soms nog "last" van hebben?

Ps. Geen veroordelende berichten aub. Ik weet het zelf ook wel dat het niet eerlijk is richting mijn man (hoewel hij er geen last van heeft omdat hij het niet weet, en er nooit last van zal krijgen, want er zal toch nooit contact meer komen tussen hem en mij)

2. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    OH man hou op schei uit ik bespreek t alleen wel met me vriend. als we een ex of scharrel tegen komen vertellen we elkaar dat gewoon. En had van de week een seks droom over rico Verhoeven mijn vriend heeft zo hard gelachen toen ik t vertelde :roflmao:

MamavanHayden en Imona vinden dit leuk.
  3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik ga t mijn man niet vertellen. Normaal deel ik alles met hem maar dit niet. Dit is te "echt voor mij zegmaar. Ook al is t 10 jaar geleden

4. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw

5. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Denk je niet dat je t je zelf alleen maar moeilijker maakt om het niet te zeggen. Ik denk zelf dat dat ook de reden is waarom je er over blijft dromen. Want t is je eigen geheimpje dus hou je t in je hoofd. Kijk je hoeft t van mij niet te zeggen.

Mijn vriend heeft in zijn slaap een keer de naam van zijn ex genoemd en dat die zo veel van der houd.Dus heb ik m in de ochtend gevraagd hoe of wat. Want t zat me niet lekker.
    Toen heeft hij me gewoon uitgelegd dat ze zijn eerste liefde was en hij gewoon rot gedumpt was. Hij heeft het er heel lang moeilijk mee gehad en daarom droomde hij er nog over. Nadat hij het met mij had besproken heeft hij al jaren niet over der gedroomd. Wel over t lesbische stel wat in de straat woont :roflmao: Maar we bespreken gewoon alles al is t maar een stomme droom. Knappe mensen met uitgaan vertellen we elkaar ook.

6. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Nee ik vrees dat ik hem daar alleen maar pijn mee zou doen. Verder bespreken we wel echt alles. Al onze exen. Samen mensen kijken. Of tegen elkaar zeggen als we een knappe man of vrouw zien. Echt wel lachen gieren brullen.

Vind t ergens wel fijn dat hij in mn hoofd blijft spoken. Mooie herinneringen. Heb alleen effe tijd nodig om dat weer terug te dringen. En gek genoeg doe ik dat juist door er heel veel mee bezig te zijn. Dan gaat het vanzelf vervelen n ben ik er weer vanaf. Tot de volgende keer dat ik over hem droom. Waarschijnlijk komt dat omdat hij heeft gereageerd op mijn Facebook ofzo. Foto's gelijkend van mijn kinderen. Ik op zijn Facebook een reactie geplaatst over zijn hobby etc.

Leuk. Meer contact dan dat zou ik wel graag willen, maar zou absoluut niet verstandig zijn.
    Ten eerste.. wat moet hij met mij? E-learning, getrouwd, kinderen, hij relatie, een zoon en hij is 20 jaar ouder dan ik.

En toch blijf ik er bij, dat hij het heeft geweten en er stiekem toch op heeft ingespeeld :roflmao:

7. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    oké advocaat van de duivel nu:

Wat als jouw man t zelfde zou denken over een vrouw? zeker het stukke

meer contact zou ik wel willen maar is niet verstandig.

In mijn optiek gaat dit verder dan een fantasie zwijmel moment.

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Herkenbaar.
    Mijn eerste vriendje (waar ik zo nu en dan nog contact mee heb )spookt soms nog door mijn hoofd.
    Denk niet dat ik er ooit 100% overheen kom.

Imona vindt dit leuk.
  9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Zolang hij er niks mee zou doen, zou ik het niet willen weten.

T gaat wel weer over. Duur alleen effe on dat hij zo veel voor me betekend heeft.moet daar dan gewoon met iemand over kunnen praten zonder oordelen. Maar schaam je daar voor voor mn vrienden. Die weten t ook niet. Op 3 na. Maar daar vertel ik ook niet te veel tegen. Wil niet dat ze moe van me worden. Haha.
    En wat ik zei. Schaam me er wel voor. Stomme crush op je 17e die 10 jaar later nog blijft hangen. Waar je vervolgens niks mee kan doen.
    Soms denk ik: had ik het hem maar gewoon verteld. Dan had hij t meteen af kunnen kappen en was t misschien wel klaar geweest. Mijn moeder wist het wel. Ze zei toen ik naar een andere school ging: uit het oog, uit het hart. Dat was dus niet het geval.
    Zeker omdat ik toen stage ging lopen op mijn oude school. Hij had me ingedeeld bij een ander, maar kwam wel steeds met mij, mijn opdrachten bespreken. Wat hij dus bij andere stagiairs die bij een andere docent ingedeeld waren niet deed. En toen trok hij tijdens zo'n gesprek ook nog zn shirt uit om zijn bovenlijf effe af te spoelen in de douche die in zijn kantoortje zat.. (gym docent. Tuurlijk. Lekker cliché)

Oké. Ik klink nu echt als een forum troll.. ben ik niet. Ben al ruim 5 jaar fanatiek lid:p echt. Dont judge me..

Deel Deze Pagina