Ik heb jaren gelnagels gehad (ook zelf gezet). Nu een paar jaar niet. Mijn eigen nagels groeien ook hard en zijn stevig. Maar ik merk dat ik ze niet onderhoud en ik wil er (ook voor mijn werk) toch representatief uitzien. Dus.. nu komen ze er weer op Ik moet alleen wachten tot na de feestdagen en als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb Wie heeft ze ook nog en wil ze showen? Dan heb ik alvast wat voorpret
Oh leuk! Word zelf ook helemaal gelukkig van gelnagels, heb nu een kerstmotiefje maar geen foto's bij de hand.
Heb ook ff geen foto, maar heb nu gouden flakes op de toppen en ziveren glitters tussen door. Feestelijk voor de kerst! Zo iets http://ayanail.way-nifty.com/blog/RIMG0031.JPG
Dat is ook leuk met de feestdagen. het voordeel vind ik ook dat je er zelf dan 3 weken geen omkijken meer naar hebt. Nu breken mijn nagels steeds af en moet ik ze vijlen en lakken. Ben blij als ze er weer op zitten. Ik begin maar weer eens met mooie french
ik plaatste laatst al een onderwerp maar misschien heb je dat over het hoofd gezien. Ik wil aan de soak off, zoek zelf maar eens. Misschien is dit ook iets voor jou? op youtube zijn ook de filmpjes te vinden en je kunt hier ook creatief mee zijn. Over een kleine 3 mnd ben ik jarig en dát vraag ik dan
Ik ben zelf nagelstyliste, alleen zet ik alleen acryl nagels. Hier een fotootje van mijn werkjes!! Heb er uiteraard meer, maarja dat is erg lastig plaatsen
@Anniek, die heb ik inderdaad over het hoofd gezien. Ook mooi spul zeg! @Mirjam, gaaf zeg! Je maakt mooie nagels.
ik heb gel laten zetten door een vriendin die weer eens wou oefenen (zet ze zelf ook dus is wel met mijn eigen spullen gedaan..) en heb er uiteindelijk zelf design op gedaan.. rood/paarse soak off gel op de tip met een randje zilver en op de ringvinger een sneeuwvlokje