Weight watchers, wie is ook net begonnen of gaat beginnen?

Discussion in 'De lounge' started by blike1987, Jan 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Na de zoveelste mislukte afvalpoging heb ik me eens verdiept in Weight watchers en ik heb besloten om me hiervoor te gaan aanmelden.

Nu lijkt het me leuk om wat te kletsen met meiden die hier ook net mee begonnen zijn of willen gaan doen! Ik ga waarschijnlijk de on-line versie volgen omdat ik op de dag dat de bijeenkomst hier in het dorp is niet kan.

2. Coconut

Coconut Actief lid

Jul 31, 2009
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil wel met je mee schrijven :)

Vorig jaar heb ik mezelf voor het eerst aangemeld, toen voor de combipas. Na een paar bijeenkomsten ben ik gestopt, omdat de bijeenkomsten niet echt iets voor mij waren en de tijd eigenlijk niet fijn was voor mij.

Toch vind ik de werkwijze wel super en doe ik vanaf 1 januari de online versie. Dit wil ik minstens 3 maanden volhouden en goed stabiliseren zodat ik een bepaald gewicht kan vasthouden ipv jojo-en.

Ik ben alleen niet heel erg bekend op dit forum. Wil je een club aanmaken of iets anders?

3. prettybaby

Aug 13, 2009
    72
    0
    0
    NULL
    Thuis
    Hallo dames,
    In het gedeelte algemene clubs is een onderwerp De Weight watchers club 2013. Misschien vinden jullie het gezellig om daar mee te komen schrijven??

Share This Page