gelnagels

Discussie in 'De lounge' gestart door sweet dreams, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    o o mooi nagels zeg...
    ik wil het laten doen maar er is hier geen leuke studio in de buurt whaha...
    ik maar zoeken en zoeken maar ja nog steeds niet gevonden ;)
     
  2. wendyfardo

    wendyfardo Bekend lid

    6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik heb ook acryl nagels ik laat ze elke drie weken doen

    maar zou zelf nooit nagels bij een ander zetten zonder opleiding gezien het feit je ook een laagje eigen nagel moet afvijlen maar ja wie ben ik

    en hier in de buurt is de cursus helemaal niet zo duur 300 euro voor alleen gel
     
  3. Kikkert

    Kikkert VIP lid

    25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ff een andere vraag mag je acryl nagels opzetten als je zwanger bent? ik ben zelf zwanger en kan ook zelf acryl nagels aanbrengen maar ik vroeg me af of de vloeistof waar je mee werkt niet schadelijk is voor het kindje
     
  4. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb mijn opleiding gedaan bij 10fornails in tilburg, een erkend opleidingsinstituut. De basis is inderdaad rond de 1000 euro, incl. materiaal.

    @stef Het feit dat jij al aangeeft dat je nagels zwak zijn zou voor mij juist de reden zijn om een nagelstyliste met een erkend diploma te zoeken. Je eigen nagels worden zeker niet zwaker door acryl of gel.

    @vales Super dat je een cursus gaat doen, je zal merken dat het heel ander werkt als je les hebt gehad. Je kan dan ineens een hele hoop meer en mooie nagels maken.

    Het is heel belangrijk om een cursus te hebben gevolgd, je leerd eerst de anatomie van de nagels als je dat weet dan weet je ook wat je wel en niet kan doen met de nagels, ook leer je eerst om ziektes te herkennen zodat als je het ziet bij een klantje je weet om geen nagels te zetten. Je kan namelijk zelf ook schimmelziektes over krijgen als je toch die nagels gaat behandelen.

    Verder kan ik zeggen dat ik het het leukste beroep van de wereld vind, ondertussen dat ik met een klantje bezig ben lekker kletsen en een mooi eindresultaat. Er is zeker nog werk voor nagelstylistes, het begint steeds meer een "normaal" ding te worden dat vrouwen hun nagels laten doen.

    groetjes
    conny
     
  5. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    @wendyfardo Ik vind 300 euro wel heel goedkoop voor een cursus, ik denk dat je dan nog helemaal geen materiaal heb. Het materiaal is heel prijzig.

    @Kikkert Het kan absoluut geen kwaad om acryl of gel nagels te laten zetten / of zelf te zetten als je zwanger bent. Ik heb (natuurlijk) eerst uitgebreid navraag gedaan over de schadelijke stoffen in acryl, en het is nog minder dan achter een auto rijden op de fiets. De geur geeft snel het idee dat het schadelijk is, maar je mag ook tanken met je auto terwijl de geur van benzine er is.

    groetjes
    conny
     
  6. Kikkert

    Kikkert VIP lid

    25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bedankt voor je reactie. een kijken of ik de energie heb om de nagels op te zetten...
     
  7. gina18

    gina18 Bekend lid

    30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb ook gelnagels ik heb ze ook vrij lang ik kan er alles mee luiers verschonen aankleden van me kleine meid.
     
  8. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    ik vind ze echt mooi...
    ik ga toch is zoeken ik wil ze ook erop laten zetten hihi...
    maar ik laat het wel doen door iemand die er voor heeft geleerd daar kan je altijd terug komen als er iets niet goed is gegaan..

    liefs,
    manuela
     
  9. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    @Conny: Verdien je er nou echt een leuk centje mee of is het echt meer een "hobby"?
     
  10. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    ik wil ze graag laten zetten weet iemand een goeie in de buurt van Culemborg of is hier iemand di ehet eventueel thuis doet?
     
  11. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    @gina18 Ik heb ze ook lang (die paarse nagels in mijn fotoalbum zijn van mijzelf) en heb er ook nog nooit problemen mee gehad, mijn eigen nagels zijn scherper dan acrylnagels.

    @mamamanuela Heel goed dat je iemand zoek die er voor geleerd heeft, je hebt inderdaad gelijk dan kun je altijd terug gaan mocht er iets zijn en je hebt meer zekerheid dat je eigen nagels niet beschadigd raken.

    @Toys Ik kan niet zeggen dat ik er slapend rijk van wordt, ik hou mijn prijzen laag zodat het voor elke doelgroep betaalbaar blijft. Ik doe het naast de opvoeding van mijn zoontje van 2,5, ik ben er dus ook niet de hele dag mee bezig, mijn zoontje gaat voor. Als hij op school zit (en de eventuele tweede ook) dan ga ik verder kijken of ik wil uitbreiden.

    @blondsteenbokje Helaas woon ik in tilburg anders zou ik zeggen kom langs, misschien als je eens op google kijkt of de goudengids.

    groetjes
    conny
     
  12. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    thanks voor de tip
     

Deel Deze Pagina