Geloften hernieuwen: Voor de tweede keer trouwen

Discussie in 'De lounge' gestart door Emma86, 8 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Haha. Ik moet lachen zonder de reacties gelezen te hebben.
    Wij vieren een bijzonder feest op een bijzondere locatie met de voor ons belangrijkste mensen.

Maar ik zou best die dag mijn jurk nog eens aan willen! Maar ivm locatie ga ik dat niet doen.. haha.
    Echt een 2e keer trouwens zou ik niet snel doen.

Emma86 vindt dit leuk.
  2. Whoopy

Whoopy Actief lid

7 mei 2019
    445
    730
    93
    Vrouw
    Wij hebben op het feest ter ere van ons 12,5 jarig jubileum ook weer de trouwjurk + pak gedragen:).
    Ze pasten nog!

Emma86 vindt dit leuk.
  3. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.598
    31.074
    113
    Vrouw
    Zoiets zou ik dan ook doen denk ik. En dan een 'officieel' momentje erin waarin je elkaar verteld waarom je dit doet.
    Ik denk dat het de band echt kan versterken door het hardop voor publiek uit te spreken.
    En dan alleen mensen erbij die dichtbij je staan en weten van jullie crisis.

Ohja... en de bruidssuite boeken! (En de kinderen laten logeren) ;):p

Krijg er zelf zin in :D

Emma86 vindt dit leuk.
  4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.448
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik krijg behoefte om O MY GOD en AMAZING te gaan roepen. Met een idioot Amerikaans accent.

Als vrienden of familie mij zouden uitnodigen voor zoiets dan zou ik nadat ik de uitnodiging zou hebben gekregen direct langs gaan met een cadeau: een thermometer. Zou denken dat ze hoge koorts zouden hebben :|:|:|

(Niets mis met een leuk feestje maar zo’n geloftes hernieuwen....)

Emma86 vindt dit leuk.
  5. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.776
    1.365
    113
    Ik denk dat mijn man gillend weg zou rennen. Hij heeft nog trauma’s van de eerste keer ;).

Los daarvan; leuk idee om tijdens bijv een jubileum te doen! Maar dan zou ik het in ons geval gewoon lekker samen doen en daarna een groot feest geven voor de familie en vrienden. Mijn familie/vrienden zijn ook niet echt geschikt voor hele emotionele vow-renewals vrees ik. Dan worden we keihard uitgelachen.

Emma86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina