Hoi meiden, Ik heb de afgelopen dagen 4 verschillende testen gedaan en ze geven allemaal duidelijk aan dat ik zwanger ben... Alleen een beetje twijfel heb ik nog wel, want vorige maand had ik ook 2 positieve testen in handen en werd ik daarna toch gewoon ongi Hoeveel testen hebben andere zwangere meiden gedaan vraag ik me af, voordat zij gingen juichen?
Gefeliciteerd. Misschien ben je wel 1 van de vrouwen, die ongesteld wordt, tijdens de zwangerschap. Hup, even langs de huisarts. Misschien ben je wel verder dan je denkt.
vorige maand heb ik een test laten doen bij de huisarts omdat ik twijfelde, maar die was negatief... dus ik wacht het nog even af maar ik denk dat het toch raak is dit keer!
Gefeliciteerd! ik heb wel 9 testen ofzo gedaan. Nu doe ik er ook af en toe nog een Heeft geen nut natuurlijk, maar ik vind het fijn. Heb niet veel symptomen dus die streepjes laten me telkens zien dat het echt zo is!
Ik had vorige week 3 testen gedaan en alle drie positief. Dan bij huisarts bloed laten trekken en ja hoor! Zwanger! ca 4 weken. Gefeliciteerd ook aan jou en genieten nu. Groetjes, Veke
Hai Tacha en anderen, Ik heb geloof ik ook 7 of 8 testen gedaan, ben de tel een beetje kwijt... maar ze blijven allemaal positief! Succes allemaal x