geloof en 'kunstmatige bevruchting'

Discussie in 'De lounge' gestart door Anabella, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Hersenvliesontsteking, toch? Ja, ook zoiets. Als ook maar een paar weigeren mee te werken, is eigenlijk heel zo'n vaccinatieprogramma voor nix...

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Waarom, de wel ingeeente kinderen zijn dan toch beschermd

3. Arendskelk

Ja, klopt, maar het virus blijft bestaan. Als je iedereen inent, sterft een virus uit en hoef je op den duur niet meer te vaccineren omdat het virus niet meer voorkomt

4. Arendskelk

Dus je hebt wel gelijk de ingeënte kinderen zijn wel immuun. 1-0 vvor jou! :D ;)

5. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Dat was polio. Maar die mensen gingen toen wel massaal een suikerklontje halen, waar dat spul ingespoten was. :rolleyes:

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Aaaah ja... Polio! He meiden... als ik jullie niet had... hihiihii

Aaaah oke... onder het mum dat ze suiker aten... Oke dan...

7. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik weet niet waarom het toen ineens wel mag. Vond dat toen wel erg hypocriet.

8. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Nee dan hoef je niet meer voor die ziekte te enten sommige anderen muteren gewoon en daarom worden vaccins regelmatig aangepast... net zoals de griep die muteert ook gewoon om te "overleven" dus uitroeien van een ziekte kan in sommige gevallen niet.

De handicaps die kinderen na inenten kunnen krijgen zijn behoorlijk en idd moeilijk te bewijzen maar er zijn dus gevallen bekend dat kinderen de dag voor de enting niets mankeerden en de dag na de enting zwaar gehandicapt waren: http://www.medicinfo.nl/%7Bd878abc7-0a6 ... 3d4ac4%7D#
    Lees daar maar eens de voor en nadelen.

Op de eo een prachtige uitzending aan gewijd die je erg liet twijfelen:
    http://www.eo.nl/programma/nadediagnose ... de=3623035

En ja hoor mocht je er slachtoffer van zijn en in belgie wonen:
    http://www.vaccinatieschade.be/

Nog meer bewijs nodig?

Ik heb dus erg getwijfeld of ik Isa moest in laten enten (niet vanwege geloof), en ja we doen het toch maar zodra ik merk dat er iets niet pluis is dan trek ik accuut aan de bel. Want ik vind het zo veilig nog niet allemaal, klooi maar wat aan met zetpillen enz. en zoek het maar uit na de prikken.
    En dat terwijl je kind net en shotje vergif heeft gehad want een vaccin is niets anders als de stoffen van de ziekte zelf toedienen.
    Ik ben dus ook gaan twijfelen aan het vaccinatie programma maar niet vanwege het geloof meer van de overtuiging dat het CB het verkeerd brengt en niet voldoende waarschuwt voor de mogelijke risico's.

9. Arendskelk

Ja, hypocriet oké, maar dan wel een goede hypocriete daad...

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    de leeftijd van 16 dan mogen ze zelf beslissen en mogen ze ook uit het geloof stappen. mijn opa WAS jahova getuige en wij mochten vroeger nooti van mijn ouders alleen met hem weg, want als er iets zou gebeuren en we zouden in het ziekenhuis komen zou hij ons niet laten helpen :confused: want het zou gods wil zijn. nu is hij er gelukkig uitgestapt en nu hebben we pas echt een opa om van te genieten.

ik ken een meisje (sigeuner) en die heeft ook geen inentingen gehad. nu baalt ze er wel van maar goed ze is er een van het echte trekkers kamp en die gingen ook niet naar een buro voor controles enzo en tegenwoordig tenminste daar nog steeds niet.
    ik ken trouwens ook een kindje wat zwaar gehandicapt is geworden van de inentingen dus zonder risico is het niet. maar die kans is zo klein dat ik toch voor de inentingen heb gekozen

11. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    =D>

12. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hoi Elmo, ik heb denk ik een eerdere post gemist. Sorry.
    Idd weet ik weinig van mogelijke behandelingen. Maar wat ik zei is dat ik van IVF af zou zien áls daarbij latewr ev. embryo's worden vernietigd. In geval van maar één vruchtje, wordt het idd anders.

Deel Deze Pagina