geloof en 'kunstmatige bevruchting'

Discussie in 'De lounge' gestart door Anabella, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, als je quote wordt automatisch alleen het laatste stuk tekst gequote ;)

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    haha ja ik zag het sorry heb het ff gewijzigd!

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja dus?

Ik bedoel kinderen worden met veel dingen gepest, een bril, dikke ouders, raar uitziende kleding etc.

En om nu als voorbeeld te grbuiken van die meisjes en die zelfmoordpoging... :rolleyes: er zijn ook genoeg kinderen die geen zelfmoordpogingen doen die lebische of homofiele ouders hebben....en ook kinderen die zelfmoordpogingen doen om andere redenen.

Dus vind het een beetje een voorbeeld wat kant nog wal raakt

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Volgens mij is precies deze discussie met Freewilly al eens eerder gevoerd.....(even bij de weg)

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    oh heb ik ff gemist dan :)

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Mili, ik begrijp je wel, maar het is gewoon niet een algemeen geaccepteerd iets, en kinderen kunnen er heel hard in zijn. (Vaak harder dan met een bril, daar zijn er vaak meerdere van, evenals een kind van dikke ouders). Iemand met homosexuele ouders staat vaak alleen in een klas, het is anders. Ik zie kinderen krijgen ook als iets wat tussen een man en een vrouw gebeurd, waarom zijn we anders als man en vrouw geschapen? Ach, het is maar een mening, ik gun ieder stel alle geluk van de wereld, daar zal het niet aan liggen!

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dan moeten we met elkaar een klimaat creeeren waarin dit wel normaal is!

8. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb eigenlijk niet echt een mening over. Ik ben ook wel ouderwets over man-vrouw en kindje. Maar tegenwoordig lees je zulke gruwelijke verhalen over man-vrouw en hun kinderen. En ik denk zeker dat homo's heel lieve ouders kunnen zijn. Ze hebben het al zwaar genoeg om zich te bewijzen omdat ze 'anders' zijn. Maar ik weet het niet, denk dat het voor een kind wel moeilijk is om 2 moeder of 2 vaders te hebben. Maar ja tegenwoordig hebben kinderen meer dan genoeg problemen met 2 ouders die wel hetero's zijn.

Ik zal mensen niet zo snel beoordelen.

De natuur een handje helpen is niet erg dat doen we ook door medicijnen te gebruiken.

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Is het niet vaak zo dat kinderen de opvatting van volwassenen overnemen? Dus zolang er mensen blijven die iets niet vinden kunnen/mogen, zoals bijvoorbeeld een lesbisch stel dat graag kindjes wil, zal dat ook zo blijven en zullen die kinderen het ook niet als "normaal zien. En ja, dan krijg je idd de pesterijen..

Denk dus eerlijk gezegd dat kinderen ook pesten door wat ze vanuit huis meekrijgen. Maar das mijn mening.

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Mee eens. Als iemand vind dat je niet zwanger kan raken omdat dat God zn wil is dan (vind ik) dat je bij ziekte, hoe ernstig het ook is, moet accepteren dat God dat zo bedoeld heeft.

11. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    God kan nog zoveel willen maar als blijkt dat er een foutje is bij de man of vrouw waarom niet de natuur een handje helpen? Niks mis mee toch? Als je kanker hebt dan krijg je toch ook medicijnen en kan me niet voorstellen dat god wilde dat jij kanker kreeg. Daarom geloof ik ook niet meer.

Joh ik ben ook gepest en mijn ouders zijn gewoon normaal en ik ook maar kinderen tegenwoordig hebben altijd wel een reden om te pesten.

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    lesbische ouders zijn ook normaal hoor hahahahah ;)

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    :)

14. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    niet voor iedereen is het normaal een homo/lesbisch ouders te hebben

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Gelukkigen denken er ook mensen aan ons alleenstaande ouders! ;)
    Dank u wel!

;)

16. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    niet slecht bedoeld hoor over homo's ouder hoor maar wat is inderdaad tegenwoordig normaal.

Normaal bestaat inderdaad niet het belangrijkste is iig dat een ouder onvoorwaardelijk van zijn kind houdt no matter what.

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tegenwoordig is niets toch meer normaal? En wat is normaal? Tis maar net hoe raar je zelf tegen dingen aankijkt denk ik dan!

Laat iedereen lekker leven.... Kijk eerst in je eigen huis denk ik dan... Daar heb je nog meer dan genoeg wat voor verbetering vatbaar is...

18. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    jep helemaal gelijk. Niks is normaal.

belangrijkste is gewoon is dat je van je kind houdt.

Edit: op mijn vorige berichten over dat mijn ouders normaal zijn ik bedoelde het meer in de ogen van kinderen. Ik ben gepest terwijl mijn ouders hetero zijn dus het het heeft niks mee te maken wat het geslacht van je ouders zijn. Kinderen hebben wel altijd een reden om te pesten.

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heb je ook heeeeelemaal gelijk in hoor Bibiche.. Kinderen worden altijd wel gepest... Kinderen zijn hard onder elkaar!
    En ik ben het ook met degene eens die zei dat het pesten bij de ouders vandaan komt!

Ik vind het belangrijk dat ouder(s) van hun kinderen houden idd, maar ook hun verantwoordelijkheden kennen....
    Wij hebben als taak onze kinderen klaar te maken om zichzelf straks alleen in deze werelt te kunnen handhaven... Als je dat gelukt is, ben je een heel eind! ;)

20. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik denk dat pesten anders ook aardig in het karakter van een kind zit hoor..
    Als de ouders er niet bij zijn kan het gedrag van sommige kinderen ineens HEEL anders zijn.
    Ouders kunnen een kind alleen sturen, maar uiteindelijk kiest het kind zelf of het pest of niet.

Maar inderdaad. Kinderen vinden altijd wel een reden een ander te pesten..
    Afkomst, kleding, ouders, uiterlijk, schoolprestaties, etc.

Deel Deze Pagina