De forumregels staan helemaal onderaan het hoofdforum. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Liefs,
Zal wel snel gesloten worden, maar antwoord op jouw vraag. Nee ik geloof niet in God, maar wel in een leven hierna.
Ik geloof sowieso in reïncarnatie, zeker nadat ik een paar keer regressie therapie heb gehad en ik bovendien bepaalde mensen in mijn leven heb van wie ik 100% zeker weet dat we in een vorig leven al samen waren. 😊 Bovendien vind ik het hele 'karma' en reïncarnatie principe gewoon logisch, dat is mijn persoonlijke overtuiging. Ik ben een hele 'liberale' Christen maar kan mij ook goed vinden in het boeddhisme, dus het is niet zwart-wit bij mij......😁
Ik vraag me wel een beetje af waarom het eigenlijk niet mag.... zolang je respectvol omgaat met elkaars ideeen is het toch prima om er over de discussieren. ik denk dat er heel veel andere onderwerpen worden besproken die gevoelig liggen bij mensen. maargoed. om op je vraag in te gaan... tja, het zou heel mooi zijn als er een hiernamaals is, ik hoop het... en ook is het best een mooi idee dat er iemand over ons waakt.... maar als ik er logies over nadenk, denk ik eigenlijk van niet. Het is zo onlogisch dat je na je dood ergens anders verder zou leven? Wat is daar het nut van? Waarom zou dat zo zijn. En verder geloof ik ook in wetenschap, evolutie, etc. dus tja.. ik geloof er eigenlijk niet in.
Ja Alleen niet helemaal zoals de kerk dat graag ziet en in de bijbel zal wel wat waarheid staan maar ook heel veel verzonnen.
Nee ik geloof zeer zeker niet in een god. Wel in de big bang, dat er meerdere universums zijn, zelfs meerdere multiversums. Maar dit is ook wetenschappelijk bewezen en van die multiversums zijn denk ik nog theorieën. Wat er na de dood is weet ik niet. Ik hoop dat er nog iets is!