heb het zelf nog nooit gehad.... Mijn vriend kon ik al een 8 jaar voordat we iets kregen dus nee was geen liefde op het eerste gezicht! Ik wordt ook pas verliefd als ik iemand ken dus misschien ligt het gewoon aan de persoon.... sommige worden snel verliefd en andere mensen kijken eerder de kat uit de boom?
Ik wist toen ik hem zag staan: Dit is hem! We hadden nog niet met elkaar gesproken, maar ik voelde het!!! Hij had het niet. Maar is gelukkig uiteindelijk helemaal goed gekomen. We hebben het er nog weleens over en hij vindt het nog steeds maar vreemd dat ik het meteen wist toen ik hem zag, haha!
Ik geloof wel dat je op het eerste gezicht meteen verliefd op iemand kan zijn. Maar meteen weten dat je de rest van je leven bij diegene wilt blijven, nee! Je kent iemand immers helemaal niet. En vaak doen mensen zich in het begin anders voor dan ze echt zijn. Dus daar is echt tijd voor nodig.
Ja hoor ik geloof best dat je na een week al erg verliefd kan zijn. Soms voelt het gewoon meteen goed, ook al ken je elkaar eigenlijk nog helemaal niet na een week. Alleen de tijd die daarop volgt zal leren of je ook echt nog bij elkaar wil zijn als die eerste verliefdheid over is en je elkaar echt leer kennen. Ik had mijn huidige vriend ontmoet in de kroeg. Een week later hadden we een date en het was meteen raak. Ben bijna gelijk bij hem ingetrokken . Of het de rest van mijn leven goed blijft gaan, geen idee, maar tot nu toe is deze vent wel de ware
Ik geloof zeker in liefde op het eerste gezicht. De avond dat ik mijn vriend voor het eerst zag, dacht ik gelijk : Jij wordt van mij! Voelde me de hele avond tot hem aangetrokken, terwijl ik nog geen woord met hem had gewisseld. En voor hem goldt ook; Liefde op het eerste gezicht. En of ik geloof in de ware.. Ja, hij is op dit moment echt de ware voor mij! Maar in de toekomst kijken kan ik niet.