reclame en popups op de laptop

Discussie in 'De lounge' gestart door lieke, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Ik heb sinds kort een nieuwe laptop het is een heerlijke laptop om mee te internetten alleen wordt ik sinds kort helemaal gek van alle popups en ongewenste reclames , kan niet eens fantsoenlijk u tube filmpjes kijken enz , alles wordt in mijn beeld gegooid.
    Iemand ervaring hiermee ? en hoe krijg ik het weg lijkt mij geen virus of iets ? ! heb al wat popup blockers geinstalleerd maar ook dat helpt niet echt , ergste vind ik dat ik door dit mijn facebookgames niet meer kan spelen.
    wie o wie de gouden tip ?

2. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik weet het niet. Vind het ook irritant. Alle reclame op internet trouwens. Hier ook. Ben je even op wehkamp aan het kijken geweest dan heb je hier gelijk weer een balk vaan "jou" produckten voorbij komen. Als ik hotmail open komt er gelijk weer iets in/door het beeld omdat ik net iets te ver met mijn muis naar rechts ben geweest.
    Je wordt helemaal platgegooid met reclame waar je helemaal niet op zit te wachten.

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    had er trouwens om mijn vaste pc niet zo last van. Maar ja die is nu niet meer aangesloten.
    blij dat ik niet de enigste ben...

Deel Deze Pagina