Geloof jij in producten uit de reclames?

Discussie in 'De lounge' gestart door Goudreinet, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Nee ik geloof het ook niet. Althans het meeste niet.

Wat betreft die hot buns, een vriendin van mij is kapster en die zegt dat je gewoon een dikke sok moet pakken, dat gedeelte waar de tenen inzitten weg knippen en dan oprollen. Voila, heb je je eigen GOEDKOPE hot bun.
    Zonde van je geld om zo'n dure te kopen.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

leuk, maar hoe zet je die vast dan?

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Die sok bedoel je? Of de Hot bun in je haar?

Die sok heb ik toen ( of het zo hoort geen idee hahah :D ) vast gezet met een nietjes apparaat haha.

Die hot bun op zich, tja hoe leg je dat uit, die rol je op in je haar en ik gebruik van die zwarte inschuif speltjes om het vast te zetten.

Ik heb een youtube filmpje van deze dame https://www.youtube.com/user/nguerriero19/featured waar ik het van af kijk ;)

Hoop dat het een beetje duidelijk is hahaha

4. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Ja of je zet er zelf van die drukknoopjes aan dat je de uiteinden aan elkaar vast kunt klikken. net zoals bij de echte.

Wou hem zelf ook wel maken, maar voor die 5,74 had ik niet echt zin om zelf te gaan martelen.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Precies, ik zou daar ook geen zin in hebben. En dan, die buns is in je haarkleur (ik ben blond), heb niet heeeeel lang haar, dus is best een gedoe om die bun weg te werken.....Dat wordt iets lastiger met een wit met roze hartjes sokje ;) (met een witte of zwarte sportsok)

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik bedoelde de sok. Met een nietmachine???? Laat maar geen doe het zelf hier voor mij :$;)

Die bun weet ik, maar heb ik geen inschuifspelden voor nodig, zit een elastiek aan, die draai je er zo overheen, klaar.

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ja ik heb het met een nietmachine gedaan, zo gebeurd hoor.

Ach jah, ik ben en blijf een nederlander, als het goedkoper kan dan doe ik dat, en je ziet aan de buitenkant echt niet dat ik geen '' echte '' bun heb ;)

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hahaha, ik geloof je zo hoor, maar nee, echt niet dat ik ook met met een nietmachine in de buurt van mijn hoofd kom ;) Trouwens, zo'n klare rol, die je over je paardenstaart schuift en dan plukje voor plukje weg steekt, kost bij de action 0.79 cent.....Daar ga ik geen sok voor in mijn haren doen ;)

Deel Deze Pagina