Hoi meiden, Ik ben al geruime tijd op zoek naar een nieuwe baan. Ik geniet van de tijd thuis met de kindjes, maar ik wil ook eens wat anders om handen hebben, dan alleen mama te zijn Buiten dat, wil ik ook weer een eigen inkomen hebben. Wie zit in hetzelfde schuitje en kletst gezellig mee? Liefs MamaZE
Ik had pas een gelijkwaardige topic gestart. inmiddels heb ik sinds 2 weken een baan maar het is altijd maar de vraag of je door de proeftijd komt (vooral als je nu al ziek bent). Succes met het vinden van een baan!
Ja er stond me al vaag bij dat er een topic over was, maar kon het niet meer terugvinden. Via jouw pagina wel gevonden nu Ben je nu tijdens je proefperiode ziek?
Ook ik ben opzoek naar een baan. Heb nu nog verlof, maar ben al wel weer Internet aan het afspeuren Zit in de ww, maar wil zsm weer aan het werk.
@zonnebloem, ah dat is balen zeg! Hoop dat het geen nadelige gevolgen zal hebben! Heb je het wel naar je zin bij je nieuwe baan? @moesje, gefeliciteerd met je dochtertje! Ik zit zelf ook in de ww helaas, en wil echt graag weer aan de slag. Maar ik zoek wel een parttime baan, hoewel dat er genoeg is, is het alsnog vaak over minimaal 4 of 5 dagen. Dus dat schiet voor mij echt niet op. Ik heb momenteel 3 sollicitaties lopen waarvan ik echt hoop dat het wat wordt.
Ik wil/moet ook op zoek naar een baan,eerst in december terug verhuizen naar nederland en vanaf januari wil ik echt aan het werk kunnen. Het liefst een parttime baan maar omdat ik geen recht meer heb op ww denk ik dat het full time gaat worden, ook omdat ik alleen terugga... .2015 word het jaar van mij en mijn zoon!
Leuk! Ik kom graag meekletsen. Nu mijn kleine meisje 1 jaar is wil ik graag weer 2 dagen per week gaan werken. Nu nog een baan zien te vinden voor 2 dagen per week wat niet makkelijk te vinden is in het buitenland.
Ja ik wil ook graag mee kletsen! Ik moet morgen iemand bellen van een bedrijf en dan hoop ik wat meer te weten, hoop dat ik op gesprek mag komen.
@ sannever, Jeetje, wat zal het een hele verandering voor jullie zijn. Ik hoop op een goed jaar voor jullie! @liedx, ja parttime werken is niet overal even normaal als hier. Mag ik vragen waar je woont? Nieuwsgierig @mam1991, oh succes vandaag!! Hoop op een gesprek voor jou! Hier nog steeds in afwachting van reacties. Ik ben vreselijk ongeduldig hahaha. 1 van deze vacatures heeft de absolute voorkeur. Wat denken jullie? Zal ik er gewoon eens achteraan bellen? Ik heb pas maandag gesolliciteerd hoor. Maar ik maandagochtend even naar het bedrijf gebeld en deze mevrouw klonk erg enthousiast en "keek uit naar mijn brief". Dus vandaar. Misschien dat ik gewoon eens bel en uitleg dat ik meerdere sollicitaties heb lopen, maar omdat deze echt de voorkeur heeft, ik erg benieuwd ben hoe of wat? Voordat ik evt verder ga met anderen. Want hoe graag ik deze baan ook wil, ik moet op de eerste plaats gewoon een baan hebben. Dus ik heb geen zeeën van tijd om elke reactie 2 of 3 weken af te wachten. (Dat is de tijd die er bij de meesten voor staat)
Ook op zoek! Maar het valt niet mee om een opdracht vinden voor 1-2 dagen in de week, als zzp'er. Als er opdrachten zijn, dan zit er een reistijd van 1,5-2 uur en weer terug aan vast. Vorige week weer op 3 gereageerd. Jammer dat het altijd zo lang duurt, voordat je wat hoort. (Dit keer gaven ze direct aan, dat de selectie langer duurt) Ik blijf gewoon reageren..
Ik ben helaas ook op zoek naar een nieuwe baan. Sinds twee weken werkloos thuis nadat mijn contract niet verlengd is. Ik zou een vast contract moeten krijgen, maar helaas dat geven ze blijkbaar niet. Ik ben op zoek naar een leuke baan voor drie dagen maar dat vind ik nog best lastig. Ik had een leuke baan en ben dan nu ook kieskeurig in mijn nieuwe baan. Nu ben ik nog wel aan het genieten thuis van mijn zoontje van bijna 10 maanden. :-D Succes iedereen met het zoeken van een leuke baan!!
Wat een rot streek. Ik was ook opzoek naar een baan voor 3 dagen.. amper te vinden en toen ik eindelijk een baan voor 3 dagen gevonden had bleek de beste man een oplichter en kon ik naar mijn salaris fluiten. Nu een baan voor 4 dagen. . Dat of niets en het is een baan die ik wil met doorgroeimogelijkheden dus dan is het een dag extra of niets en we kunnen het geld hard gebruiken. Succes met zoeken!
Misschien de jaren ervaring die je mist? Ik ben ook 21 en ik krijg vaak te horen dat ze liever iemand hebben die 5 jaar ervaring o.i.d. heeft.
Ik ken het, altijd en eeuwig die afwijzingen daar krijg je geen goede hoop van maar toch niet opgeven hoor en vooral veel open sollicitaties sturen dat heeft bij mij veel zin gehad, heb een aantal gesprekken gehad en dat was allemaal via open sollicitaties. Ik heb ook al een keer of 3 bij de kruidvat gesolliciteerd maar hun gaan jou niet aannemen als ze ook iemand van 16 kunnen krijgen.
Hier ook op zoek naar baan. Heb nog wel een baan maar vanwege een reorganisatie vanaf mei 2015 zonder werk. 'gelukkig' wordt ik wel gefaciliteerd door mijn werkgever. Zo ben ik nu bezig met een interne stage. Gisteren 9 sollicitaties verstuurd en heb er nog 2 klaar liggen die ik moet typen. 10 maanden bezig en pas 2x op gesprek geweest, verder enkel afwijzingen. Enorm frustrerend
mam1991 succes met bellen vandaag! Ik hoop dat het iets oplevert voor je! MamaZE ik woon in Engeland Hier is het ook best normaal om parttime te werken maar er zijn niet zoveel parttime banen beschikbaar en wel heel veel mensen die parttime willen gaan werken. Ik zou nog heel even wachten met er achteraan bellen. Als je het eergisteren verstuurd hebt hebben ze misschien nog niet eens de tijd gehad om de brieven te lezen. Morgen lijkt me iets beter. Eenkadootje wat voor werk doe je? Hoop dat je snel meer succes hebt! Mojito wat balen dat je contract niet verlengd werd! Hoop dat je snel iets vindt! Zonnebloem92 wat fijn dat je toch een andere baan gevonden hebt! Rot dat je voor niks gewerkt hebt bij die oplichter Birshit wat balen dat je alweer 2 jaar thuis zit. Ik begrijp helemaal dat je weer wilt gaan werken en niet fulltime thuis wil zitten. MamalovesJ misschien komen de reacties nog! Ik hoop het voor je! vaddie ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindt! Gelukkig heb je nog even de tijd om een baan te vinden. Ik ben in oktober 2012 gestopt met een baan die ik had. Ik had daar 2 jaar en 2 maanden gewerkt en ging met zoveel buikpijn naar m'n werk dat ik besloten had ermee te stoppen. Ik dacht dat ik wel iets anders zou vinden maar buiten een tijdelijk baantje van 4 weken om heb ik niks meer kunnen vinden. Ik heb nu een lief dochtertje van bijna 13 maanden omdat we het een goede tijd vonden omdat ik geen werk kon vinden. Ik ben nu alweer een tijdje aan het rondkijken voor werk maar het is zo moeilijk te vinden. Vandaag ga ik een paar e-mails versturen dus wie weet.. In Engeland krijg je trouwens nooit afwijzingen, je hoort over het algemeen gewoon helemaal niks. Ik had op zo'n 40 vacatures gereageerd en van 1 bedrijf gehoord dat ik het niet geworden was. Echt waardeloos!
Bij de kruidvat wil je niet werken. Ik heb het net een week volgehouden. Wat een drama. Voor alles staat een tijd. Echter ze houden geen rekening mee met vragen van klanten. Of dat je moet zoeken naar de producten. Daarnaast is elke dag een half tot 1,5 uur overwerk heel normaal. (Deze uren hebben ze nooit uitbetaald) Nee, nooit meer! En.. Je moet een half uur onbetaald eerder beginnen, vanwege de ochtend en middagpauze.
@liedx. Ik zoek een boekhoudkundige baan.. Het liefst in Zeeland. Maar die zijn schaars. En als ze er zijn dan is het fulltime. Maar ik werk op de boekhouding 1 dag in de week bij een boerenbedrijf, leer daar ontzettend veel over bestrijdingsmiddelen en mestregistratie. Daarnaast zou ik horeca gelegenheden gaan keuren voor een speciaal keurmerk, (evt later te gaan begeleiden om meer winst te kunnen maken) maar er zijn nog geen opdrachten voor. Het zit nog in de opstartfase.