Ik vind het een lastige, ik denk wel dat er overleden mensen kunnen rond 'hangen'. Zelf droom ik vaak dingen die uit komen echt gigantisch eng. Vooral mensen die overleiden. Tot nu toe 4x een droom gehad en alle keren overleden ze. Het zijn trouwens geen mensen die ziek zijn maar gewoon mensen die opeens gaan.
Ik geloof er in voor de voor volle 100%, ik weet voor mijzelf dat het ook daadwerkelijk bestaat maar ben wel een sceptische gelover. Ik zal altijd eerst zoeken naar een logische verklaring en mocht ik dat niet vinden dan zou ik inderdaad gaan denken aan iets paranormaals. Maar ik merk wel dat je hierdoor niet echt serieus genomen word als je dit zegt, ik geef daarom zelden in een gesprek aan dat ik in het paranormale geloof. Heb mijn vaste vriendin waarmee ik hier over praat en waarmee ik meer zoek in het paranormale wereldje. Ik blijf het een zeer boeiend onderwerp vinden.
Gelukkig in mijn huis niet. Ik heb ook nog nooit zulke verhalen gehoord. @mamabri wat bizar van dat huis Straks durf ik niet meer te verhuizen hier in de stad
Ik heb 3 keer een slaapverlamming gehad, doodeng. Wakker worden en je niet kunnen bewegen of om hulp kunnen roepen. Ik heb 3 collega's gehad die ervan overtuigd waren dat het spookte tijdens de nachtdienst. Zo draaide de wijzers van de klok 's nachts ineens rond. Tijdens mijn nachtdienst klok erbij gepakt en ja hoor daar gingen ze. Bleek het zo een klok te zijn die zich 1x per 24 uur reset, zodat ie weer gelijk loopt.
Rotterdam lijkt idd een hotspot. Mijn tante woonde in de afrikaanderwijk, daar had ik die schaduw gezien. Verder werd er bij haar in de buurt een rij huizen gesloopt om nieuw op te bouwen (ter hoogte van de graansilo) en de aannemer had problemen met het aanhouden van personeel omdat de bouwvakkers er niet meer wilde werken. Het spookte daar volgens de bouwvakkers. Is nog een heel probleem geweest waardoor de bouw op een gegeven moment ook echt stil lag voor lange tijd.
wijk zevenkamp, de rechterkant van de 7 kampsering, ik woonde to het voetbalveld, mijn vriendin woonde tegenover het kleine tankstation aan de 7 kampse ring.
je mag dat gerust vinden hoor, ik kan me voorstellen wanneer je dit soort dingen nog nooit hebt meegemaakt, dat je er niet in kan of wil geloven. en het is ook niet zo dat ik bij alles denk: oei, dat is een spook, maar hoe zou jij opkomende krassen op de armen van je bezoek of deurbellen die afgaan zonder batterij dán verklaren?
Je bedoeld in de buurt van het zwembad? Ik heb overigens geen idee van ren voetbalveld en klein tankstation? Haha Overigens ontopic: Ik geloof wel dat er iets is, maar wat dat iets dan is...? Ik heb ooit het gezicht van Mn net overleden/of net niet overleden oom (weet niet meer zeker) gezien in het kattenhoofd wat op een tasje stond......
hahaha, nou, mocht je gaan verhuizen: Niet aan de rechterkant van de 7 kampsering, in Kralingen spookt het ook in sowieso 2 huizen (in beide huizen woonde de oma van mijn oudste zoon als kind) en dus ook niet bij begraafplaats Oud Kralingen las ik net. In Hillegersberg (of is dat nog Overschie, net achter het St Franciscus en gelukkig kun je niet wonen in de Koopgoot want die staat ook bekend als spooklocatie. Welke wijk woon je nu?
uhm meer terug, richting de Hesseplaats, als je naar de A16 rijdt, heb je vanaf het zwembad aan de rechterkant een klein tankstationnetje, je slingert de hele weg door richting de stoplichten, sla je daar linksaf en dan zit aan de rechterkant een voetbalveld en links nog een tankstation, schuin to het tankstation (dus to het voetbalveld) woonde ik.
Ik zag een filmpje voorbij komen op fb met een bewegende schommel, en de schommel ernaast was volledig stil. Naar wat ik begrijp komt dit vaker voor , die filmpjes zijn echt bizar...
Ik wil best wel het een of ander delen. Volgens mij heb ik ook al eens ooit gepost in een oud topic. Eens kijken of ik het kan vinden. Maar leuk was het niet...