Hallo, ik wil mijn boxkleed liever niet in de wasmachine doen. Het is een heel dik en vrij prijzig boxkleed. Maar ondanks elke keer een hydrofiele doek onder haar hoofdje gelegd te hebben zitten er toch spuugplekken in. (papa vergeet t nl vaak en ze is ook nog es heeeel beweeglijk/druk) Hoe krijg ik dit schoon? Hebben jullie tips?
Heb je een "MAUD" boxkleed toevallig? wij hebben de groen is gras versie daarvan namelijk, was ook heel duur en is megadik! maar die komt goed uit de wasmachine hoor, precies zoals het voorschrift, geen problemen mee gehad.
Op de mijne (prenatal), staat dat je 'm niet eens mag wassen. :/ Heeft iemand die ook, met plastic aan de onderkant? Hoe maak je die schoon?
ik wil niet naar doen maar een boxkleed is toch functioneel en die heb je toch niet voor de mooi. als je nou een koud programma draait of anders met de hand dan kan er toch weinig gebeuren lijkt mij.
Nou dat ben ik niet met je eens...Zeker is een boxkleed functioneel maar hij moet ook mooi zijn vind ik . Ik ben bijvoorbeeld geen type voor een bokleed met beertjes of pipootjes o.i.d Ik vind t leuk als t een beetje in t interieur past, zo is de box een mooi meubelstuk! Ik heb allemaal koloniale meubels en de box is dat ook. Maar ieder zijn smaak!
Nee ik heb niet de MAUD! Al is die idd ook errug mooi! Ik heb een van Jollein. Er staat dus wel op dat je em mag wassen maar ben bang dat ie er veel minder mooi uitkomt...
Ik heb ook eentje van Jolein. Zo'n 1 met allemaal kleurtjes en vakken. Groen, rose, rood. Heel mooi! En ook heel dik. Heb 'm al 2 keer gewassen. Op 30 graden, wasverzachter en kort programma en niet in de droger natuurlijk Hij komt er harstikke mooi weer uit hoor! Kan je best doen.
Pjew, een boxkleed dat je niet kan wassen? Tip voor iemand die zelf kan naaien: Ik heb d'r zelf twee gemaakt, in de kleuren die bij de keuken passen en de andere in de kamer. Beide heb ik ze al gewassen en ze blijven mooi omdat ik er goed wasbare stof voor heb uitgekozen.
Ik heb ook die van Jollein. Ik heb 'm een keertje gewassen en toen was al het rood doorgelopen in de groene vlakjes. Ik heb een nieuw kleed gekregen van Jollein. Ze zeiden dat ze deze klacht nog nooit gehoord hadden. Ik heb deze dus nog niet gewassen en durf nu ook niet meer zo goed.
Hier gaat ook het boxkleed een keer in de zoveel tijd in de was, en hij is nog steeds net zo mooi als eerst! Gewoon kort programma, niet te heet.....en niet in de droger! Mirwar, is het gelukt intussen?
Hhaha neeejj zo snel ben ik niet! De wasmachine staat al aan met een andere was, Dewi was vanmorgen weer ontploft in haar luier dus heb dat eerst allemaal in de was zitten Maar ga em daarna zeker even wassen en laat t dan weten!
Ik durfde mijn boxkleed eerst ook niet te wassen maar op een gegeven moment moest het echt. Op een fijnwasprogramma met een heel klein beetje poeder. Even opschudden en toen heb ik hem op het droogrek gelegd en hij zag er weer prachtig uit!
Ik heb ze al ettelijke keren gewassen, heb wel drie boxkleden, mijn dochter is echt een spugertje, ze zijn er allemaal weer mooi uitgekomen, alleen eentje is een beetje gekrompen.
ik was mijn boxkleed om de drie dagen,is echt wel nodig met mijn spugertje!haha die spuugt doorde hydrofieldoek heen mijne is eigenlijk niet zo duur,heb er drie van quax en twee uit de blokker haha passen wel een beetje bij mijn interieur maardaar geef ik eigenlijk niet om.de box zelf past er wel helmaal bij is niet het belangrijkste voor mij(persoonlijk )
oja steek die ook in de droger en blijft mooi in model en zo hoor.hoeft niet duur te zijn om mooi te zijn zeg ik altijd
@ Tearke: ik vind het 'mooie' ook niet het allerbelangrijkste wat er is natuurlijk maar vind t toch wel redelijk belangrijk Heb em er wel op uitgekozen zeg maar! En de prijs, tjah hij is wat duurder dan een van de blokker maar hij is dan ook heeeerlijk dik! Iedereen denkt dat ik er 2 in heb liggen zo lekker dik is ie en dat vond ik dan ook wel weer belangrijk! Ik heb er dan ook maar 1 (en 1 op reserve, das wel een goedkope maar die heb ik gekregen en die leg ik er nu dus even in nu die andere in de was zit)