In het begin van onze relatie wist ik nooit hoe ik mijn schoonouders moest noemen..mevr en meneer klonk zo stom, pa en ma kwam mij weer té dichtbij toen dacht ik maar fak it..ik noem je zoals je je hebt voorgesteld..gewoon bij je voornaam dus. moest er wel even aan wennen hoor een volwassene zo bij de naam te noemen, omdat het in mijn familie so not done is om een ouder persoon alleen bij de voornaam aan te spreken. er komt altijd wel een öom" of "tante" voor al is het geen familie. dus hoe noemen jullie je schoonouders?
helaas MOET ik hier pa en ma zeggen maar noem ze liever wat anders dat ik hier niet kan vermelden!!!! :x
bij hun voornamen. Mijn vriend doet dat ook bij mijn ouders, hij kort zelfs de naam van mn moeder af zoals vrienden dat doen. Maar mijn vriend kan alles maken daar hoor
voornaam zal ik nooit never durven!! ik zeg gewoon niets ...praat gewoon gelijk... ookals ik met zn moeder aan de tel ben ofzo...vraag en hoe gaat het met uw man...? zie al dat ik zeg...en hoe is het met *huppeldepup* hihih nu is het helemaal makkelijk, ik heb die kleine nu altidj wel vats ofzo...dus dan zeg ik "oma" hahah ( als ik haar roep ofzo)
hahaha, de bom is toevallig vanmorgen gebarsten dus ik moet voorlopig niets want ga niet meer!! ajuus!!!!
mag ik vragen waarom niet??? als ik schoonmoeder aan de tel heb en ik wil dat weten zeg ik gewoon: en hoe is het met Piet. (oke hij heet geen piet, maar je snapt de bedoeling) nonnie, hoezo moet??
Gewoon bij de voornaam hoor, het zijn gewone mensen net als ik Mirell, dus als jij je schoonmoeder iets wil zeggen dan is het 'oh ja schoonloeder, bla bla bla bla' ??
bij de eerste ontmoeting werd mij verteld dat ze niet bij hun voornaam genoemd wilden worden dus prima ik vervolg met u en uw no way ik moest maar gewoon pa en ma zeggen en in het begin liep het allemaal lekker maar nu na ruim 8 jaar kan ik ze .....