Dankjewel allemaal!! Moet echt nog bekomen...mijn vriend gelooft het ook nog nie echt die zegt ook we zullen het morgen wel zeker weten Heb 2 weken geleden ook nog een test gedaan vlak voor een jenevernacht en die was hartstikke negatief..daarom ben ik wel btje bang..nooit straal bezopen maar tog goed geborreld! Ik neem aan dat ze kunnen zien aan je waardes in je bloed hoelang je zwanger bent?
Wauw, wat een geweldig begin van dit jaar, gefeliciteerd!!! Ik weet eigenlijk niet of ze aan de hoeveelheid hCG in je bloed kunnen zien hoelang je zwanger bent, omdat dit nogal kan verschillen denk ik dat niet. Maar een echo geeft wel duidelijkheid, en aangezien je niet weet hoever je bent, heb je kans dat ze snel een echo doen, zeker met jouw voorgeschiedenis.. Nogmaals gefeliciteerd en een geweldig nieuwjaar gewenst!!
Gefeliciteerd deze testen liegen niet en ook met pcos gebeurt het wel eens spontaan, bij mijn zoontje Was ik binnen 3 maanden na het stoppen met de pil opeens zwanger, hier kwam ik achter bij het intakegesprek bij de gynaecoloog
Gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie! Je zou eventueel een ClearBlue digitaal kunnen doen met weekindicator, dan weet je ongeveer hoe ver je ben!
Gefeliciteerd! Wat een super testen om het jaar mee af te sluiten. Snap je ongeloof, ik heb ook PCO, en na ons eerste Mmm-meisje positief getest met kerst, nu spontaan zwanger van ons 2de kindje! Genieten!
Wauw die zien er super goed uit. Van harte gefeliciteerd. En wat betreft het borrelen, je kunt altijd je hart luchten bij de verloskundige. Misschien dat zij je gerust kan stellen.
Kon niet langer wachten!!! Heb gebeld ennnn ben zwanger!!!! Waaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh sorry ben nogal hyper nu!!!! Gelijk me zusje gebeld maar dus!! Ik ben 4 tot 6 weken volgens huisarts en mag volgendeweek gelijk naar gyne bellen voor een echo!! Super bedankt allemaal voor de felicitaties!!
nou als dat geen mooi begin van 2015 is dan weet ik het ook niet meer hoor van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!