dochter van bijna 7 met mpeg4 speler

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by Linda10280, Nov 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Hai Dames!

Mijn dochter heeft een leuke mpeg4 spelertje gehad.
    Gekocht gewoon in de speelgoedwinkel.
    Haar vriendinnetje heeft er ook 1.
    Een roze.
    Die van me dochter heeft een lekker groot scherm met touchscreen...want dan kan ze haar filmpjes er beter op bekijken.
    Maar goed...waar het om gaat...

Haar vriendinnetje mag dat ding dus mee naar buiten nemen als ze gaat spelen.
    Kelsey wilt dit natuurlijk ook.
    Want niets is leuker om samen met een vriendinnetje die het zelfde heeft buiten te denderen.
    Maar daar ligt dus nu het probleem bij mij.
    Kelsey mag dat ding dus no way naar buiten nemen.
    Ze mag 'm op haar kamer gebruiken of van mij part op de wc!...als het maar binnenshuis is.
    Tuurlijk mag ze 'm wel mee nemen als we op visite gaan enz.
    Maar ook dan moet hij wel gewoon binnen blijven.
    En ze moet 'm eigenlijk niet eens binnen houden van me omdat ik bang ben dat hij stuk gaat.
    Ik ben nog veel banger dat er grotere jongens/meiden zullen zijn die zo'n dingetje ook wel zien zitten...en dan is mijn dochter natuurlijk een ideaal slachttoffertje!
    Plus het feit dat wij hier in ons buurtje geen stoep hebben.
    Het is een soort van grote hof...waar gewoon alles mag en kan rijden.
    Ik zie haar zo al tegen een auto aan lopen als ze de hoek om loopt met die dopjes in d'r oren.
    Heb het andere meisje wel gewaarschuwt...en haar moeder ook...maar ze lijken beide niet te willen luisteren.
    Ik zit er gewoon niet op te wachten dat er straks iets met haar vriendinnetje gebeurt om die speler waar mijn meissie bij is.

Wat vinden jullie ervan om ze met zo'n ding buiten te laten?

Iig bedankt voor het lezen ;)

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Nee, ik zou het ook niet doen. Buiten spelen is buiten spelen en genieten van het buiten zijn. En het is toch ook goed om te leren zuinig te zijn op je spullen maar voor ook op jezelf? Ik zou het mooi zo houden.

Share This Page