geloven jullie dat dit werkt?/

Discussie in 'De lounge' gestart door marline1983, 5 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Zeker weten!

Als het echt een beetje wat voorstelt, ga ik het volgens mij zeer promoten (kun je nagaan hoe gek de regering wordt als dit een echte hit wordt en de overheid minder geld gaat verdienen aan de tabaksbelasting :))

2. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik zeg niet dat ik tegen ben ik heb zelf ook gerookt, maar ik zou persoonlijk geen alternatief gaan zoeken. ik zou of stoppen of gewoon doorroken. dat is mijn mening!

3. Niet meer actief

Ik geloof daar niet in!

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    UPDATE!

Ik heb gisteren mijn e-sigaret binnengekregen! Ik ben btw niet voor de sigaret op de eerste pagina gegaan, want daar las ik slechte reviews over, maar voor de Partysmoker ( http://www.nimaco.nl ).

En het valt me niets tegen! Okey, het is even wennen. Smaakt wel iets anders dan een gewone peuk, en je moet ook iets anders inhaleren om genoeg binnen te krijgen.
    Maar verder... geweldig ding zeg, volgens mij gaat dit echt een nieuwe rage worden :)

5. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi hoi,

Ik heb er net ook één besteld, maar dan bij www.esmoking.nl . Daar had ik weer goede reviews over gelezen. Morgen heb ik hem al binnen en ik ben erg benieuwd. Ik laat het jullie ook nog even weten...

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Okey, dan hoop ik dat ie jou beter gaat bevallen dan wat ik over dat merk heb gelezen :(

Wel spannend he! haha

7. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
  8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    lijkt me een mooie gulden middenweg. enige dat ik me af vraag: een sigaret is op een gegeven moment op. hier kun je gewoon aan blijven lurken? krijg je zo niet méér nicotine van binnen dan voorheen?

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nou weet je wat het probleem is? Slechte meldingen worden verwijderd, en goeie blijven staan :(

Kijk anders eens op http://www.esigaret.nl/viewforum.php?f=46

Maar niettemin hoop ik dat ie jou wel goed gaat bevallen! (en heb er zelf geen ervaringen mee, dus lees ook alleen maar wat anderen zeggen)

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Het werkt met ampullen, 1 ampul staat voor ongeveer 1 pakje sigaretten.
    (maar ik rook er nu al een ruime dag mee, en hij is nog lang niet op, dus dat valt me alweer mee)

En wat ik ervan heb begrepen is dat je slechts gedeeltes naar binnenkrijgt, dus iedere haal een beetje. Ik heb wel dat ik na een paar trekjes alweer 'verzadigd' ben in tegenstelling tot een gewone sigaret roken. Dus misschien in verhouding wel meer nicotine?

11. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    oke, ingewikkeld hoor haha ben blij dat ik gewoon heb kunnen stoppen, maar kan em voorstellen dat het voor sommigen best ideaal is!

Deel Deze Pagina