ik vind het een raar verhaal.. je weet nooit 100 % zeker natuurlijk he. Maar ja lijk me niet het type dat hij zoiets doet. Ik denk dat ze hem met de pers kapot wil maken. dat hij over de brug komt met geld om stil te houden. Niet omdat het waar is het verhaal wat ze verteld maar alleen zodat ze ophoud met deze hijsa. Is natuurlijk ook niet leuk als je gelukkig ben met een vrouw en je ex zulke verhalen beetje over je gaat vertellen. ze heeft vast een heleboel aandacht nodig en ja die verhalen verkopen natuurlijk wel goed aan de dagbladen. ze zal er wel zelf zwarter uit komen dan dat ze nu martijn aan doet.
Al drie pagina's met :"neeee dat kan niet, hij is er het type niet voor" Maarre...wat is "het type" dan? Sorry hoor maar dat zegt toch niets? Ik heb geen idee of het gebeurd is, ik was er niet bij.
Ik weet het ook niet hoor. Zoals Vlinderbloem zegt: wij waren er niet bij. En iemand kan er erg lief en aardig en knap uitzien, maar dat wil niet automatisch zeggen dat hij geen losse handjes heeft. Toch krijgt Martijn van mij het voordeel van de twijfel en geloof ik hem toch eerder dan die Tessa. Vind het namelijk persoonlijk ook nogal vreemd. Als je mishandeld of verkracht/aangerand bent, zou ik eerst direct aangifte doen bij de politie. En als ik mediageil geweest zou zijn, zou ik daarna pas de media inlichten. Tessa was een ex van hem. Wel zijn ze jaren vrienden gebleven. Want weet je wat het ook nog kan zijn? Amanda was een paar maanden weg en misschien wilde Tessa wel weer even met Martijn scharrelen. Wie weet is hij daar niet op ingegaan (omdat hij nog van Amanda houdt en voor haar heeft gekozen) en neemt ze nu daarom wraak.......
Ik weet niet of het waar is, ik was er niet bij. Maar k vind het echt héél vreemd dat ze eerst foto´s etc naar buiten laat voordat ze aangifte heeft gedaan... Beetje aandachttrekkerij lijkt het me nu...
Ik geloof er niks van...toen ik die foto zag van die vrouw dacht ik al die wil geld! Zij heeft toch in 'de Bus' gezeten jaren geleden? Zoiets zei mijn vriend. En het 'type' is nooit te bepalen, iedereen kan zulke dingen doen zonder dat je het verwacht. Maar als je Martijn zo ziet lijkt hij in ieder geval erg zachtaardig, maar hoe mensen op tv overkomen is vaak anders dan hoe ze in het echt zijn. Vindt het in ieder geval wel erg sneu om zo met een verhaal naar de media te gaan...
Ik vind het persoonlijk heel apart om er zomaar vanuit te gaan dat het niet is gebeurd alleen maar omdat hij op tv komt. Als dit verhaal over Piet Jansen uit Alblasserdam zou gaan zouden de reacties heel anders zijn vermoed ik. Je kunt niet aan iemands kop zien of hij losse handjes heeft hoor, geloof mij maar. Dat kunnen de meest charmante figuren zijn. Waarmee ik niet wil zeggen dat Martijn Krabbe het gedaan heeft, maar je kunt er ook niet zomaar vanuit gaan dat hij het niet heeft gedaan omdat ie zulke mooie blauwe ogen heeft. (of bruine of weet ik veel ).
Ik vind dat je daar natuurlijk wel gelijk in hebt. Maar ik keek een paar dagen geleden naar Shownieuws en daar was ze ook aan het woord aan de telefoon. Dan heeft ze het over cocainegebruik en wodka bij Martijn, maar ze klonk zelf best stoned vond ik. Ik heb zelf het idee dat ze allerlei dingen heeft verdraaid. Maargoed... zeker weten doe je het natuurlijk allemaal niet. En afwachten maar weer wat er uit gaat komen...
Zó mee eens. Nee joh, die ex is een schijtwijf ( want wij kennen haar ALLEMAAL persoonlijk ) en Martijn Krabbé, die we ook allemaal kennen natuuuuurlijk, is er helemaal niet het type voor. P.L.E.A.S.E.
'Tuurlijk kun je zoiets niet aan de buitenkant zien (zou wel handig zijn trouwens ). Nogmaals mijn twijfel zit hem er in dat ze eerst media-aandacht zoekt en nog niet eens aangifte heeft gedaan. Dat vind ik het hele gekke aan het verhaal
Wat ik vooral erg vind aan het hele verhaal, is dat zijn kinderen er straks weer de dupe van gaan worden. Want die krijgen heus wel wat mee van dat hele mediacircus wat Tessa heeft opgestart. Hopelijk komt de waarheid gauw boven tafel. En ik hoop maar dat die Tessa de hele boel bij elkaar gelogen heeft.....
Ik geloof het verhaal van haar niet. En ja, misschien zit ik er wel helemaal naast, maar dat risico neem ik.
Ik sluit me hier voor een deel bij aan. Maar goed, wat weten we eigenlijk van die mensen. Ja dat hij werkt bij tv. Verder niks. Misschien is het wel een agressief persoon in zijn prive leven. Tessa kan ook een dame zijn die graag wraak neemt en dus gewoon liegen. Dat weten alleen zij.
vind die blauwe plekken allemaal wel heel erg handig op plekken zitten waar je jezelf heel goed kunt knijpen of wat dan ook om een plek te veroorzaken.... Oh en ik heb ook wel eens zo een plekken op mijn armen en benen....van het werk!!!! stoot me geregeld....en heb snel blauwe plekken.....dus vind het een beetje moeilijk om er iets van te denken. Maar geloof het eerlijk gezegd niet goed.....anders had ze toch meteen aangifte moeten doen??? tenminste als het zo zou zijn, zou ik niet eerst van elkaar af gaan ruzie maken en dan pas zeggen dat hij me sloeg.....beetje mosterd na de maaltijd of niet???
En ze had toch gezegd als hij 1xtje geen x factor zou doen uit respect voor haar dan zou ze alles vergeten tja IK geloof het ook niet , toen ik haar in RTL boulevard zag dacht ik al direct media geil type! En hem dan ook nog beschuldigen van drugsmisbruik ! sorry iemand die constant snuift ziet er niet zo helder uit. Ze deed voorkomen alsof hij constant met zijn neus boven de poeder hangt raar verhaal!
Ik ben nog wel je buurvrouw, de vraag is alleen voor hoe lang Ik ga hier uiteindelijk wel weg. Wachten op een huisje.
tja mij is ooit zoiets overkomen, ik had enorme schaamte en kon er echt niet over praten.... heb alleen 1 vriendin verteld en ik ben naar de ha gegaan voor onderzoek. En ze verteld alles met droge ogen..... tja iedereen gaat anders er mee om, maar ik vind het wel een staaltje hoe snel kan ik iemand kapot maken.
Mmm... ja. Mij komt het ook allemaal nogal raar over. Ik denk dat er vast wel 'iets' is gebeurd (en om eerlijk te zijn, dat die Martijn coke gebruikt is ook geen nieuws volgens mij - vaak genoeg gehoord, en ook niet zo vreemd als je weet dat het nogal een feestganger is/was), maar het hele vreemde aan het verhaal is inderdaad dat zij eerst naar de media stapt en een paar zielige foto's laat nemen, plus nog even een paar sneue interviews geeft. We weten inderdaad niet wat er precies is voorgevallen, maar zulke acties zetten haar in ieder geval wel in een bepaald daglicht en maken haar nou niet bepaald geloofwaardiger.
Hoe kunnen we dat nou wel of niet geloven? we kennen die hele man niet, ja van tv en media maar denken jullie echt dat ze "in het echt" altijd net zo zijn als op tv?? neuh, op tv moeten ze leuk overkomen, gezellig doen enzenzenz. We weten helemaal niet wat er in een prive leven gebeurde. Ik vind het altijd een beetje raar dat mensen oordelen over bn'ers alsof we hun beste vrienden zijn. Misschien is die Tessa uit op aandacht, misschien is ze na al die tijd er aantoe om haar verhaal te doen, je weet het niet...........