Geloven jullie dit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.784
    18.935
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Inderdaad nana.. En daar heb je zelf nog wel een beetje invloed op. Dus als je je ergens druk over wilt maken??

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Als Z-Nederland onderloopt staat de rest van het land ook onder water hoor. Denk eerder dat z-nl misschien gespaard wordt. ;)

3. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik krijg altijd ergens wel een beetje de hibberjibbers van dit soort berichten maar kan er niet wakker van liggen. Wat komt dat komt zeg maar... Je houdt het toch niet tegen.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nope ik geloof er niet in.

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Wat gebeurt hou je niet tegen..

Mijn ouders gingen met mijn zusje zwemmen en hebben haar tijdens het zwemmen panisch dichtbij gehouden.. Zo bang dat er iets zou gebeuren..'s avonds werd ze doodgereden...

What happens happens.. Laten we maar gewoon genieten ( maar zorg er wrl ff voor dat je nog je zwemdiploma haalt) :D

6. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Heb niet het hele topic gelezen alvorens te reageren, dat alvast even aangegeven!

Maar nee, ik geloof het niet. En waarom niet?! Omdat ik ten eerste in God geloof en de Bijbel ons verteld dat niemand weet wanneer de dag des oordeels zal zijn.
    En voor hen die niet gelovig zijn en dus ander 'tegenbewijs nodig hebben': dit is al een aantal jaren bekend. Ook dat de mythe omtrent Niburu 'bedacht' is door een vrouw die in telepatisch contact stond met buitenaardse wezens. Google op Niburu en 2012, dan vind je daar meer informatie over. In dit blog uit 2009 wordt ook een en ander aangegeven.
    Denk eens echt na: 2012: Planeet X, Nibiru

Grappige website om te lezen is ook Niburu :: Onthullend en Bewustmakend Nieuws!
    Staan 'interessante' complottheorieën op :D

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

gelukkig :D
    ik was al bang dat ik de enige was die totaal niet in die (onzin) verhaaltjes gelooft.
    Als de wereld al zal vergaan, - en dat is volgend jaar nog niet hoor,let maar op! :D - dan zal dat echt niet in 1 keer/klap gebeuren.
    (dat is alleen in films)
    Als je het dikgedrukte zinnetje in je hoofd houdt en kijkt hoe de wereld nu verandert qua klimaat en natuurrampen, dan zal het "vergaan" geleidelijk aan gebeuren.
    Tegen de tijd dat de aarde helemaal vergaan is (door toedoen van vernietigende factoren; de mens), leven wij en onze nakomelingen allang niet meer omdat we dan al uit ouderdom zijn gestorven.

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ik geloof wel dat de Aarde ooit niet meer bestaat, maar dat maken wij allemaal niet meer mee, denk ik.. Ook onze kinderen niet.

Maar wel denk ik dat wij allen sterven aan bacteriën/ziektes, waar wij helemaal niets aan kunnen doen. en dat de mensen allemaal dan uitsterven. (binnen nu en 250 jaar).
    Lijkt me nog verschrikkelijker, je weet dat je dood zult gaan aan die ziekte, en iedereen om je heen gaat dood. Brr.. Denk dat er complete paniek ontstaat en de mensen de vreselijkste dingen dan gaan doen.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nou ik had me laatst toch een droom en sindsdien ben ik toch wel angstiger dat het zomaar kan gebeuren. heb liever dat de aarde meteen vergaat zodat we er weinig van merken.

ik droomde laatst dat de aarde ineens er donker werd en er kwamen een grote lichtbol op ons af. vlak boven ons stopte hij en bleef daar hangen. aarde was koud, kil en somber en weet nog dat ik doodsbenauwd wakker werd. kreeg echt geen zuurstof meer namate de lichtbol dichterbij kwam. ineens hadden we naast de maan nog een planeet/ding staan. en pff wat had ik het benauwd. moet wel zeggen dat het erg mooi was om te zien in me droom en hij is ook echt blijven hangen. leek zo echt. ik werd wakker snakkend naar zuurstof zo echt was de droom. zoiets hoop ik dus niet mee te maken. dan maar ineens klap/boem weg.

ik denk dat de aarde wordt vernietigd mede door ons zelf. vervuilen, volbouwen, vernietigen, en daarnaast dieren laten uitstreven, ziektes bestrijden (die op het eerste oog niet veel doen maar na veel muteren dodelijk) , oorlogen, bommen etc.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik denk dat we hier in Friesland dan de sjaak zijn. Maar goed, we hebben een boot. Gaan we daar wel in zitten :p

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nee, natuurlijk geloof ik hier niet in. Waarom zou ik? Het is iets wat eeuwen oud is, het is al zo vaak geroepen (en dus niet alleen wat betreft 2012). Ik ga me er echt niet druk om maken, heb wel wat beters te doen. Jullie verlies als jullie het wel geloven, ik zou mn energie beter besteden.

12. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    #92 tico, 10 sep 2011
    Laatst bewerkt: 10 sep 2011
    als iedereen nu al kan voorspellen dat de aarde vergaat waarom kon niemand dan bijv de tsunami voorspellen en al die mensen waarschuwen? De afgelopen jaren zou de aarde al zo vaak zijn vergaan volgens allerlei zogenaamde voorspellers.
    Je moet gewoon elke dag leven alsof het je laatste is en alles eruit halen want je weet nooit wanneer het je tijd is maar dit soort verhalen geloof ik niet in.

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik geloof er niet in.. Zulke verhalen doen altijd de ronde...
    Mensen hebben al eeuwen;lang gezegd de datum te weten dat de aarde vergaat...
    En dan stonden ze te wachten, maar dan was er toch gewoon een nieuwe dag..

Ik geloof wel dat de aarde op een bepaald moment vergaat!
    Maar waneer? Daar komen we pas achter als het bezig is..
    Luther zei in de 15zoveel al
    "als de wereld morgen vergaat, plant ik vandaag nog een boom"
    M.a.w. zolang het niet zover is, gewoon doorgaan met ademhalen!;)

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

Overigens, zou de wereld een paar maanden terug niet al vergaan? Toen waren er ook zat vrouwen op dit forum die daar bang voor waren. En een dag later waren ze het alweer vergeten. ;)

Verder: voor wie het fijn vindt om te horen. ;) "Mijn moeders paranormaal begaafde" meent dat de wereld juist beter wordt na 2012. ;) Tsja, en welke paranormaal begaafde ga je nou geloven he? ;)

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hebben jullie het stukje gelezen?

Het gaat niet over wat mayas hebben voorspelt het gaat over de weersveranderingen en andere veranderingen in het universum wat betreft een dwerg die nadert

Heeft helemaal niks met het paranormale te maken.

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja ik heb het half gelezen, ik vond het nogal een slecht onderbouwd geneuzel. Ik reageerde eigenlijk vooral op de reacties die daarna kwamen.

17. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    News Article: Niburu and Other NonsenseNews Article: Niburu and Other Nonsense

Nasa ontkracht het hele gebeuren...dussseuh.

(en als je niet geloofd dat dit van nasa komt dan klik maar op de 2e link:NASA - Search Results )

Voor zover planet x ;)

Maya kalender gezeur: NASA - 2012: Beginning of the End or Why the World Won't End?

En verder...ik denk dat we ons drukker moeten maken om onze impact op planeet aarde als de impact die een of andere planet x zou hebben volgens een stel complot theorieën ;)

18. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    @ Wilma: Volgens sommige mensen houd de NASA veel achter.
    Een collega van mij is veel met planeten etc bezig en het schijnt dus dat er een komeet/planeet genaamd Elenin ofzo voor veel problemen kan zorgen. Deze kon je eerst vinden, maar nu is het een rode waas geworden als je deze opzoekt. Volgens mijn collega houd de NASA dit achter. Maar goed er word natuurlijk zoveel verteld, ook veel dingen die niet waar zijn.

Ik vind wel dat er veel aardbevingen zijn, gisteravond ook 1 in canada, als je zoekt gebeurd het nu wel ergens dagelijks. Misschien was dat voorheen ook zo en kwam dat niet steeds in de media.
    Inverband 2012 kunnen de media natuurlijk ook angstzaaien door dit nu steeds te vermelden

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik vind Nasa inderdaad ook niet heel betrouwbaar...

Amerika sowieso niet.

Maar goed ik vind conspiracy theories weer heel erg interessant. :D

20. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Helemaal mee eens!

Deel Deze Pagina