Deerne85: Dat met die entiteiten met je meedragen dat klinkt echt wel creepy,.Ben wel benieuwd of ik dat ook heb want voel ook soms dat ik niet alleen thuis ben En ik heb je topic even doorgelezen met die zwarte schimmen heb ik ook af en toe. Meestal als ik dan achter mijn Pc zit en voor me staar dan zie ik in een flits een zwarte schim langs het raam vliegen. Birshit: Zo dacht mijn vader ook inderdaad altijd Tot op de dag voordat hij overleed,hij het alleen maar over een wit licht had,met bloemen en het was prachtig en zo mooi. En hij was de nuchterheid altijd zelve hij had altijd een hekel aan iets wat daar mee te maken had. En vooraal een gruwelijke hekel aan kerstengeltjes! Dus sinds die tijd geloof ik in het hiernamaals zeg maar.
Zo had nooit zoveel reacties verwacht haha.. Heb nu weer een eigen huisje en maakte het gewoon weer mee samen met vriendlief.. We lagen notabene te slapen en ik schrok omdat het leek alsof er iets boven mij hing.. dus mijn vriend ging op mijn plek liggen, en ook hy zag t .. dus was echt ff schrikken haha, maar thanks voor alle reacties, zoveel positieve reacties ook haha!
Kan een zwangerschap de gevoeligheid verminderen tot helemaal laten verdwijnen? Voor mijn zwangerschap heb ik veel meegemaakt, niet alles was eng maar ik wilde het niet. Zelfs extreme enge dingen meegemaakt, of het spiritueel was weet ik niet maar ik durfde niet meer te gaan slapen wegens uittredingen, slaapverlammingen die aangekondigd werden door een immens lawaai van tja onbeschrijfelijk. Kan het niet uitleggen maar ik maakte heel veel mee! Ineens hield alles op! Alles ineens van de ene op de andere dag bijna! 2 weken later had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Er stond op 4/5 weken, tel die dagen van voor je eisprong/bevruchting eraf en je komt uit op 2 weken echt zwanger! Kan een zwangerschap dit doen? Ervoor zorgen dat je niks meer meemaakt? Ik vind het niet erg hoor! Ben er ontzettend blij om maar hoe kan dit? Weet iemand er meer van? Maar ik heb zoveel meegemaakt en uiteindelijk weet ik nog niet of ik er in geloof of niet. Hallucinaties of was alles echt?
Goede vraag: Bij mij was het juist andersom: voor de zwangerschap van mijn oudste had ik er al last van, tijdens de zwangerschap en vooral in zijn baby/peuter en kleutertijd werd het extreem erg. Zowel bij mij als dat hijzelf dingen zag en meemaakte. Misschien heeft het dus ook met de gevoeligheid van het kind zelf te maken, dus hoe gevoeliger het kind zelf is op dat gebied hoe meer/minder je er zelf mee te maken krijgt. Tijdens de zwangerschap van mijn dochter, had ik wel eens wat dingen, maar niet zo extreem. Dat merk ik bij haar ook: dat ze weleens wat dingen heeft, maar niet zo erg als de oudste. Bij de 3e had ik nergens last van en mijn jongste zoon ook totaal niet, die ziet geen rare dingen, etc. tijdens en na de zwangerschap van de 4e (dit kindje is overleden tijdens de zwangerschap) heb ik wel een aantal dingen meegemaakt, waarbij ik bijna 100% zeker weet dat mijn kindje mij kwam begroeten. Ben nu zwanger van de 5e.....ben benieuwd wat dat nu gaat brengen
100% dat ik er in geloof heb hier al eens op een topic gereageerd ik heb te veel mee gemaakt zo dat ik er niet meer onder uit kan om het te ontkennen.ik heb zelfs bewijs op een filmpjes op mijn telefoon.. Voor dat mijn sm overleed al veel mee gemaakt.maar naar haar overlijden een week later beton het weer in huis dingen die om vielen mijn jongste was net 1 maand die heeft ze nog gezien was bij de bevalling ..haar muziek doosje begon spontaan te spelen.en een paar dagen later zat ik met oudste dochter op de bank en ze vroeg zou Oma hier zijn en op dat moment begon onze lamp kandelaar heen en weer te slingeren alle ramen zaten dicht.hier op heb ik dus mij. Telefoon gepakt en vroeg mijn dochter of ze het nog een keer kon doen en ja hoor het gebeurd weer dat hebben we dus op film staan. Dus ja 100% .. Met zo,n bord zo ik nooit rommelen
Nou ik heb met een Ouijabord gespeeld en er gebeurde helemaal niks. Heb ook verder nooit iets meegemaakt wat onverklaarbaar was. En ook foto's en filmpjes online geloof ik niet, dat is zo makkelijk te bewerken met photoshop etc. Ik sta er voor open hoor, als ik zelf iets meemaak dan wil ik het best geloven. Maar de geesten zoeken mij niet op blijkbaar
hey zo dat is wel heftig dan hoor, merk je nu zo af en toe ook wel is wat dan nog of niet meer? groetjes rox
Ik geloof voor 100% kan er niet echt om heen te veel mee gemaakt. -heb te vaak last van deja vu (nog nooit op n bepaalde plek geweest zijn het herkennen en feilloos de weg weten) -Dingen die ik droom komen uit. -Ik en mijn moeder zijn lichtelijk telepathisch (vooral met elkaar) -weet vaak voor er iets echt gebeurt is,dat het gaat gebeuren -ik vertrouw echt enorm op m'n gevoel en luister er onvoorwaardelijk naar.de keren dat ik m'n gevoel genegeerd heb zijn er nare dingen gebeurd *Mijn opa was overleden en m'n broertje wist allemaal dingen van vroeger die wij niet konden weten (we waren toen 8 & 10) dus vroeg mijn moeder hoe hij dat wist hij vertelde dat opa (vader van m'n vader) altijd bij hem op visite kwam vlak voor hij ging slapen *mijn vader zat altijd slecht in z'n vel en was altijd moe zonder enige reden, Toen kregen we nieuwe Buuren en zij vroeg aan m'n vader of zijn moeder was overleden en of ze er zo en zo uitzag . Mijn vader vroeg waarom en toen zei ze dat hij z'n moeder op z'n rug mee droeg als parasiet. is er iemand geweest en die heeft oma over laten gaan en sinds dien is m'n vader echt n ander persoon . *mn moeder doet aan reiki en heeft 2 gidsen bij haar,die haar helpen met alles wat ze doet op spiritueel gebied . Een jaar na dat mijn opa was overleden ging ik door n rot periode zag van alles en rook ook de geur die opa altijd bij zich had (pijp tabak en jenever) Mijn moeder en buurvrouw (reiki master) wilde mij reiki gaan geven en ik lag daar op die tafel en ze waren nog geen 5 min bezig en voelde een vloedgolf van verdriet over me heen vallen (als een emmer water die over me leeg werd gegooid) en er ging een deur open in mij die ik koste wat het kost dicht wilde houden,sprong van de tafel en de deur ging met een klap dicht ( vergelijk t n beetje met een stale schuifdeur). Die deur houd ik nu nog steeds achter slot en grendel om dat ik zeker weet dat als i open gaat ik overspoeld ga worden door dingen die ik absoluut niet wil. heb toen een hele poos niets meer geroken of gezien tot mijn oma overleed (moeder van m'n moeder) Toen begon ik weer dingen te ruiken zo als schoon maak middelen (oma was altijd aan het poetsen) en het geurtje wat oma altijd op had (4711) En voelde ook regelmatig een hand op mijn linker schouder en dan wist ik dat ze bij me was. *Tijdens mijn werk bij een thuis zorg organisatie moest ik wel eens naar een cliënt en dat huis was echt zo mooi overal grote ramen en licht. Maar zo dra ik naar binnen ging was het verstikkend en donker en had altijd het idee dat ik achterna gezeten werd,met name op de trap. deed m'n ding en wilde altijd zo snel mogelijk dat huis uit zo dra ik weer buiten stond werd het weer rustig in m'n lijf
Eerlijk gezegd nu niets meer het was echt een week tot 2 weken naar haar overlijden..maar in mijn vorig huis heb ik zo veel mee gemaakt en niet alleen ik ook mensen die bij mij logeerde bv. Daar heb ik mooie dingen ervaren maar ook dingen die zo beangstigend waren dat ik wel eens s'morgens vroeg de auto pakte met oudste kind toen om zo snel mogelijk naar mijn ouders te gaan.om vervolgens 2 dagen later weer al me moed bij elkaar geraapt te hebben weer terug naar huis ging ..met de gedachten ik laat mij niet weg jägen in mijn eigen huis. Het vreemde was dat ik 11 jaar daar gewoond heb en toen mijn ex vreemd ging het begon in mijn huis.de eerste 5 jaar niets in huis en daarna begon het werd van kwaad tot erger ..
Dit over jou Opa had mijn verhaal kunnen zijn ik vertelden dat ik ook mooie dingen in dat huis had mee gemaakt ..mijn Opa lag op gebaard thuis en daar stond een lelies .ik heb dat met geur ook gehad dan rook in eens heel mijn huis naar lelies ..ook toen hij overleed wist ik het .. Er staan hoop dingen die ik herken het voelen en gewoon weten dat er bv een ongeluk gebeurd is en dan verder op in de auto idd langs dat ongeluk rijden.. Bij oudste dochter hadden ze op de op vang een jongetje wat heel de middag al aan het huilen was omdat ze zijn speen kwijt waren. Ik loop vervolgens naar de ballenbak die allemaal deurtjes en laadjes had ik trek er een open en zeg is dit hem.. Ik wist ook niet hoe ik dat kon weten gebeurde gewoon. Nou ik kan blijven vertellen ..
@tiepmiep Soms kan t best eng zijn maar over het algemeen is het wel bijzonder en geruststellend. (Stiekem denk ik dat mijn zoon mijn opa is ben uitgerekend op zijn sterfdag of is dat weer te raar?)
Née vind ik helemaal niet raar sterker nog ik heb dat met mijn jongste dochtertje zij heeft trekjes die ze doet en en dan denk ik gelijk huh dat deed mijn Opa ook .... Na alles wat ik mee gemaakt heb kijk ik nergens meer van op.
Tijdens het schrijven en lezen van dit topic zit mijn kleine man niet stil hahaha T is net n kleine kickbokser Ga ik n ander onderwerp lezen is i stil toeval of niet En om een of andere vage reden denk ik dat meneertje met de helm op word geboren (kan natuurlijk ook wishful thinking zijn )
Ik heb geen twijfel, het gebruik van een ouijabord zou ik iedereen persoonlijk afraden..het is als een open deur, je weet niet wie je binnenlaat. Helemaal als je hier niet bekend mee bent, niet doen.
Zo jullie hebben dus allemaal wel wat meegemaakt haha.. ik heb dat ook mijn oma is er al 5 jaar niet meer overleden aan een k*t ziekte(sorry voor mijn taalgebruik) maar ik weet dat ze een bepaalde parfum had en die ruik ik gewoon af en toe nog steeds bij mij terwijl ik een heel ander soort parfum heb.. en het is mn moeders moeder als het ware en tja we missen mn oma echt ze was\is een lieve vrouw en zorgde altijd goed voor hetgeen van wie ze hield hoop echt dat ze dan nu ook eindelijk rust heb gevonden want dat verdient ze maar ook ik maak af en toe dat soort dingen mee vandaar ook deze topic
Bijzonder he..ik was vroeger heel nuchter het kon er bij mij niet in tot deze dingen gebeurden kon er niet meer om heen.