Ik ben een bangerik wat dit soort dingen betreft dus ik probeer dat liever ook niet uit. Wat ik wel nog steeds bijzonder vind is: 19 november 2008 was de bevruchting van mijn zwangerschap. Die dag is voor ons speciaal, omdat mijn zus, haar 3 kinderen en het zoontje van mijn andere zus omgekomen zijn op die dag in 1989. Eigenlijk was ik uitgerekend op 12 augustus 2009. Echter werd mijn zoontje 14 juli al geboren. Laat dat nou net de dag zijn dat mijn vader is overleden in 2003. Je zou het toeval kunnen noemen, maar ik vind het net iets teveel toeval.
Ik geloof er wel in. Dit omdat ik zelf dingen heb meegemaakt die boven natuurlijk zijn. Onderandere als kind zag ik op mijn slaapkamer handjes uit de muur komen en hoorde angst en huilen. Ik ging echt met paniek naar mijn ouders. Mijn moeder dacht nachtmerrie . Dag erop hoorde we van de buren dat buurmeisje was overleden , wiegendood . Ze sliep in het kamertje langs me en was net als mijn bijna 3. De term Wiegendood wordt gegeven aan kindjes met onverklaarbare dood maar ik weer zeker dat ze is gestikt . Kan me de paniek nog goed herrineren) Dan zijn we naar overlijden opa in zijn huis gaan wonen. Hij was een man die altijd van grapjes hield en is overleden via euthanasie na lang ziekbed in dat huis ( kanker). Zijn energie is blijven hangen en dingen als lampen laten knipperen, tv uit en aan , hiermee reageren op vragen bijv " opa als je hier bent geef een teken " en meteen daarna reactie als lamp knippers . Nadat mijn oma paar jaar later overleed was er weer rust in huis. Zij was iemand die op aarde ook al opa op zijn vingers tikte . Zo nog wel wat dingen waarvan ik denk dit is boven natuurlijk.