Ik geloof er wel in en heb ook het een en ander meegemaakt waardoor ik dat geloof. MAAR... zoals jij die fotolezing omschrijft denk ik dat je te maken hebt gehad met een kwakzalver. Die dus gewoon letterlijk ingaat op de dingen die jij zegt. De ander weet ik niet, maar het eerste verhaal zou ik zowiezo niet geloven. Omdat zoveel mensen zoveel vragen hebben over de overledenen zien sommige mensen er helaas brood in. Ik zou goed nagaan waar je je aanvraag voor zoiets doet.
Jazeker. Maar wees voorzichtig met fotoreaders. Energie zit niet in een foto. Dat kan je niet zomaar lezen. (ik niet in ieder geval, maar ik ben erg voorzichtig met het afgaan op intuïtie, er kan veel persoonlijks in de weg zitten). Vaak is er sprake van oplichterij, gebruik maken van de zorgen van anderen en daar je geld mee verdienen. Zouden ze echt paranormaal zijn, terwijl ze die gewetensbezwaren niet voelen? (karma?) Het enige dat ik kam zeggen is dat iedereen op een dag zal gaan, ook je vader. Het kan zijn tijd zijn, maar dat hoeft niet. Het kan ook zijn dat zo'n gebeurtenis je bewust maakt van het feit dat je blij moet zijn dat hij er nog is. Wat de toekomst jullie ook brengt, ik wens jullie familie veel sterkte toe.
Ja ik geloof erin. Of is het meer hoop? De hoop dat dit niet alles is dat bestaat.? Het lijkt me overigens heel onwaarschijnlijk, dat wij alles weten wat er te weten valt.
Wat een nare situatie. Sterkte..! Ik geloof wel dat er meer is. Maar hoe wat en waar? Ik heb geen idee. Soms ben ik wel wat sceptisch en soms geloof ik alles...
Ik heb geen geld betaald hoor voor deze fotoreadings. Er is een groep op FB met mensen die dat doen. Ik ga proberen om dit een beetje naast me neer te leggen en vol positiviteit dit alles tegemoet te gaan. Mijn vader heeft nu niets aan negatieve gedachten. We hopen dat de medische wetenschap hem kan helpen.
Ik denk dat deze mensen erg gevoelig zijn voor jouw emoties. Ze pikken jouw angst op en vertalen deze naar wat je nu natuurlijk juist niet horen wilde! Ik geloof niet dat ze uit een foto de toekomst van jouw vader kunnen halen! Hou hoop! Geloof in de artsen! Blijf positief, ook voor je vader!
Ja ik geloof in het paranormale, ook door eigen ervaringen. Maar: ik geloof zeker niet alles, ik blijf er alsnog vrij nuchter in staan. En fotoreaden? Ik weet het niet hoor.. Lijkt mij niet mogelijk. En iemand zijn dood voorspellen? Daar word ik echt een beetje boos van, je zadelt iemand met iets op dat niet perse hoeft te gebeuren! Ik wil je wel heel veel sterkte wensen met je vader. Ga er allemaal positief in, zover dat mogelijk is
Het is cold reading wat ze op je hebben toegepast. Het vervelende is dat deze zogenoemde mediums zelf echt denken dat ze paranormale krachten bezitten. Als ik je een tip mag geven: zoek je kracht niet van buitenaf maar zoek het binnen in jezelf. Heb vertrouwen in de medische wetenschap en probeer sterk te blijven. Want zoals je zelf al zegt, negatieve gedachtes daar heb je helemaal niets aan.
Ik heb heel veel meegemaakt voor mijn zwangerschap maar toch weet ik niet of ik er in geloof of niet Probeer het van je af te zetten en probeer positief te denken. Ik vind dat ze dat eigenlijk niet hadden mogen doen.