geloven jullie in het paranormale?

Discussie in 'De lounge' gestart door auraly, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    heb alleen een oma die nog leeft... (jammergenoeg)

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Dat mag je vinden en ook dat kan ik mij voorstellen. ik kan het ook niet uitleggen. bij Sim voelde ik het meteen. Bij Busybusy is het moeilijker. ik ga niet meteen zeggen het is zo als ik iets voel omdat het ook wel eens voorkomt dat ik iets voel dat men zelf nog niet weet of reasileerd. dat is gevaarlijk. vandaar door vragen.

3. sim

sim Niet meer actief

ik ben met sommige dingen ook heel nuchter hoor, maar bepaalde dingen zijn te toevallig snappie?

4. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Dan ben ik benieuwd wat ze bij mij doorkrijgt! Pas als ik vind dat ze in zoverre gelijk heeft, zal het mij overtuigen dat het kan.Maar zoals ik al zei, ik wil niemand beledigen hoor! Heb respect voor iedereen!

5. mamastarlight

dat is inderdaad een voorbeeld van hoe het ook kan zijn ja.

6. mamastarlight

en met een van de opa's had jij een goeie band. hij was jouw vriend als het ware en jullie deden veel dingen samen? had jij vroeger een knuffel met grote oren of grote armen waaraan je hem overal mee naar toe nam?

7. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    mocht mijn opa wel graag maar zag hem heel weinig. hij woonde ver weg. ~

Heb vroeger 2 knuffels gehad die overal mee naar toe gingen. Die hebben ook tot mijn 15e bij me geslapen totdat er niks meer dan een paar draadjes van over was

8. mamastarlight

ik wil het ebst proberen hoor maar ik beloof niets en ook ik heb het wel eens fout. bij de een gaat het makkelijker dan bij de ander. en wat ik dan ook zeg, ook ik wil niemand beledigen. wil het best proberen

9. mamastarlight

Busybusy: maar je was altijd heel blij hem te zien als je hem zag en meestal gingen jullie naar hem toe. hij had een grote tuin waar jij met hem in speelde.
    hadden die knuffels inderdaad lange armen of oren? daar hield je ze aan vast. ik denk niet dat je opa terug is maar ik weet wel dat hij nog steeds over jouw en je kindje waakt.

10. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Nou kom maar op :) ( sorry dat klinkt misschien wat cru )

11. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    knuffel had wel lange armen

tuin van opa was juist klein, maar wel knus (veel bloemen en een duiventil)

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hoi meiden

dit soort dingen vind ik altijd wel interressant ik voel ook heel vaak dingen hand op me schouder enz ben ook al een keer naar een paranormale beurs geweest maar die hebben me niet echt iets kunnen vertellen wat bijvoorbeeld alleen ik weet..

ik wil dat graag echt een keer meemaken want geloof wel echt in dit soort dingen..

groetjes schatje1

13. mamastarlight

oke (ik kan wel wat hebben hoor ;) )

ik denk dat je weet dat er meer is tussen hemel en aarde maar het niet wilt weten omdat je bang bent iets te vinden wat je niet wilt weten. ik heb het idee dat er een geheim rust waar jij wel een vermoeden van hebt maar geen duidelijkheid. Wat dit is (als het waar is he hou mij ten goede) weet ik ook niet.

14. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Nou, het begon toen mijn moeder met mn oom (haar broer ) aan het chatten was. Onze familie is niet zo close, dus ik zag die man nooit ( amper) Maargoed, hij vertelde dus allemaal dingen tegen mn moeder. Ik zou gaan trouwen, en ik zou 2 kinderen krijgen. 2 Jongens. Ook zei hij dat ik moest uitkijken voor iets met een luipaarden print bij mn zoontje. Dat zou gevaar brengen. iK HAD EEN Maxi cose in die print, en vlak nadat we een andere autostoel hadden gekocht ( mn zoontje was er echt te groot voor geworden) Kregen we een ernstig ongeluk. ( kettingbotsing op de snelweg) Met mn zoontje was niks aan de hand, omdat hij een nieuwe autostoel had, en dus veilig zat. Maar als ik die maxi cosi nog had gehad, lag die geheid tegen de vooruit aan! Mn vriend en ik zijn toen afgevoerd naar het ziekenhuis, mn zoontje werd onderzocht, en ze zeiden.. wees maar blij met de autostoel! Als hij daar niet (goed) ingezeten had, was er iets minder overgebleven van m! Ook sliep hij altijd met een klein girafje, die heb ik gelijk uit zn bed gehaald! ( ivm die print)

Dus in zoverre ik geloof het wel, pas als ik het zelf ondervind, of zie.

15. mamastarlight

dan had ik dat goed inderdaad. dat kreeg ik door van je opa.

niemand geloofd mij nou nog maar ik kreeg inderdaad ook door met veel bloemen heel kleurrijk. het gaat om een kleine achtertuin. er is veel zon dus ik schat een warm land waar je opa woonde. zuid europa.

zijn vrouw, jouw oma was er ook niet meer zei je toch? dat was echt een egzins vrouw.

16. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    kippenvel hier :confused:

17. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    hmm je dwaalt af. Mijn opa woonde 2 uur verderop, dus gewoon in nl, maar door de afstand gingen we er weinig heen.

De enige oma die ik nog heb was zijn vrouw.

18. mamastarlight

jeetje denise dat is wel erg bar hoor. nou dat had ik niet hoor.

ik zal er niet verder op in gaan he ;)

19. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Mag wel :p

20. mamastarlight

ik raak een beetje gemixt hier sorry. Zit inderdaad meteen met een ander in me hoofd. maar de ik zat enigswins goed :rolleyes: ;)

die oma is wel terug

Deel Deze Pagina