geloven jullie in het paranormale?

Discussie in 'De lounge' gestart door auraly, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Pfoe, Ik heb wel vaak dat ik " dingen " aanvoel of vantevoren voel dat er binnen een paar minuten gebeld word. :)

Mijn moeder voelt ook dingen aan. Zij wist zelfs al lang vantevoren dat er iets met haar vader zou gebeuren en dat hij zo komen te overlijden.
    Bij haar moeder ( onder de trein gekomen ) voelde ze dat ook al aan.
    En toen haar beste vriendin kanker kreeg, wist ze ook al lang dat haar vriendin iets erg onder de leden had. :cry:
    Mijn moeder is er helemaal niet blij mee en ze loopt er ook niet mee te koop. Er zijn maar een paar mensen die het weten.
    Ze vind het helemaal niet leuk dat ze dingen aanvoelt.
    Ook zegt ze dat haar rechteroog begint te knipperen als mijn zusje of ik ruzie krijgen met onze mannetjes.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Even heel wat anders maar die tattoo die jij als avater hebt,die had ik een paar maanden geleden bijna op mijn schouderblad laten zetten, vond het wel grappig om hem hier opeens terug te zien. :D

3. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    serieus :) ook toevallig
    ik zag die staan en vond hem heel erg mooi
    was aan het twijfelen om hem te zetten :)

4. Niet meer actief

zo heb even alle pagina's gelezen was een hele klus ook met al die filmpjes, maar ik vindt dit onderwerp echt interresant. in mijn omgeving zijn er ook mensen die dingen voelen en mijn nichtje kon zelf ook geesten zien, maar heeft dat voor haarzelf afgesloten, omdat ze zich er niet prettig bij voelt. zelf heb ik heeeeeeeeeel vaak deja vu's echt heel vaak en dat zijn geen seconden maar echt minuten die ik herbeleef?!denk vaak dat ik in mijn ooghoeken iets zie, maar als ik dan gericht kijk is het weg. ben voor mezelf wel heel nieuwschierig wie dicht bij mij staat en wat de toekomst voor mij in het verschiet heeft. ben nog nooit bij iemand geweest die mij daar verder in zou kunnen helpen , maar zit er wel al heel lang over te denken om het een keer te gaan doen, en al helemaal nu onze kinderwens misschien niet uit mag komen.

even een vraagje mijn man vertelde dinadag tegen mij dat die gedroomt had dat ik dood was gegaan in mijn slaap ik hoop niet dat het wat betekend al ga ik liever dood in mijn slaap als door een ongeluk of zo , maar daar wou ik toch nog wel een jaar of 50 a 60 mee wachten als dat kan. hij heeft nog nooit echt een voorspellende droom gehad volgens mij, maar ja het zet me toch aan het denken he.

blondsteenbokje- ik geloof best dat het je nu allemaal nogal verwarrend binnenkomt, want iedereen wil van alles weten en daardoor ga je dan misschien toch dingen door elkaar halen. ik weet niet of je het bij mij ook zou willen doen? als het je te veel is os het ook goed hoor .

xxx miss butterfly

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

die tatto is erg mooi ja

6. mamastarlight

ik wil het best bij mensen proberen maar stuur anders even een pbtje, dan kan ik het meer splitsen. ik haalde net bij Sim ook twee mensen door elkaar vandaar.

7. Niet meer actief

ik heb je een berichtje gestuurd....

8. sim

sim Niet meer actief

geeft niet hoor ;)

9. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik ben al bij veel mensen geweest die ook helderziend waren, en ik moet zeggen ze vertellen vaak dingen die je niet KAN raden , zoals namen , gebeurtenissen enz. maar vaak als je naar de toekomst vraagt zijn de antwoorden heel verschillend !

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

maar waar vind je echt een goede helderziende dan?

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Nou ik weet niet waar je vandaan komt , maar in Heerlen zit een hele goeie , ze heet Miranda Janssen als ik het mij goed kan herinneren , misschien kan je ff googlen ... succes

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hmm dat kan ik zo snel niet vinden op google..

ik wil zo graag een keer naar zoiets toe en dan wil ik ook echt iets horen wat alleen ik bijvoorbeeld weet..

xxxjes

13. Niet meer actief

dat is helaas ook niet bij mij in de buurt. ik woon in de buurt van nijmegen weet iemand nog iemand daar in de buurt?

14. mamastarlight

meiden, ik heb een aantal aanvragen gekregen, ik ben er mee bezig hoor, kan alleen even duren maar ik doe mij best

15. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0

Dacht al dat je mn pb niet had gehad :p
    Heb je het zo druk ineens? :) :p

16. mamastarlight

heb het eigenlijk de hele tijd al verschrikkelijk druk maar wil van alles deon waaronder hier dus... :rolleyes: het komt er aan hoor ;)

17. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Ik geloof zeker dat er meer is. Toen ik nog klein was kwam ik vaak mijn bed uit omdat er mensen in mijn kamer waren. Later heb ik mijn oma gezien. Ze stond naast mijn bed en ik kon haar heel goed omschrijven ( ik heb haar helaas nooit leren kennen) en volgens mijn moeder was het haar moeder.

Een paar jaar geleden werd ik voordat ik ging slapen continu getrokken naar een bepaalde punt. Uiteindelijk sliep ik en midden in de nacht werd ik wakker en ik keek naar rechts en zag een gedaante staan wat mijn overgrootoma bleek te zijn geweest. Ik zag haar ook zo weer omhoog gaan en vervagen. Sindsdien heb ik het nooit meer gezien omdat ik me ervoor heb afgesloten.

18. Niet meer actief

je meid wel schrikken of niet als je zo ineens iemand ziet staan.

blondsteenbokje we hebben geduld hoor komt vanzelf.

19. hardloper

hardloper Niet meer actief

Dromen over dood gaan gaan over verandering in je leven.
    Misschien komt er een verandering aan?

Groetjes, Didier

20. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    nee als het goed is als je droomt over baby's droom je over verandering..

dromen over dat iemadn dood gaat is dat die persoon een heel goed leven krijg of heeft!

ff zo wat ik nog weet

Deel Deze Pagina