geloven jullie in het paranormale?

Discussie in 'De lounge' gestart door auraly, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

zie bij ons op heel veel foto's orbs en vooral de foto's die op ons trouwfeest zijn gemaakt.

maar die grijze schim is wel heel bizar zeg...

2. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik heb ook heel lang me afgevraagd wat er nu op die stoel lag, toen ging ik hem uitvergrootten en tja ik schrok er een beetje van. Ook heb ik orbs buiten dat huisje op klaarlichte dag gefotografeerd. Wat ik ook zo vreemd vond was de geur daar. Echt een vieze luchtt.

3. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Gaan er dit weekend nog dames naar de paranormaal beurs in Rijswijk? Ik ga wel even kijken zondag, mijn vader en broertje staan het hele weekend op die beurs.

4. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

5. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja morgen en overmorgen van 10.00 tot 17.00 geloof ik :)

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wat is die schim dan?
    ik ben een gelover en ik ben heel geinteresseerd maar ik ben ook echt een mietje...durf niet te kijken :oops:

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heb trouwens als klein meisje wel een verschijning gezien in mijn slaapkamer, waarvan ik overtuigd was dat het mijn opa was.
    ben zo geschrokken en in paniek gillend naar beneden gerent...
    en heb een x met een klasgenootje geesten opgeroepen, hoe dat meost stond in een boek van haar moeder. toen die moeder bovenkwam stond ze in de deuropening achter een doorzichtig iets. we waren zo bang en hebben straf gekregen dat we dat nooooooit meer mochten doen!
    daarna nooit meer wat gezien.
    ik wil het ook niet, vind het doodeng.

8. Niet meer actief

op klaarlichte dag orbs fotograferen is me volgens mij nog niet echt gelukt , maar dat zpu ik na moeten gaan ja echt vreemd dat ding op de stoel want dat is geen orb, maar iets meer dan dat

wat houd die paravieuw in als ik vragen mag

9. mamastarlight

wij gaan volgende week

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    hier nog een gelover en een voeler/ziener.

Ik ben super gevoelig voor sferen, gevoelens van anderen.....ik weet ook uit een heel oppervlakkig gesprek veel dingen over personen te vertellen (hoe ze zich voelen...of er problemen zijn e.d).

De laatste tijd "zie' ik niet vaak meer dingen....vroeger als kind wel heel veel....ik werd snachts vaak lastiggevallen door twee mensen..ik weet niet wie het waren alleen dat het me erg beangstigde..elke nacht liep ik naar mijn ouders' slaapkamer. Op één nacht mocht ik niet naar mijn ouders en 'ze' werden boos..daarna ben ik van de trap afgevallen...'ze' stonden bovenaan te lachen. Het stomme is dat ik die angst die ik toen had nog kan voelen (ik was een jaar of 4). Overigens werden mijn ouders wakker en schrokken zich dood natuurlijk ze liepen de trap af en ik huilde niet...ook daarna niet..terwijl ik een enorme smak heb gemaakt en zelfs gehecht moest worden..heel appart.

Verder zag ik vroeger regelmatig mijn opa*die ik nooit gekend heb* en (overleden) buurvrouw voorbij komen....en heel af en toe mijn schoonvader...die meestal de weg kwam wijzen in bepaalde familiesituaties :D

11. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    soms voel ik mijn oma... als ik aan haar denk of een bepaalde geur, dan weet ik dat ze dichtbij me is. En als ik vraag om een teken dan stuurt ze witte vlinders.. :)

Paranormale gevoelens zit ook in onze familie ( moeders kant). Toen mijn oma ernstig ziek was kwam de pastoor en buiten kwam er ineens een rukwind uit het niets.. tikte heel hard tegen het raam.. was een seconde en gelijk ook weer windstil. Iedereen keek elkaar aan en wist genoeg.
    Ook voel ik zelf vaak als er iets/iemand achter me staat.

12. Niet meer actief

zeer appart allemaal zeg.
    wat is er na die val van de trap gebeurt? wren ze toen weg of wat?

13. Wow die filmpjes zijn echt eng zeg. Zijn ze allemaal "echt" of zitten er ook fake tussen.

Ik geloof zeker dat er meer is. Aan de ene kant ben ik heel nieuwsgierig erna maar aan de andere kant vind ik het doodeng. Durf eigenlijk ook nooit echt naar films te kijken waar geesten in voorkomen :oops:

lfs

14. mamastarlight

de meiden die per pb een aanvraag hebben ingedient bij mij. graag een foto mee sturen

15. Niet meer actief

blondsteenbokje krijg dat niet voor elkaar, maar in mijn album heb ik twee foto's gezet als je daar zou willen kijken.

16. blondsteenbokje: Mss een stomme vraag hoor, maar zie je ook dingen over jezelf of alleen bij andere mensen.

17. mamastarlight

vragen zijn niet stom maar de antwoorden die je kan geven toch ;) ik zie niet iets bij me zelf. ik zie wel mensen bij mij, of voel dingen bij mij. ik heb ook voorspellende dromen gehad. nu heb ik dromen met wensen noem ik het maar.

Missyzuilen, ik zal eens kijken naar je foto

18. Zie je ook minder leuke dingen bij mensen wat bv nog gaat gebeuren?

Dus als ik een foto van mezelf stuur kan je dingen over mij vertellen die zijn gebeurd in het verleden, heden en toekomst ofzo?

19. mamastarlight

soms wel ja helaas. maar dan moet er wel iemand heel sterk aanwezig zijn hoor, die mij dat door geeft.

dat kan ja. ik wil het best proberen laat ik het zo zeggen

20. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0

Wanneer ga je mijn foto "lezen" ? (Hoezo ongeduldig :rolleyes: :oops: )

Deel Deze Pagina