geloven jullie in het paranormale?

Discussie in 'De lounge' gestart door auraly, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

net gedaan ;)

2. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ja......... ;)

3. Lukt het met een foto uit mijn album?

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    readinkiesnight?

5. Niet meer actief

bedankt nog voor je antwoord blondsteenbokje vondt het wel heel interessant

6. Niet meer actief

he dames met de gaves hoe is het ermee nog vreemde of leuke dingen meegemaakt?

7. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    nou toevallig nu je het zegt
    mijn vriendin gaf mij een foto van haar vriendin van de week en ik kon zo vertellen hoe en wat over haar!

Mijn vriendin vond me toen een beetje eng hihi
    KAn er ook niks aan doen. Vaak denk ik dat ik het vaak heb, maar dan is het niet zo!
    raar he?! Kan er nog niet over uit!

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik ben meer gevoelig. Ik neem vaak pijntjes van mensen over.
    Mijn vriend heeft nogal last van zijn schouders en nek en als hij daar erg last van heeft, dan kan je gegarandeert zeggen dat ik het de volgende dag ook heb !
    Zo heb ik dat ook bij andere mensen.

9. Niet meer actief

dat lijkt me wel vervelend hoor de pijn van een ander zelf ook voelen

10. Niet meer actief

nachtvlinder- dat kan ik natuurlijk wel een beetje begrijpen ja van die vriendin die schrok natuurlijk zo dat alles klopte wat je zei hahaha weet ze in ieder geval dat je het kunt toch

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    blondsteenbokje had jij mijn pbtje ook gehad?

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meide
    nou ik ben gister naar de paranormale beurs geweest hier en was echt onder de indruk..
    die man vertelde me heel veel dingen wat dus echt waar was ik zou een voorbeeld noemen: ik ben sinds oktober 2006 bezig met een kindje.. nu had ie via de foto van mijn opa gehoord dat ik en mijn vriend niet lang meer hoeven te wachten totdat we zwanger zijn.. zei die uit het niets.. en dat ik augustus uitgerekend ben.. dus dat betekend of eind november raak ik zwanger of december.. hij zei dat mijn opa een lief kindje naar me toe stuurde en dat mijn opa mijn kind zijn bescherm engel wordt.. die man wist mij te vertellen dat ik zwanger wilde raken maar dat ik toch eerst naar de dokter moest om hormonen pilletjes te halen....(ben pas bij de gyn geweest en heb medicijnen gekregen voor mijn hormonen) :confused: ik stond even helemaal met open ogen haha want het is allemaal echt zo wat ie vertelde!
    nu maar afwachten of mijn opa en die man die mij dat vertelde het goed hebben en dat ik binnen nu en drie maanden zwanger ben!

groetjes

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jeetje apart dan he dat zo iemand je dat even verteld. ik hoop voor je dat hij gelijk heeft en dat je snel zwanger zult raken!

14. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam

hahahmaar ht leukste was ik schrok er net zo erg van!
    ik dacht ik zeg maar wat..Ik zie dan beelden... en ik dacht echt naja zit er toch naast, maar mijn gevoel was goed!

dus tich vaker naar mijn gevoel luisteren!

enn blondsteenbokje wat doe jij eigenlijk mag ik jou ook een foto sturen?

15. Niet meer actief

schatje - ik hoop voor je dat die man gelijk heeft en je niet lang meer hoeft te wachten op je wondertje

nachtvlinder- hahaha leuk dat je er zelf ook van schrok

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

dank je wel meiden!
    was echt onder de indruk en nog steeds haha.. :)

17. Niet meer actief

ja dat kan ik begrijpen zou ik ook zijn.

18. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik ben zaterdag ook naar de paranormale beurs geweest maar ik voel mij een beetje opgelicht.
    Ik ga er al jaren heen en ben altijd onder de indruk geweest maar dit keer dus totaal niet :(
    Ik ben bij zo'n vrouw geweest die een brief schreef wat ze door kreeg van mijn overleden moeder. Het was echt zo'n standaard brief. Nergens een bevesteging dat zij het was. Zonde van mijn 12, 50 maar ja dat weet ik dan weer voor de volgende keer.

19. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik ben afgelopen februari naar een paranormaal iemand geweest (huisbezoek) en de dingen die zij me vertelde (zonder vragen te stellen e.d.) deden me echt rillen in mijn tuig....

ze vroeg op een gegeven moment of ik foto's bij me had...eerst zei ik nee en toen o jawel 2 pasfoto's van de kinderen....

toen ik haar die gaf vroeg ze gelijk waarom de oudste het niet meer naar zijn zin had op school :( hadden de voorgaande weken best wel problemen met hem en op dat moment ook nog, dan sta je heel raar te kijken....

over de meid zei ze dat ik me over haar geen zorgen hoefde te maken en dat die overal makkelijk in mee rolt (wat ook idd klopt ;) )

ook zei ze (nog voordat ik ergens iets over verteld had) dat ze een 3e foto miste en waar die was? ik zeg 3e? ik heb geen 3e....o zei ze toen, want ik "mis" hier nog een meisje.... :D

toen vertelde ik haar dus wel over onze wens en ook wat de artsen hadden gezegd dat het waarschijnlijk "zelf" niet meer zou lukken, en dat dat ook de voornaamste reden was dat ik die afspraak met haar gemaakt had, omdat ik wilde weten of het ons nog wel "gegund" was een 3e te mogen krijgen....

ik had dus al antwoord op mijn vraag nog voordat ik die gesteld had...

ze vertelde me ook dat ze niet wist wanneer het zou gebeuren, maar wel DAT het zou gebeuren....

ik wilde ook nog iets over mijn vader weten (die sept 02 overleden was) en ik gaf haar enkel de gouden urn die om mijn nek hing en zei verder niets enkel zij vertelde me dingen die een ander absoluut (zeker een vreemde) niet zou kunnen weten...ze heeft me antwoord gegeven (ook nog eens zoals hij het gezegd zou hebben) op de vragen waar ik graag antwoord op wilde dat ik er echt geen twijfels meer over heb dat er idd "meer" is dan wij denken...

en dat terwijl ik juist altijd iemand ben geweest die andere "belachelijk" maakte om het zo maar te zeggen als ze met verhalen aankwamen van een of ander medium, die versleet ik bijna voor "gek"

wel weet ik dat er zat "mediums" zijn die aan de hand van wat zij je vragen je antwoord verschaffen dingen die eigenlijk iedereen overkomt zodat jij denkt dat ze "gelijk" hebben en dingen "zien" terwijl dat dus niet zo is....

een echt goed medium hoeft niet veel te vragen die "verteld" enkel maar....jammer genoeg zit ze tot eind van het jaar "vol" want ik had er graag nog een keer heen gewild, maar goed volgend jaar maar weer een keer, want ik vond het maar wat interessant...

dus ja ik denk dat er wel degelijk "meer" is :)

20. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    De buurvrouw van mijn moeder is vorige week naar zo'n beurs geweest. En die medium daar vroeg aan die buurvrouw of ze een Nellie kende. Zegt ze ja en heeft die Nellie een dochter dat ook Nellie heet zegt ze ja. Dat zijn dus mijn overleden oma en mijn moeder :confused: En dat allemaal via die buurvrouw.

Ik heb wel sinds mijn oma overleden is (sinds juni jl.) dat ik echt ineens bang ben 's nachts om haar ineens voor mijn neus te zien. Ik heb een angstig gevoel die ik niet kan plaatsen.

Deel Deze Pagina