@ loesje hetzelfde geld eigenlijk voor jou probeer eens op een duidelijke manier te zeggen dat je het niet wilt en dat ze weg moeten! Mijn oma deed het in het begin toen zij overleden was.. En nu soms ook in de babykamer! Ik groet dan meestal hihi en dan zeg ik " hoi oma kom je even kijken, daarna wel weer gaan want ik wil alleen zijn " en dan is het weg ! liefs sally
he nachtvlinder wat goed te lezen dat het geen je moet doen dan zo simpel is gewoon even vragen. succes dames met het verjagen van jullie entiteiten.
Loesje, probeer eerst eens wat de anderen al zeggen. Zeggen of vragen of ze weg kunnen gaan dus. Wat ook kan helpen is een kaars branden zodat de entiteit(en) naar het licht toe kunnen. Soms hebben ze daar namelijk moeite mee. Je moet er dan wel bij zeggen dat ze naar het licht toe moeten. Als dit niet werkt werkt Salie branden om de ruimte te zuiveren. Met dichte ramen zodat het even blijft hangen, daarna ramen open en de boel letterlijk naar buiten vegen. Pak dus een bezem en een poetsdoek en veeg richting het open raam. Op de vloer blijft veel hangen. Dus ook de kleedjes even uitkloppen enz. Groetjes, Lidwina
lidwina bedanktvoor de tips altijd handig om te weten. en inderdaad meiden hoe is het gegaan heeft het geholpen?
ik heb gister elijah op mijn kamer gelegd met een weekendbedje (hij had koorts en is heel verkouden, dus dan wil ik m sowieso dicht bij me hebben) maar, of ik ben me nu heel bang aan het maken, sinds ik dit gister hier gelezen heb,krijg ik helemaal de kriebels op dat kamertje. ik heb hier al eens beschreven dat ik iets onverklaarbaars heb meegemaakt, en ik ben er dus echt heel bang voor, wil dat nooit weer mee maken. mijn man lacht erom en zegt dat ik gewoon aan leuke dingen moet denken en dat ik mezelf bang zit te maken. dat doe ik nu dus ook
Hoi Dames, Ik heb het gevraagt tot nu toe zijn ze nog niet weer geweest. Ik denk dat het bij mij wel te maken heeft dat het bij mij sterker aan het worden is normaal voelde ik bepaalde dingen en droomde ik soms voorspellende dromen maar nu heb ik het gevoel dat ze zich ook willen laten zien en dat vind ik niet prettig nou ja die bollen licht vallen dan nog mee maar meer hoef ik niet te zien. Ik wil de foto wel plaatsen ik weet niet hoe ik hem hier krijg ik weet wel hoe ik hem in mijn album krijg.
Mijn oma vind ik niet zo erg wat dat is mijn bescherm engel geeft me altijd een veilig gevoel. Dit waren volgens mij vreemden of famillie van mijn man want ze waren er s'middags ook al en toen was ik er niet.
In mijn album staat mijn foto, je moet wel goed kijken om ze te vinden kleintjes en groten. Ik zal ook de foto plaatsen waar we de stekker eruit getrokken hebben dan zijn ze weg zit een paar minuten tussen.
Ja ik zie het ook *offtopic verslikte me bijna in een nootje van het lachen toen ik jouw voeten foto zag
offtopic ja erg hé was in de laatste week van mijn zwangerschap is wel weer bijgetrokken hoor haha op die andere foto zie je er nog een op de grond.