nee als de stekker eruit is gebeurt er niks, als de stekker erin zit en de lamp is uit dan begint die zo te flikkeren
Uhm... ligt het dan niet gewoon aan de stekker? Ik wil geen 'spelbreker' zijn hoor, maar ik denk dat als er echt geesten zijn die dit doen, dat ze het ook wel doen als de stekker er niet in zit...
Ze kunnen dit alleen maar doen als de stekker erin zit ze verplaatsen namelijk energie om jou te laten zien dat ze er zijn.
ben je de stekker en het snoer al nagelopen? kan ook draadbreuk of een los kontakt zijn. ik zeg niet dat er niks is tussen hemel en aarde, maar ik heb ook twee van zulke lampen gehad en uiteindelijk bleek het in het organische herleidbaar.
dat is niet helemaal waar! Een sterke ""geest die echt heel krachtig is kan dit als de stekker eruit is! Maar danmoet de "geest" heel krachtig zijn! zo heb ik toen ik heeel klein was de radio uit staan met alle stekkers eruit! ging opeens de radio aan! ik ben huilend naar mijn opa gerend die nog aan de overkant woonde! maar ja nu ben ik al het een en ander gewend!
klopt wat je zegt nachtvlinder... maar maak jezelf niet te bang voor dat soort dingen, dat gebeurd ook zelden. ( of als je geluk hebt, net hoe je het bekijkt).
ik heb ook heel vaak orbs op fotoos van mijn jongste zoon. en er is hier ook regelmatig "iemand" aanwezig. ik voel ze en weet daarom dat ze er zijn. ook regelmatig een knipperende lamp. ik word daar niet anders van, maar mijn man vindt het een beetje eng. laatst ook, die lamp knipperen, dus ik zeg wil je daar even mee ophouden? niks meer. mijn man kijkt me aan van ? dus ik zeg nog es: vooruit je mag nog 1x knipperen vandaag. ja hoor de lamp flits nog een keer uit en weer aan. nou ik geloof dat mijn man 10 kleuren ...... scheet.
loesje- ik hoop voor je dat ze nu voortaan van de lamp afblijven hihi mam2003 kan best begrijpen dat je man 10 kleuren scheit hahaha ja als iedereen fot's gaat terug kijken zullen er een hoop zijn die orbs tegenkomen hadden wij ook. na aanleiding van een tv programma ben ik eens gaan kijken omdat ik wist dat we best wat foto's hadden met "vlekken"erop.
Maar hoe weet je nu dat die 'vlekken' orbs zijn en niet gewoon vlekken? ps: heb heel het topic gelezen maar nog niets gepost. Ik geloof ook wel in het paranormale maar heb zelf (gelukkig) nog niets gezien, gevoeld of meegemaakt Wel kijkt onze hond dikwijls naar hetzelfde plekje in de hoek van het plafond Geen flauw idee wat ie ziet want er is gewoon niets te zien
hoe je weet dat het een orb is? als eerste, als er op de camera een vlek had gezeten, had het ook op andere fotoos moeten zitten en ten tweede, bij mij zit het vaak op fotoos bij mijn jongste zoon. en dan rechtsboven hem. tenminste voor hem links, voor de kijkers rechts. en toeval bestaat niet, dus dat het steeds een vlek zou zijn, zou wel vreemd zijn. want colin staat niet altijd in het midden op de foto. dus de orb zit ook niet op dezelfde plaats, een vlek is dus uitgesloten. en jij hebt gelukkig nog niks gezien of gevoelt of meegemaakt? hihi. ik vind het zo normaal, dat het voor mij vreemd is dat mensen het eng vinden, en niks zien of voelen enz. als kind dacht ik ook dat dat "normaal"was. en dat iedereen dat had.....
Met een echte heldere orb zie je een soort van gezichtje in, een orb is niet 100% rond en soms zie je er ook wel eens een vaag streepje achteraan, dan zie je dat de orb in beweging is. Met stof of regendruppels zie je dat het wel helemaal rond is en je ziet als je goed kijkt ook het verschil.
mobius- de anderen meiden hebben je het al uitgelegd wat en hoe een orb is, en ik den dat je hond ook iets zien honden en katten zijn er toch al gevoeliger voor