geloven jullie in het paranormale?

Discussie in 'De lounge' gestart door auraly, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Spannend hé, kom hier ook vaak kijken of de dames nog zo'n gekke(?) dingen meemaken. Blij dat ik er nog niet mee te maken gehad heb, want ben een veel te grote schijterd, geloof ik, op dat gebied.

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier ook niets mee gemaakt, maar ben wel nieuwsgierig naar verhalen.

3. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    nope heb nik meegmaakt , althans hahah niet dat ik zou weten!

Ik heb wel weer een stukje ik gevonden..De vrouw waar ik schoonmaak is erg spiritueel!

en wij hebben dus ook best veel te kletsen.. Het eerste wat ik zei toen ik bij haar binnen kwam was dat ik haar kon!

En wij nadenken... en ja hoor een week daarvoor kwamen we elkaar in de tram tegen met onze kindjes en zo hadden we even een kort gesprekje...

Ik zei ook tegen haar dat ik niet geloof in toeval en dat ik eigenlijk met een reden bij haar aan het werk was...

En daar ben ik nu dus achter gekomen ..

Zij heeft de weg een beetje open gezet naar de echte ik!

Ik weet niet of jullie het fenomeen Nieuwtijdskinderen kennen?

Ik heb me er even in verdiept en het bracht rillingen over me rug zo herkenbaar!

ik zou zeggen google het even op! en verdiep je in de mens! ik hoop dat jullie het intressant vinden anders kletsen we gezellig mee over de spirit world ;)

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    goed ik ben een gelover

heb ook het hele topic gelezen maar nix gepost hihi...

maa nrukomt me toch een vraag te boven
    eerder tegenwoordig niet meer
    zatg ik vaak ene man helemaal i nhet zwart met een hoge hoed op
    heeft misschien iemand enig idee wat of wie dat dat is?
    he tis niet dat ik er ban gvoor ben maar voel me er ook niet bepaald prettig bij heel vreemd....

en dna nog een vraag is er hier iemand die kaarten leggen gewoon over de mail of pb?
    want er zijn bepaalde dingen waar ik een beetje mee zit en kom er niet echt uit zeg maar...

alvast bedankt!

5. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    goed ik ben een gelover

heb ook het hele topic gelezen maar nix gepost hihi...

maa nrukomt me toch een vraag te boven
    eerder tegenwoordig niet meer
    zatg ik vaak ene man helemaal i nhet zwart met een hoge hoed op
    heeft misschien iemand enig idee wat of wie dat dat is?
    he tis niet dat ik er ban gvoor ben maar voel me er ook niet bepaald prettig bij heel vreemd....

en dna nog een vraag is er hier iemand die kaarten leggen gewoon over de mail of pb?
    want er zijn bepaalde dingen waar ik een beetje mee zit en kom er niet echt uit zeg maar...

alvast bedankt!

6. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Wij hebben al een paar maanden dat de rookmelder uitzichzelf gaat piepen, al en paar nieuwe batterijen erin gedaan en zelfs al een paar keer vervangen. Maar hij bleef het uitzichzelf doen, ik dacht gelijk aan een geest die aan het plagen was, omdat wij ook in het verleden last hebben gehad van kipperende lampen. Paar keer gezegd tegen die rookmelder: ga weg! Maar goed hij bleef piepen. Tot gisteravond...mijn man was het zat en had de rookmelder er af gehaald, de batterijen eruit gehaald en opeens gaat ie op eens piepen zonder batterijen :confused:
    Toch maar weer opgehangen, mijn man wilde de comp kamer dichtdoen waar hij net de batterijen heeft vervangen,gaat weer die rookmelder af.Maar nu komt het geluid uit de compkamer.....wat blijkt: er ligt een oude rookmelder met batterijen in een plastic zak in die kamer helemaal vergeten! Dat ding heeft dus al maanden liggen piepen daar terwijl wij dachten dat het een andere was. Ik moest er erg om lachen, zo zie je maar, sommige dingen zijn heel simpel te verklaren! :)

7. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    :) hahah
    en jij maar GA WEG zeggen hahah ik zou me dan ook doodschrikken als dat ging piepen zonder batterijen
    hihiihi

8. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    :)

Ik heb zelf wel eens een flater geslagen, het is al een tijd geleden hoor, ik woonde nog thuis.

Ik fietste van mijn werk naar huis tot ik een heel raar licht zag in de lucht, het maakte geen geluid. Ik was helemaal in de ban van dat ding. Opeens kwam het richting mij, ik werd bang en ben als een gek gaan fietsen. Ik zag dat dat ding me bleef volgen en groter werd. Helemaal in paniek en bezweet kwam ik thuis. Mijn moeder schrok zich rot om mij en vroeg wat er was. Ik vertelde het verhaal en dacht dat er een UFO achter me aan had gezeten....Mijn vader keek uit het raam en zag inderdaad wat hangen in de lucht: een zappelin, hahahahahaha.

Ik heb het verhaal nog lang moeten horen op verjaardagen! Hoe gek kan je jezelf maken hè!

9. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    nu ik diep denk ( heel wat voor mij) kom ik toch weer iets tegen.
    Vroeger woonde we op een flat en ik zag altijd mensen lopen, heel normaal natuurlijk want die mensen die woonden daar.
    Later zijn we verhuisd en ik zag nog die schimmen langs het raam lopen 's avonds, terwijl ik in een gewoon huis woonde en boven sliep. Dus elke keer zag ik schaduwen heen en weer lopen, terwijl dat helemaal niet kan als je boven ligt. :(

10. Niet meer actief

nachtvlinder ikzal eens gaan google

4catsandagirl ja je kunt je soms heel wat wijs maken hahaha

dolphon griezelig zeg

11. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Ik lees regematig mee in dit topic, maar tot op heden niets gepost. Ik houd me verder niet zo bezig met het paranormale, maar vind het wel erg interessant en geloof er zeker in!
    Zelf ben ik er van overtuigd dat toeval niet bestaat en dat dingen om een reden gebeuren, al is dat misschien niet altijd meteen duidelijk. Ik heb zelf dingen meegemaakt die ik nimmer zal vergeten! Ik zal er twee noemen die mij het meest zijn bijgebleven.
    Ik heb mijn huidige vriend op een grappige manier leren kennen. Toen we samen zijn gaan daten, bleek dat een jaar daarvoor we eigenlijk aan elkaar voorgesteld zouden worden. Zijn zus was een vriendin van een collega van mij. Die collega kwam met het idee of ik het niet leuk zou vinden om aan de broer van haar vriendin voorgesteld te worden. Ik was op dat moment al een tijdje date-loos en dacht, ach waarom ook niet en ze nam een pasfotootje van me mee. Vervolgens hoorde ik er nooit meer wat over en heb het laten rusten. Een jaar later ben ik in een opwelling gaan daten via internet en al gauw kreeg ik contact met een jongen die zich ook nog maar net had aangemeldt. Ik las in zijn profiel wel een tweetal overeenkomsten met de jongen aan wie ik voorgesteld zou worden, maar daar zocht ik verder niets achter. Tot we een paar keer gedate hadden! Toen kwam hij ermee, waarom heb je niets gezegd? Ik had geen idee waar ie het over had, dus hij vertelde dat hij mijn profiel aan zijn zus had laten zien en dat ik haar bekend voor kwam. Bleek dat het aan elkaar voorstellen bij haar was blijven hangen, want ze durfde niet! Mijn vriend en ik hebben het hier nog regelmatig over en vinden het nog steeds erg leuk!
    Het tweede wat ik heb meegemaakt, is langer geleden. Ik was denk ik een jaar of 8. Ik zat in mijn ouderlijk huis op de bank en boven die bank hing altijd al (nog steeds trouwens) een grote zware pendule klok. Ik werd ineens lastig gevallen door een fruitvliegje die steeds op mijn neus wilde gaan zitten. Ik maar wuiven naar het beest, maar weggaan, ho maar! Al snel was ik het zat en verplaatste mezelf naar een stoel. Ik zat nog geen paar seconden en toen kwam de klok met een luid geraas los van de muur en landde op plek waar ik net had gezeten! Ik ben me kapot geschrokken en mijn ouders natuurlijk ook! Ik wil niet weten wat met me had kunnen gebeuren als ik die klok op mijn hoofd had gekregen! Ik vind dit nog altijd zo bijzonder en misschien zoek ik er wel veel te veel achter, maar misschien kunnen jullie me er meer over vertellen?
    Oke, het is een heel verhaal geworden, maar ik wilde dit heel graag met jullie delen.

12. Niet meer actief

alle verhalen zijn hier welkom . vindt het wel heel appart hoor van dat fruitvliegje, en ja als je bij elkaar hoort kom je vanzelf bij elkaar.

zelf heb ik mijn man in de discotheek leren kennen , maar dat ging zo vanzelf het was gewoon of we elkaar al jaren kende heel vertrouwd we zijn dus ook gewoon naar elkaar toegetrokken. later hoorde ik van zijn zus dat die al een keer eerder tegen hem had gezegd wat vindt je van haar (en toen was die nog bezet). mensen hebben ook vanaf het begin gezegd jullie gaan trouwen nou ze hebben gelijk gehad hahah

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Meiden!

Dit moét je gewoon eens lezen en zien! :confused:
    Ik krijg er helemaal de kriebels van....

'Behekste' schommels houden wetenschappers bezig

Wetenschappers in het Argentijnse Firmat staan voor een groot raadsel. In een wijk aan de rand van de stad staan namelijk schommels op een speelveldje die uit zichzelf bewegen.

Dit melden diverse buitenlandse media donderdag. Voor de inwoners is het bijna al geen nieuws meer. De politie, die onlangs kwam kijken, vond evenmin een verklaring. Volgens één van de omwonenden bewegen de schommels al zeker vier maanden zonder dat er iemand opzit.

Natuurkundigen, die het onderzochten, zeggen dat noch wind of elektrische velden verantwoordelijk zijn voor het vreemde fenomeen. Binnenkort zullen spokenjagers aan de slag gaan. Veel kinderen mogen en durven de schommels en de speeltuin niet meer te betreden.

Bekijk hier het filmfragment :
    http://www.blikopnieuws.nl/popup/video/61182

14. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

heey meiden heb al een aantal keer mee gelezen en zit toch met een paar vraagjes!
    ik sta overal voor open en zou zo graag is naar iemand toe willen die voor mij tjah wat wil ik! hahahhahaha
    mijn moeder is 3 jaar geleden overleden en zou zo graag willen weten hoe zij het allemaal vind hoe het gaat hier!
    en misschien dingen vragen over mijn vader die nogal wat dingen heeft uitgevreten in mijn leven!
    maar goed bij wie of wat moet ik wezen ben er echt een leek in wie zou mij kunnen helpen ik ben zo bang dat iemand me belazerd!

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Er is binnenkort hier in de buurt een paranormale beurs, wil er graag heen, ben wel erg nieuwschierig.
    Heb wel een aantal vragen waar ik antwoord op wil hebben.

16. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

dat heb ik dus ook waar is die beurs dan en waar ken ik het bij houden waar en wanneer het is?

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wie van jullie heeft al een keer een paraview beurs bezocht?
    Daar kun je toch ook wel bij verschillende mensen bv handlezing doen of andere dingen te weten komen, mensen die wat zien?

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb vanmorgen zoiets raars mee gemaakt:
    ik was op de fiets naar het werk bijna daar aangekomen begon er een lataarnpaal heel erg te knipperen en ineens wou mijn fiets niet meer vooruit ik moost echt superhard trappen om vooruit te komen! echt heel raar het leuk wel of er iemand heel hard aan de achter kant van mijn fiets trok, echt eng.

19. babyloveyaa

babyloveyaa Actief lid

14 okt 2007
    102
    0
    0
    Amsterdam
    Ik geloof heel erg int paranoormale
    Zelf doe ik er niks mee hoor maar vroeger had ik veel voorspellende dromen enz
    Gelikkig heb ik ze nu amper nog want ik werd er knap onrustig van

xx

20. Niet meer actief

even omhoog

Deel Deze Pagina