geloven jullie in het paranormale?

Discussie in 'De lounge' gestart door auraly, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik vond dit echt eng iemand die hier een verklaring voor heeft?

2. Niet meer actief

nee sorry ik weet het niet misschien iemand anders ?

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

Toeval? Misschien zat er per ongeluk een draadje tussen je wiel terwijl er een stroomstorinkje was?
    Anders was het een UPO (Unidentified Pulling Object) :)
    Ik weet geen verklaring verder.

Groetjes, Didier

4. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Het is vandaag Halloween. Super! De sluier tussen de geeste wereld en hier is nu op zijn dunst. Vanavond langs de deuren met mijn dochter, van mijn huis een spookhuis gemaakt. Echt helemaal leuk.

En ja, ik geloof dus in het het spirituele, het parnanormale. Maar ik denk wel dat er heel veel mensen zijn die het overdrijven.

groetjes Lotte

5. michaela83

15 okt 2007
    68
    0
    0
    ik geloof ook in geesten en in het paranormale, en ik geloof ook dat er na de dood iets is, heb zelf al een aantal dingen meegemaakt.
    Het is alleen jammer dat veel mensen hierin niet geloven. Mijn vriend gelooft ook niet in dat soort dingen, en ik vind het dan ook jammer dat ik niet altijd mijn verhaal daarover kwijt kan tegen hem. Hij wil het wel geloven, maar hij wilt eerst zoiets meemaken en dan pas geloven.
    Maar ik geloof het dus wel.

6. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Mijn mannetje gelooft ook niet echt, maar hij gelooft mij wel.. haha.. grappig he. Ondertussen wil hij wel gewoon dat ik tarotkaarten voor hem leg en heeft wel eens meegedaan aan een ritueel. Hij zegt ook, eerst zien en dan geloven. De nuchtere hollander denk ik dan maar.

7. michaela83

15 okt 2007
    68
    0
    0
    @Lotte27,
    ja mijn vriend gelooft mij ook als ik iets tegen hem zeg daarover, is idd gek. Maar ja, ik hoop dat hij zoiets eens meemaakt, en dat hij dan ook weet dat dit allemaal echt is, dat er meer bestaat tussen hemel en aarde.
    Tarotkaarten leggen, is dat moeilijk te "leren"? Want ik vind zoiets altijd wel interessant, :)

8. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Zo vrijdagnacht kwam ik thuis van een feestje en ik viel net in slaap. Hoorde ik opeens mijn moeder mijn naam roepen, maar het was echt echt de stem. Ik draaide me ook echt in 1sec om om achter mij te kijken.

Is dan wel niet paranormaal maar scheet wel in mijn broek :)

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik geloof er wel en niet in. lekker duidelijk he?! op zich geloof ik er niet in, maar vind het ook weer te arrogant om te denken dat ik alles weet. en er gebeuren toch vaak onverklaarbare dingen. dus ik weet het eigenlijk niet.... :( snappen jullie het nog?! :)

10. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Tarotkaarten leggen is opzicht niet zo moeilijk. Je moet er wel feeling voor hebben. Ben best spritueel opgegroeid. Mijn vader is astroloog en mijn moeder heeft ook nog een tijdje kaarten gelegt. Verder doet mijn (lieve) stiefmoeder aan yoga, meditatie etc. Best wel leuk.

Groetjes Lotte

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wie is er een keer naar zo'n beurs geweest?
    Ben je ook ergens naar binnen gegaan, en heb je antwoorden op je vragen gekregen?
    Mijn moeder is een keer naar een vrouw geweest op zo'n beurs die maakte tekeningen met allerlei kleuren, en die kleuren hadden betekenissen.
    Wat die vrouw zei klopte wel allemaal.

12. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ....mijn moeder had eens toen ik nog in huis woonde, dat ze mij hoordde roepen: MAM......(kwam van boven....)
    Ma dacht dat ik al thuis was uit school, dus die antwoordde ...ja, was er?
    geen antwoord, dus zij naar boven....maar ik was er helemaal niet...gek toch?

zo had ik eens een x iets merkwaardigs bij mijn vriendin thuis....(mijn vriendin heeft last van geesten in huis zeiden ze, woude het eerst nie geloven, maar hier komt mijn verhaal)
    Ik was dus op een avond bij haar thuis(we hadden het over heestervaringen)...moest nodig plassen, dus ik ging naar het toilet....toen ik klaar was, kreeg ik met geen mogelijkheid de deur naar de keuken open :confused: .....dacht dat zij de deur tegenhoudde, dus ik zeg: Hey ...., doe eens open....zit me nie zo te klieren....hahaha...nog nix...damnn ik werd steeds wanhopiger zeg maar , en op een gegeven moment vloog de deur open......

zo heb ik nog meer verhaaltjes...scary...en ja ik geloof in buitenaardse dingen...vooral geestenwereld facineert mij...maar vind het stiekum tocdh ook wel een beetje eng ;)

13. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Mensi,

ik ben 2 keer naar zon beurs geweest en was zeker de moeite waard!
    Maar je moet wel de mensen echt uitzoeken die je aanspreken!
    Bij mij klopte gewoon alles ...

kussiej

14. Niet meer actief

Volgende week gaan we weer..Paranormale en spirituele beurs in Goes! Ik ga de meeste beursen wel af en heb een redelijk aantal boeken thuis erover..ik geloof er zeker in! Al heb ik zelf niet echt iets meegemaakt om het te geloven, en heb ik ook al slechte ervaringen meegemaakt met lezers, toch is er iets in me wat zegt dat dit klopt en dat dit het meest logische is...

Deel Deze Pagina