geloven jullie in het paranormale?

Discussie in 'De lounge' gestart door auraly, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik geloof zeker in het paranormale! Ik weet zeker dat er geesten (leven na de dood?) bestaan uit persoonlijke ervaringen. Ik voel ze, en meen zelfs een keer een geest gezien te hebben.
    Helaas hebben mijn vriend en ik ook wat nare ervaringen met geesten...
    Heel vroeger meende ik ook eens een UFO te hebben gezien, maar zeker weten doe ik het tot op de dag van vandaag nog steeds niet. Ze zullen er best zijn maar het echte bewijs (voor mezelf) heb ik nog niet gezien!

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik geloof er ergens wel in maar ik ben er bang voor ik wil het niet zien of horen echt niet !
    ik was als kind al bang als ik ging plassen snachts en ben er nog niet dol op ....
    Enge films over geesten of verschijningen kijk ik ook niet voor het slapen gaan brrrrr

En zo iets als char of die robbert van de Broeke maakt het er allemaal niet beter op hoor vind ik persoonlijk !

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jep ik geloof er ook in. heb het altijd gedaan,maar helemaal sinds mijn broertje overleden mensen ziet.

Nu dit topic er toch is. Zijn er hier nog mensen die tarot kaarten leggen? en wil je dat ook een keer voor mij doen? Dan mag je me een pb'tje sturen ..

liefs kaatje

4. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ja ik geloof daar wel in. Dan bedoel ik in het paranormale en geesten want in ufo's geloof ik dan dus absoluut niet.
    Ik heb zelf ook wel eens geesten gezien en nare ervaringen mee gehad. De geest die ik gezien had was niet bepaald aardig.
    Verder zie ik ze gelukkig nooit maar ik kan wel aanvoelen of er 1 zit..dan krijg ik het koud en kippevel.
    En soms droom ik iets wat dan ook uit komt maar daar heb ik geen controle over he..

5. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
  6. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    als je geesten oproept heb je grote kans dat je verkeerde geesten oproept.
    Je mag dit alleen doen onder begeleiding dus iemand die spiritueel is!
    Dit omdat zij na afloop de senar kan sluiten en de boze geesten kan wegsturen!
    Gebeurt dit niet dan blijven ze je volgen.

En kwade geesten dat zijn er veel!

ik kan het niet goed uitleggen en dit dekt ook zeker niet allles, maar een stukje ervan!

7. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ik geloof zeker weten. Ik ben zelf zeer intuitief en voel veel aan. Ik zie alleen geen entiteiten. Een goeie vriendin van mij is wel paranormaal en heeft er ook haar werk van gemaakt. Ze geeft workshops en readingen.

8. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Pffff schrok me kapot hahaha :confused:

9. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    och man ik krijg bijna een rolberoerte :) :) :)

10. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Eng he, dat moet je echt niet in je huis hebben snachts, als je naar de toilet loopt ;)

11. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
  12. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    zijn leuke filmpjes, ik ken ze en kijk er ook niet graag naar!

Maar ben benieuwd wie nog meer gelooft in het spirituele!

13. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ik had helemaal niet verwacht dat er zoveel mensen geloven ..

hier als ik iets zeg van hetgeen ik waarneem kijken mensen me vreemd aan en krijg ik het gevoel dat ze stiekem een dwangbuis willen halen voor me

waardoor ik jaren geleden gestopt ben met erover te praten ..
    ik hield het dan maar voor mezelf

sommige weten het wel, maar ze komen alleen als ze in de problemen zitten om te horen hoe het dan allemaal gaat aflopen
    heb meer het gevoel dat ze dan op zoek zijn naar iets positiefs dan dat ze werkelijk de waarheid willen horen

maar soit , vind het wel tof om jullie verhalen of ervaringen te horen

ben blij dat ik niet de enige ben :)

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Denise! Wil je dat niet weer doen! :)
    Man, ik schrik me helemaal kapot hier!

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    echt geesten enz kan ik niet zien...sluit ik me ook voor af denk ik (onbewust). wel heb ik vaker voorgevoelens die kloppen bv; als er iets gaat gebeuren ofzo. ook doe ik zelf pendelen. maar door het huis lopen in de donker vind ik niet heel erg prettig al moet ik zeggen sinds ik niet meer bij mijn ouders woon gaat dat iets beter, ik stond daar s'nachts nooit op ook al moets ik dringend naar de wc en dat lukt nu gelukkig wel.

16. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Ben pas in meer gaan geloven sinds ik kindjes heb.... :oops:
    Geloof nl echt dat de vader van ijn man over mijn kindjes waakt :confused:
    En ik geloof ook echt dat op een nacht ik mijn kleinste man zat te voeden dat opa even naar zijn 3de naamdrager kwam kijken 8)
    Ik kreeg een koude rilling aan de kant waar mijn zoontje net naar toe lachte...voelde heel speciaal zeg maar.....

17. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    de moeder van mijn ex is erg paranormaal begaafd, ze kan geesten 'horen' en is dus helderhorend in plaats van helderziend. ze kan alleen niet zomaar iemand oproepen ofzo. ze gaat rustig zitten en als in een soort trance komen mensen haar dan dingen vertellen. ze vertelde mij dat mijn 'gids' een nonnetje is. vreemd, want wij hebben helemaal geen katholieken in de familie in de afgelopen eeuw... Maar ik spreek haar helaas nooit meer, en mailen is ze niet zo voor in.

ik zou heel graag in contact komen met iemand die kan vertellen of mijn kleine Bas zonder pijn is overgegaan naar de hemel of waar je ook heen gaat als je dood bent. Dat zou me zo veel rust geven... en ik heb hem nog zoveel te vertellen!

18. Niet meer actief

trut ik schrok me een ziekte :D

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik denk wel dat er meer is dan wij met het blote oog kunnen zien, maar wat weet ik niet. Ben een keer naar een paranormale beurs geweest en zonder dat ik door die man ondervraagd werd, wist hij door middel van mijn ring in zijn hand te houden wel heel veel van mij en van mijn verleden. Ook kwam hij uit het niets met de naam van mijn neefje opzetten en kreeg hij ineens last van rugpijn en hoofdpijn. "Zo, dit voelt niet zo lekker zeg, heb je daar vaak last van?" Uhm ja dus. Hoe hij het allemaal wist? Tot op de dag van vandaag heb ik geen idee...

20. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik geloof ook in het paranormale. maarja heb zelf dan ook een gave.
    ik ben heldervoelend, niet altjid zo leuk. tis nu na het 'ontzwangeren' weer volop in ontwikkeling.
    ik kan niet eens meer alleen naar de winkel. ik kom ziek weer thuis. voel alles van mensen. pff heel heftig.

ik weet ook vaak dingen vantevoren. of voel dat er iets gaat gebeuren, maar wat? dat weet ik dan vaak niet.

geesten voel ik ook wel, net als wat Channie zei, dan krijg ik het ineens koud.
    en ik krijg kippenvel.

heb ook best veel contact met paranormale mensen, gelukkig. want die begrijpen je tenminste.

Deel Deze Pagina