hoi meiden, ik ben er ook absoluut van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde en ik ben geen zweverig type ofzo. Ik ben heel intuïtief, ik voel dingen haarfijn aan. Ook kan ik pijn wegnemen door handoplegging. Eigenlijk per toeval achter gekomen, mijn moeder heeft er veel baat bij. Doe het alleen in privé kringen hoor. Ik heb trouwens ook een kat die dingen waarneemt, hij kijkt heel vaak naar iets boven mijn hoofd, hij is dan helemaal in tranche. Ik heb het eens een keer uitgeprobeerd waar die nou naar zat te kijken. Camera gepakt en op de foto was een hele heldere orb te zien. Hij keek toen naar de hoek van de kamer. Hebben jullie trouwens veel foto's waar orbs opstaan? Ik kom er steeds meer tegen.
Ik geloof zeker dat er meer is. Ook geloof ik dat we allemaal paranormaal geboren zijn, alleen zwakt het bij de meeste af omdat 't niet gestimuleerd wordt. Ik zie al bij mijn eigen kinderen dat zij meer zien dan ik. Ik kan het me niet voorstellen dat er niks gebeurd als je dood bent. Wat gebeurt er met je ziel? Mijn gedachten? Volgens mij kan 't niet zo zijn dat ook dát ineens op is.. Wat er precies mee gebeurd weet ik niet, daar ben ik nog niet over uit!
ik geloof er ook absoluut in, al vind ik zelf dat het niet echt een kwestie van geloven is. Het is een feit. er is meer dan de meeste mensen kunnen zien en of voelen. Zelf ben ik helder horend en voelend. vroeger zag ik ook dingen. maar dat is weggegaan. en ik sta er nogal angstig over om het terug te krijgen omdat ik best wel enge dingen heb meegemaakt. Ik ben ook wel zoals het genoemt word een HSP (highly sensitive person) ik voel wat andere voelen, ik neem zonder blikken of blozen emoties over. Dat kan heel vervelend zijn, maar ook mooi.
Ik voel het ook als er een geest in de ruimte is. Heb ooit 1 keer een geest gezien en ben daar erg van geschrokken. Sindsdien sluit ik me er denk ik van af. Iemand die erg in die wereld zit. Heeft me wel eens verteld dat ik erg paranormaal ben dat het bij ons in de familie zit. Maar durf het eigenlijk niet verder te ontwikkelen. En wat de youtube filmpjes betreft ik schrok me werkelijk een hartverzakking pff.
Wuahaha! Bij zulke filmpjes lees ik ook eerst altijd de reacties die onder het filmpje staan... zo weet ik wat voor een filmpje het is! Vind ze ook vreselijk! Maar altijd leuk als mensen erin trappen haha!
Hier ook iemand die zeker te weten gelooft, Heb zelf ook het geluk meer te mogen zien, horen en voelen. Ben er van kleins af aan mee opgegroeid en we (mijn oma (overleden), mijn oom, mijn vader en ik) helpen er ook mensen mee. Mensen kijken idd erg raar tegen je aan als zoiets bekend word, maar in de tijd dat ze zelf denken hulp daarin nodig te hebben dan kloppen ze maar al te graag bij je aan. Ufo's daarin tegen geloof ik dus helemaal niet in... Er zal vast meer leven zijn, maar zoals alles hier omschreven word vind ik allemaal maar erg film-achtig klinken...
Ik heb soms voorgevoelens; Helaas niet altijd leuke, zo wist ik dat het niet goed was bij m'n vader. Hij bleek te zijn overleden. Ook heb ik wel eens meegemaakt dat ik ergens kwam, waar ik voor m'n gevoel wel eens eerder was geweest, terwijl dat niet zo was.
Deja vu, word dat genoemd. Dat heb ik ook wel eens, in gedachte wet ik dan presies wat er gebeurd, omdat ik het al eens eerder meegemaakt hebt. Tenminste dat denk je. En dit alles gebeurd in een fractie van een seconde, en na de deja vu, weet je niet meer dat je het wist. Een déjà vu (uit het Frans: al eens gezien) is een bekend verschijnsel in de psychologie; het betreft de ervaring iets mee te maken waarvan men tegelijkertijd de indruk heeft het al eerder te hebben meegemaakt, terwijl men weet dat dat niet het geval is. Wat bij een déjà vu gebeurt, kan worden omschreven als een "kortsluiting" van de hersenen. Normaal gesproken wordt een beeld vanuit de ogen door een plek in de hersenen gebracht waar de mens er zich bewust van wordt, daarna wordt dit beeld opgeslagen in de hersenen. Bij een déjà vu ontstaat er een kortsluiting, waardoor het beeld zich eerst in de hersenen opslaat, voordat de hersenen (de mens) zich bewust worden van het beeld. Omdat het een kortsluiting betreft kan men zich dus ook niet herinneren wanneer en hoe men het eerder heeft meegemaakt, want al die informatie is niet opgeslagen. Mensen die voor het eerst een déjà vu meemaken, kunnen hier onnodig van schrikken. Wanneer ze toch met anderen hierover durven te spreken, blijkt meestal dat veel meer mensen dit verschijnsel kennen en daardoor worden ze wel wat gerustgesteld; er is blijkbaar niets "vreemds" met hen aan de hand, "ik ben niet de enige".
http://www.bbc.co.uk/shropshire/feature ... _wem.shtml het verhaal van jane churm heeft me altijd wel geraakt ze brande perongeluk de hele stad plat door een kaars in haar woning te laten vallen het was echt nog een jong kindje
fotoos met orbs? ik heb vaak orbs staan op fotoos waar mijn kids op staan. maar wie het zijn...............geen idee
Yup...ook ik geloof in het paranormale. Heb ook voorgevoelens en regelmatig "weet" ik vaak dingen. Waar ik ook wat last van heb is dat ik absoluut niet meer over grote menigten kan. Het kost mij heel veel energie om weer tot rust te komen. En ik voel ook nog......voornamelijk bij gebouwen die al heel lang geleden zij gebouwd. Ik pik als het ware de sfeer op die er heerst van het gebouw en van de mensen. Erg vervelend af en toe. Maar gelukkig heb ik vrienden die ook met dit soort dingen zitten en hebben we het er regelmatig over. @ mam2003: het zijn vaak mensen uit de familiesfeer.
Ik weet dat er meer is.. maar het is prima als mensen er niet in geloven, ieder moet het voor zich weten.
Ik geloof er wel in. Niet in ufo's maar wel in geesten enzo. Ook ben ik een paar keer op de paranormaalbeurs geweest en wat me dar steeds overkwam kan gewoon niet elke keer weer toeval zijn. Ik zei die mensen niks en ze wisten gewoon dingen van me die niemand,nja bijna niemand van me weet!
Toen mn vader ziek was en wij op vakantie gingen riep ook tegen iedereen dat ik niet wilde gaan, want ik was bang dat we na 6 dagen terug moest komen omdat hij zou overlijden. Iedereen (incl mn vader) zei dat we rustig weg konden gaan, omdat er nog geen diagnose was en het nog lang kon duren... Wij naar Brazilie, krijg ik op dag 5 een nachtmerrie, zoals ik die nog nooit heb gehad. Die nacht is mn vader overleden... en op dag 6 zijn we terug gevlogen naar nederland. De eerste dagen voelde ik hem steeds bij me, hand op mn wang, koude windvlagen in huis, koelkast die meerder keren open en dicht ging, etc etc. Nu droom ik regelmatig van hem, en voor mij is dat een teken dat ie bij me is. Voel hem heel sterk als beschermengel om me heen. Toen we op huizenjacht waren, hadden we een bod gedaan op een leuk huis. We waren helemaal enthousiast, maar opeens kreeg ik een heel naar gevoel bij dat huis.Iets wat ik niet kon uitleggen. We zijn toen op zoek gegaan naar een ander huis, wat gelijk goed voelde. Het was net alsof ik goedkeuring kreeg. Voortaan vertrouw ik meer op mn gevoel! Verder heb ik veel telepathie en pik ik veel emoties op van anderen. Ben hoogsenstitief.
Ik heb er nooit in geloofd tot ik vorig jaar december zo "wanhopig" was, en mediums heb opgebeld (van die oplichters via internet) om te willen weten of het ooit nog voor ons was weggelegd om zwanger te worden, en heb toen de meest uit een lopende reacties gekregen waaronder die van die grote oplichter Alex kaf (of zoiets) die ik later terug zag bij oplichters o.i.d. op tv en die mij destijds via de telefoon vertelde dat ik in mei overtijd zou zijn maar hij niets wist of het wel goed zou gaan.... door dat wilde ik toch persoonlijk contact met een medium die me hopelijk positiever nieuws zou geven, heb toen van een bekende het adres van een medium in Bussum gekregen. Ben daar in Februari van dit jaar geweest en na haar bezocht te hebben weet ik voor de volle 100% dat er zeker meer is dan wij ooit kunnen vermoeden.... zij vertelde mij dingen die echt niemand had kunnen weten, en wist mij ook direct te vertelllen (zonder dat zij wist van onze kinderwens) toen ik haar de foto's gaf van de kids dat ze er eentje miste en waar die 3e was, toen vroeg ik haar die 3e? en zei ze ja "ik mis hier nog een foto van je dochter" ik zeg, ik heb maar 2 kids, we zijn al dik een jaar bezig voor nog een kind, en dat wilde ik je nog vragen of jij kon "zien of voelen" of we nog een kindje zouden krijgen, dus tja toen zei ze ook, ja want hier hoort nog een meiske tussen.... wanneer we dan zwanger zouden zijn wist ze niet, maar dat het nog zou gebeuren was ze van overtuigd,en idd ook daarin heeft ze gelijk gehad ook wbt het geslacht, we krijgen idd een mooie meid erbij over mijn overleden vader zei ze dingen (vooral de koosnaam die zij echt niet kon weten) waar ik echt kippevel van kreeg... dus ja om op de vraag terug te komen, ik ben er nu zeer zeker van overtuigd dat er wel degelijk "iets" is....(zei deze nuchtere trien)
Ik geloof ook dat er zeker meer is! Ik ben toen ik een jaar of 16 was naar een magnetiseer geweest. Mijn moeder was daar ook geweest en zei dat moet je echt eens meemaken. Nou goed, toen ben ik een keertje met haar mee geweest en het was echt een hele aparte ervaring. Die man vertelde mij precies hoe ik in elkaar zat, Hoe ik dacht, leerde en dat ik onzeker was. Maar ik moest me geen zorgen maken want alles kwam goed in de toekomst. Daarna begon hij over mijn oma. Er is een persoon bij je die over je waakt zei hij. (toen vond ik dat best eng om te horen) verder vertelde hij ook een paar dingentjes over haar die ik niet wist. Ik heb toen nog gevraagt hoelang is ze dan al bij me. ongeweer 2 jaar. (mijn oma was inderdaad bijna 2 jaar eerder overleden). Toen ik het later aan mijn vader vroeg werd hij heel stil, die dingen bleken allemaal te kloppen. Sinds die ervaring geloof ik zeker dat er meer is. Wat ik ook erg leuk vond was dat dit pas geleden weer bevestigt was door een ander persoon. Mijn vader en ik hebben het allebei aangevoeld toen mijn oma overleed. We waren allebei zonder rede om 5 uur snachts wakker en zijn toen even uit bed gegaan om iets te drinken. Wij reageerde toen zo van, wat doe jij uit bed? ja, ik was wakker. En op het moment dat we weer naar bed wilde gaan ging de telefoon. Mijn oma was toen overleden dat zijn toch van die dingen, toeval of niet? je kan het niet verklaren! groetjes Lin79